22 Μαρ 2010

ΕΚΤΟΣ ΕΠΟΧΗΣ!

Σας είχα μιλήσει για τα γάντια χωρίς δάκτυλα που έπλεξα, το ένα πριν τα Χριστούγεννα και το άλλο μετά.... Εν τω μεταξύ μεσολάβησε η περίοδος του διαβάσματος και δεν είχα καμιά δραστηριότητα στο μπλογκ. Από την άλλη, η φωτογραφική μου μηχανή -όπως διαπιστώνετε -τα έχει φτύσει. Τα συγκεκριμένα γάντια είναι πολύ εξυπηρετικά γιατί καθώς τα δάκτυλα είναι ελεύθερα, διευκολύνονται οι κινήσεις.

Επειδή το νήμα ήταν λεπτό, το έπλεξα βάζοντας δύο μαζί, έτσι απόκτησε καλό πάχος.
Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

5 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Καλωσορίσατε!!!!
σου στελνω οδηγιες.......

αχτίδα είπε...

Σίγουρα για μένα είναι η ανάρτηση που ρώτησα κάπου γιατί τα κάνετε τα γάντια χωρίς δάχτυλα.Πάλι δεν το δέχομαι γιατί εγώ φορώ γάντια όταν κρυώνω και τότε ..τα δαχτυλάκια μου είναι παγωμένα καλέ!Προτιμώ λοιπόν τα κλασικά .

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλως μας επέστεψες!! Πολύ όμορφα τα γαντάκια σου! Φιλιά πολλά, καλημέρα και καλή συνέχεια.

Vana είπε...

Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ! Είναι πολύ απλό το σχέδιο, ουδέτερο χρώμα και πάει με όλα τα ρούχα!
Εκτός εποχής- όπως λες στον τίτλο- αλλά κατάλληλα για τις αρχές του επόμενου χειμώνα : Ρ

twinkle είπε...

Αχτίδα μου,
σου οφείλω απάντηση από την προηγούμενη ανάρτηση!
Ελα, τώρα! Αφού είσαι έξυπνο κορίτσι!!! Δεν κατάλαβες γιατί προτιμώ τα γάντια χωρίς δάκτυλα;;;
Μα είναι απλούστατο, είναι μπελάς το πλέξιμό τους. Αυτή είναι η αλήθεια :(

Vana, καλώς ήρθες!