2 Δεκ 2010

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!


Μετά από πολύ καιρό έπιασα ξανά τις βελόνες μου και έπλεξα αυτό το γιακά που είναι πραγματικά πολύ ωραίος, αλλά τον αδικεί η φωτογραφία.... Είναι με πλεξούδες που διασταυρώνονται μεταξύ τους. To σχέδιο το βρήκα κάπου στο ravelry.


Επίσης έπλεξα κι αυτά τα... δεν ξέρω πώς τα λένε... Γάντια δεν είναι πάντως. Μανσέτες ίσως;; Δεν έχει μεγάλη σημασία τελικά. Οι οδηγίες είναι από το purlbee.
Ενώ τα έπλεκα, λοιπόν, σκεφτόμουν ότι όπου να'ναι θα ψυχράνει ο καιρός να φορέσω τις καινούριες μου δημιουργίες, αλλά δεν το βλέπω για την ώρα... Τι να κάνουμε, μας μένουν τα εργόχειρα.

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Ασε ερχεται ο χειμωνας ερχεται....το ειπε ο Αρναουτογλου στην ΕΤ3.
Πολυ ωραια ειναι και τα δυο για βαλε το σχεδιο με τις πλεξιδες, πως ειναι οταν διασταυρωνονται μεταξυ τους; δεν ανοιγει το link για το Ravelry.

αχτίδα είπε...

Αμ ! δεν βλέπω χειμώνα γλυκιά μου ..και όχι τίποτε άλλο μου είχε φέρει η Πουαντερί δώρο ένα σωρό υπέροχα κασκόλ και απο τότε που μου τα έφερε...χάθηκε ο χειμώνα;! Ακούς Πουαντερί μου;

twinkle είπε...

Ας ελπίσουμε κορίτσια!!!σ

twinkle είπε...

Πουαντερί, εγραψα ότι το βρήκα κάπου στο ravelry γιατί δεν θυμάμαι που. Είναι pdf και δεν μπορώ να το ανεβάσω. θα στο στείλω όμως.

Ανεράιδα είπε...

Είναι υπέροχα και τα δυο!!! Ο γιακάς ειδικά φοβερό χρώμα! Είδα και έτοιμους τέτοιους γιακάδες σε ένα κατάστημα, πλάκα έχουν!!

Ἅ λ ς είπε...

γκετες λεγονται τα τελευταια :)

πολυ ομορφα!!