24 Μαρ 2010

Παραλίγο να το ξεχάσω!


Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, λέει η παροιμία και το ίδιο κάνω κι εγώ!

Στις 28/3/10 το blogάκι μου μπαίνει στον τρίτο χρόνο ζωής του! Τα πρώτα γενέθλια τα ξέχασα και επειδή φοβάμαι ότι θα ξεχάσω και τα δεύτερα, κερνάω από σήμερα!

Αυτό που έχω να πω είναι ότι αν και το μπλογκ ξεκίνησε "από σπόντα" που λένε (στα πλαίσια ενός σεμιναρίου), με οδήγησε σε διάφορα μονοπάτια!
Το πιο σημαντικό είναι ότι μέσω αυτού γνώρισα πολύ κόσμο και αντάλλαξα απόψεις, ιδέες, κουβέντες.
Από τις πρώτες γνωριμίες ήταν η Flora με την οποία μας συνδέει το επάγγελμα, αλλά και άλλες "ιδιαιτερότητες".
Η πιο σταθερή όμως επαφή είναι πάντα η Πουαντερί! Πόσες φορές δεν μ' έσωσε από τα σκοτεινά μονοπάτια του νήματος και της βελόνας!!!
Αλλά και πολλοί άλλοι φίλοι: η Αχτίδα, η Eve, η Κατερίνα, το Πλεκτό Εγκώμιο, η Olive tree girl, η Sobraluz (αλήθεια, τι έγινε;;;), η Roadartist, η Αναστασία, η Φαραώνα και τόσοι άλλοι που σίγουρα ξεχνάω αυτή τη στιγμή....
Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι η πιο δραστήρια μπλόγκερ, είμαι αρκετά δύσκολη στο να γράφω σχόλια και να κάνω νέες αναρτήσεις. Πάντως κάνω καθημερινά τις βολτίτσες μου γύρω γύρω και θαυμάζω, καμαρώνω, ζηλεύω, σκυλο-ζηλεύω τις δημιουργίες όλων, εμπνέομαι, χαλαρώνω, και τόσα άλλα....
Κατά καιρούς μέσω του μπλογκ εξέφρασα τις διάφορες "κρίσεις" μου: κέντημα, πλέξιμο, τσόχα, θέατρο, μαγειρική, κατασκευές, σχολικά θέματα και ό,τι άλλο μου σφηνώθηκε κατά καιρούς!
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για την παρέα, ακόμα κι αν εγώ δεν είμαι πάντα "συνεπής"!!!
Ελπίζω να σας αρέσει το γλυκάκι!

Δείτε κι αυτό να γελάσετε λιγάκι!

11 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Καλά ...η τυχερή ήρθα πρώτη και βέβαια θα πάρω το καλυτερο κομμάτι!Να σου ζήσει να το χαίρεσαι και να είμαστε μαζί πολύ πολύ καιρό.

πουαντερι είπε...

Να σε χαιρόμαστε για πολυ καιρο ακομα εστω και με τις τοσο φειδωλές σου εμφανισεις μας εισαι απαραιτητη.
Μην ξεχνας οτι και για μενα ησουν η πρωτη γνωριμια απο κοντα και οπως λενε: ο πρωτος ερωτας δεν ξεχνιεται με τιποτα ε;!
Η Αχτιδα μπορει να προλαβε το πρωτο κομματι αλλά εγω μάλλον θα φαω ολο το υπολοιπο με την ορεξη που εχω τωρα για γλυκο.

Dionespa είπε...

Τις καλύτερες ευχές και από εμένα! Εύχομαι να τα εκατοστήσει το όμορφο μπλογκ σου!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου.κορίτσια, ένα κομματάκι γλυκό και για μένα;

Roadartist είπε...

Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου!
Χρόνια πολλά στο blog σου, να είσαι γεμάτη με ομορφιά και δημιουργία!
Σε αντίσταση στους καιρούς!!

Despoina είπε...

Χρόνια πολλά και καλά στο μπλογκ σ! Αχ ένα γλυκάκι θα ήταν ότι πρέπει αυτή τη στιγμή!

twinkle είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια!
Χαίρομαι πολύ και για τους νέους φίλους.
Θα τα λέμε συχνά - πυκνά!

Χριστιάνα είπε...

Χρόνια πολλά κι από εμένα! Σου εύχομαι ολόψυχα πολύχρονο το blogάκι σου, να είσαι καλά να το καμαρώνεις, που θα μεγαλώνει και θα θεριεύει και θα ομορφαίνει το διαδικτυακό μας κόσμο!

olivetreegirl είπε...

Χρόνια πολλά στο όμορφο blogακι!!! Άντε, γύρνα επιτέλους για τα καλά, μας έλειψες!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλά!!!! Γεμάτα έμπνευση και δημιουργία!!!

Ελπίζω να πρόλαβα λίγο τούρτα και να μη την έφαγε όλη η Πουαντερίτσα!!! Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά όλο γλυκά θέλω να τρωω!!!! Αυτο το μωρό μέχρι να γεννηθεί θα μου αλλάξει τις συνηθειές μου!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

twinkle είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ελπίζω να είμαστε μαζί και να φτιάχνουμε πραγματάκια για καιρό ακόμα!