2 Δεκ 2009

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ!!!!

Καλό μήνα και Καλά Χριστούγεννα!

Χτες με έπιασε προκοπή και έφτιαξα ... κοσμήματα!!!

Η ιδέα είναι από το ftiaxto. Εδώ θα δείτε το video για τα σκουλαρήκια. Όπως καταλαβαίνετε, με το που τα είδα στρώθηκα. Βρήκα κάτι παλιούς άθλιους κρίκους και τους μεταμόρφωσα!
Εδώ θα βρείτε το video για το κολιέ. Άπειρες οι δυνατότητες ανάλογα με την όρεξη και τη φαντασία σας. Εγώ χρησιμοποίησα ένα χρυσό σύρμα που είχα πάρει πριν χρόνια για να πλέξω χριστουγεννιάτικη γιρλάντα, αλλά ακόμα δεν αξιώθηκα!

(Σίγουρα θα σχολιάσετε το κούμπωμα, αλλά δεν είχα, οπότε έβαλα ένα απλό κουμπάκι....)


Δέστε το φορεμένο!


Και μια και είχα πάρει φόρα, έφτιαξα κι ένα δαχτυλιδάκι!

Και το ερώτημα που τίθεται: υπάρχει περίπτωση να φορεθεί αυτό το "περιδέραιο";;; Λίγο αμφίβολο....
Εκτός αν το φορέσω τα Χριστούγεννα ή την Πρωτοχρονιά με την αλα Πρίττυ Γούμαν τουαλέτα μου! Φαντάζεστε να μου ζητήσει ο Ρίτσαρντ Γκιρ (ή κάποιος παρόμοιος τελοσπάντων) να βγούμε και να μην έχω κόσμημα για την υπέροχη κόκκινη τουαλέτα μου!!
Τζέσους Κράιστ!

Υ.Γ. Σόρρυ για τις άθλιες φωτογραφίες μου. Μάλλον ήρθε η ώρα για μια νέα φωτογραφική μηχανή!
Εδώ βρέχει...

2 σχόλια:

Χριστιάνα είπε...

Το κολιέ είναι ένα πραγματικό αριστούργημα! Συγχαρητήρια!
Όσο για το κουμπάκι... δεν με ενοχλεί καθόλου!
Είναι πραγματικά πανέμορφο, μπράβο!!!!

Δημιουργία είπε...

Γεια στα χερια σου.Μεγεια και καλοφορετα.