24 Νοε 2009

Το μαντέψατε τελικά;;

Το φουστανάκι τελείωσε και με άφησε πολύ ικανοποιημένη!

Εδώ με τον αγαπημένο αρκούδο της αδερφής μου για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης ως προς το μέγεθος.
Θέλει σιδέρωμα για να στρώσει λίγο. Παρόλα αυτά έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα που, αν και το εντόπισα από την αρχή, δεν το ξήλωσα και τώρα το έχω μετανιώσει. Στην αρχή για το πάνω μέρος (το φούξια) χρησιμοποίησα καλτσοβελόνες γιατί οι στρογγυλές δε με βολεύουν... Βασικά βαριέμαι να τραβάω το καλώδιο... Μπορείτε λοιπόν να δείτε κι εσείς -δυστυχώς είνα έντονο -το σημείο όπου άλλαζα τη βελόνα. Ειναι στο πάνω μέρος, δεξιά... Αρκετά πιο χαλαρό... Εδώ φαίνεται πιο καλά... Δε νομίζω ότι μπορώ να κάνω κάτι πλέον.


Τα κουμπάκια νομίζω ότι έχουν μεγάλη επιτυχία. Τα έχω εδώ και καιρό. Τα είχα πάρει από το ... Τζάμπο με μια συσκευασία ειδών χειροτεχνίας.
Τώρα φτιάχνω ασορτί σκουφάκι και καλτσάκια!

Το πατρόν για το φορεματάκι είναι βέβαια από το Ravelry, Little sister's dress.
Υ.Γ. Το ζακετάκι του αρκούδου είναι μια δημιουργία των παιδικών χρόνων! Έργο της μητέρας μου... Γκρίνιαζε η αδερφή μου που το ζώο ήταν γυμνό και έτσι η μάνα μου με τις λίγες γνώσεις πλεξίματος δημιούργησε αυτό το ...cardigan!!! Ακούς Πουαντερί, δεν τα τραβάς μόνο εσύ!!!

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Αχα!χα! καλα ειναι πολυ ωραιο!!!
Τελειο σου λεω! τελειο!!!

Χριστιάνα είπε...

Πολύ όμορφο φουστανάκι!
κι αυτό το προβληματάκι που λες.. περνάει απαρατήρητο (εγώ το είδα μόνον επειδή το επισήμανες, διαφορετικά δεν θα το πρόσεχα καθόλου!). Από την άλλη, αν σε ενοχλεί, γιατί δεν ράβεις δυο-τρια κουμπάκια, κάτι σαν σχέδιο, οπότε να το καλύψεις;
Όπως και να έχει, εγώ το βρίσκω πολύ γλυκό, είναι τόσο... κοριτσίστικο! Τέλειο!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

όμορφο έγινε το φορεματάκι, το ελάττωμα μπορεί να καλυφθεί αν στο σημείο εκείνο κεντήσεις ένα κλαδάκι και στην άκρη ράψεις ένα-δυο λουλουδάκια κουμπάκια

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και καλοφορετο.Σαν κουφετακι ειναι.

twinkle είπε...

Χαίρομαι που σας αρέσει!
Και πού να δείτε τη μικρούλα που θα το φορέσει! (ελπίζω...)
Ευχαριστώ και για τις προτάσεις για το ελάττωμα.
Καλημέρα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Έχω ξετρελαθεί! Είναι απίστευτο!!!! Πριμένω να δούμε το σκουφάκι και τα καλτσάκια!!!! Καλό απόγευμα.