9 Δεκ 2009

Τώρα που πήρα φόρα!

Εκεί που κάθεσαι Δευτέρα βράδυ και χαζεύεις το 4*, γιατί να πάει χαμένος ο χρόνος σου;;

Άλλωστε ανέκαθεν δεν μπορούσα μόνο να βλέπω τηλεόραση, (εκτός αν πρόκειται για ξένη ταινία....)

Παίρνεις λοιπόν συρματάκι και χαντρούλες και ιδού!!


Το έφτιαξα με πιο λεπτό σύρμα, έβαλα περισσότερες χάντρες και έπλεξα πιο σφιχτά την κοτσίδα. Ίδια τεχνική, αλλά καμία σχέση με το προηγούμενη. Πιστεύω ότι αυτό φοριέται πιο εύκολα. Το προορίζω για μια φίλη μου που είμαι σίγουρη ότι θα το φορέσει.

Την περασμένη βδομάδα πήγα στην Αθήνα για χάντρες.... Για να είμαι ειλικρινής, μου φάνηκαν ακριβές... Και γενικά όλα αυτά τα μικροπράγματα κοστίζουν... Μαζεύεις στο καλαθάκι διάφορα κι όταν πας στο ταμείο έρχεται το σοκ!

Μου έλεγε πρόσφατα ένας φίλος ότι έχει επιλέξει χόμπι ακριβά... Εμ, έτσι είναι. Σ΄αυτή τη ζωή όλα έχουν το τίμημά τους....

*Υστερόγραφο για το "4": Αν και ο Παπακαλιάτης ξέρω ότι έχει πολλούς εχθρούς, παρόλα αυτά εμένα μ' αρέσουν οι δουλειές του. Έχουν κάτι διαφορετικό. Άλλη άποψη, ακόμα κι αν δεν είναι ρεαλιστική.

Καλημέρα!

4 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Εισαι φοβερη, μου αρεσει παρα πολυ!
Θα σου πω για τις χαντρες....εγω ψωνιζω απο την Περικλεους και απο την Αθηναιδος.

Δημιουργία είπε...

Ποιος σε πιανει τωρα που αρχισες.Το κακο με τα χαντραδικα ειναι οτι πουλανε πολυ ακριβα.Εγω προτιμω να παιρνω χαντρες απο το εξωτερικο, μεσω ebay.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Είναι πολύ όμορφο! Θα το χαρεί η φίλη σου! Έχεις δίκιο... τα υλικά αυτά κοστίζουν. Υπάρχουν όμως πάρα πολλά μαγαζιά στο κέντρο που μπορεις να βρείς και φτηνά και ακριβά υλικά. Θέλει μόνο λίγο ψάξιμο!

Χριστιάνα είπε...

Πολύ όμορφο!Πραγματικά δεν αφήνεις λεπτό να πάει χαμένο!
Όσον αφορά τις χάντρες, νομίζω ότι ένας συνδυασμός γυάλινης φτηνής (από αυτές που είναι με το κιλό) και λιγες από τις πιο ακριβές, δίνουν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, με μικρότερο κόστος υλικών (το κόστος της εργατώρας βέβαια παραμένει υψηλό!)
Ρίξε μια ματιά και στο www.lucas.com.gr, δεν έχει τόσο μεγάλη ποικιλία, αλλά αν αγοράσεις αρκετά πράγματα σου θα έχεις κάποια έκπτωση...
Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!
ΥΓ. Θα περιμένουμε να δούμε τι θα φτιάξεις στο επόμενο επεισόδιο!!!