30 Νοε 2009

ΠΡΟΚΛΗΣΗ!

Καθώς τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, ετοιμάζω - και όχι μόνο εγώ νομίζω - "νοερές" λίστες δώρων! Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια οι δυνατότητες αγορών περιορίζονται, όμως μια ιδέα για ένα ωραίο δώρο πάντα υπάρχει και τις περισσότερες φορές οδηγούμαι σε μια τέτοια απόφαση, ειλικρινά, όχι μόνο από οικονομία, αλλά και από καλή διάθεση.
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει τις ώρες που πέρασα ονειρευόμενη το φουστανάκι και κάνοντας σχέδια μέχρι να τελειώσει! Ποιος μπορεί να μετρήσει το χρόνο που έφαγα με το σκουφάκι που ξήλωσα λίγο πριν τελειώσει γιατί ξέμεινα από φούξια... Ή τα καλτσάκια! Ξεκίνησα και σχεδόν τελείωσα το ένα, όταν συνειδητοποίησα ότι παραήταν μικρά! Όλες αυτές οι ώρες είναι το αληθινό δώρο, κι ας ξόδεψα μόνο 7 ευρώ στα νήματα!
Όμως κι άλλες φορές έχουμε ασχοληθεί με το θέμα αυτό....
Σήμερα χάζευα - ως συνήθως -κι έπεσα πάνω στο blog της Knitterella. Σας το συνιστώ.
Εκεί λοιπόν βρήκα αυτές τις ετικέτες και ενθουσιάστηκα! Σκέφτομαι να τις τυπώσω και να συνοδέψω με αυτές τα "χαντμέιντ" δώρα μου.
Τι λέτε, δεν είναι πρόκληση;;;;
Δοκιμάζουμε;;; Θα τους τρελάνουμε όλους.
Υ.Γ. Η αδερφή μου πήγε σε κατάστημα με είδη αξεσουάρ και πήρε δυο ζευγάρια γάντια χωρίς δάχτυλα που φτάνουν ως τον αγκώνα (ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ) και έδωσε 8.90€ για το κάθε ζευγάρι. Μου φάνηκε μεγάλη απάτη. Όταν της είπα ότι θα μπορούσα να της φτιάξω εγώ, άλλαξε ένα μορφασμό.... Ήθελε να πάρει και σκούφο που δένει γύρω στα αυτιά, δεν ξέρω πώς τον λένε. Της είπα ότι θα της φτιάξω...εν καιρώ! Με κοίταξε καχύποπτα....

3 σχόλια:

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Το ίδιο κάνω και γω με τα δωράκια... αλλά μόνο σε εκείνους που ξέρω οτι θα εκτιμήσουν όλα όσα περιγράφεις!!! Όσο για τα ταμπελάκια πολύ έξυπνα. Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

είδα μπόλικες δημοσιεύσεις σου και έχω να πω πως έχεις πολύ ωραίο μπλογκ..
μπράβο!

Δέσποινα είπε...

Πολύ έξυπνα ταμπελάκια! Σύγουρα θα τα χρησημοποιήσω κι εγώ γιατί πολλοί νομίζουν οτι τα χειροποίητα δεν αξίζουν την προσοχή μας και τσατίζομαι!!!