7 Νοε 2009

Πλησιάζουν....!!!

Σήμερα το πρωί έλεγα σε μια φίλη μου ότι δε βλέπω την ώρα για τα Χριστούγεννα και αφού με κοίταξε με ένα όλο κατανόηση και άλλα αισθήματα βλέμμα, πρόσθεσε: "Αυτό να το κοιτάξεις!".
Μεγάλωσα αρκετά αλλά μου φάινεται ότι κάθε χρόνο περιμένω τα Χριστούγεννα με ακόμα μεγαλύτερη λαχτάρα. Τρελαίνομαι με τα χριστουγεννιάτικα είδη και χαζεύω όλες τις βιτρίνες -όχι με διάθεση αγορών πάντως... Από μικρή θυμάμαι ότι καθώς πλησίαζαν τα Χριστούγεννα μας έπιανε οργασμός εργασιών και κατασκευών...
Σήμερα η πρώτη μου απόπειρα για φέτος...
Την ιδέα για το κόκκινο στολίδι, που ουσιαστικά είναι μια μπάλα, το πήρα από εδώ. Αν κάνετε μια βόλτα γύρω γύρω θα βρείτε άπειρες ιδέες, καθώς υπάρχουν πολλοί που περιμένουν πώς και πώς τη μεγάλη γιορτή!!!

Το υλικό για άλλη μια φορά είναι η τσόχα (felt). Έκοψα έξι ίδιους κύκλους και τους ένωσα όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω ιστοσελίδα. Η δική μου "συμβολή" είναι ότι στις ενώσεις έρραψα χρυσές παγέτες. Δεν φαίνονται πολύ καλά...

Αυτά τα δεντράκια τα είχα κόψει από πέρσι, δεν πρόλαβα να τα τελειώσω και ήρθε η ώρα τους ένα χρόνο μετά. Τα γέμισα με το γνωστό υλικό και τα στόλισα με παγέτες το ένα και χρυσή κορδέλα το άλλο.



Η τσόχα πάντως είναι ένα πολύ ωραίο υλικό. Μπορείς να κάνεις πραγματικά ό,τι θέλεις. Φαντασία και διάφορα υλικά χρειάζονται. Είναι καλό να τα αραδιάζεις όλα στο χώρο που δουλεύεις γιατί έτσι ξυπνούν οι ιδέες!!!
Το πρωί πέρασα από τα μαγαζιά και είδα στολίδια από τσόχα πραγματικά απλησίαστα στην τιμή τους!!!
Ελπίζω να έχω όρεξη να φτιάξω κι άλλα πραγματάκια...

Καλό σαββατοκύριακο!

4 σχόλια:

olivetreegirl είπε...

Είναι κουκλίστικα!!! Η ιδέα της μπάλας είναι φοβερή!!! Το χρώμα στα δεντράκια είναι πολύ ωραίο, από πού πήρες την τσόχα? Εγώ φέτος δεν με βλέπω να προφταίνω να φτιάξω τίποτα, έμπλεξα με μετακομίσεις (η παντρειά βλέπεις) και πολύ μου κακοφαίνεται...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τι γλυκούλα μπαλίτσα είναι αυτή, μετά από τόσα χρόνια με τα παιδιά, εγώ πια έχω βαρεθεί να καταγίνομαι με τέτοιες κατασκευές, άσε που έχουν γεμίσει ντουλάπες, πατάρια αποθήκες, θα με δείρουν καμιά μέρα, οπότε τώρα και να θέλω κάνω παύσεις, αν αποκτήσω ποτέ εγγονάκι θα ξαναρχίσω, αλλά δε φαντάζεσαι πόσο μου αρέσει να βλέπω τις δημιουργίες όλων σας, κι ας αναπολώ μόνο!!!

Fazemos de Conta είπε...

Ola,
ou had a great idea.
Congratulations.
Bye,

Lúcia

twinkle είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!
Κοκκινίζω...

olivetreegirl, θα τα κάνεις του χρόνου διπλά! Το πού βρίσκω τσόχα είναι ένα θέμα. Είχα πάρει ένα πακέτο με 10 βασικά χρώματα από το τζάμπο. Κακής ποιότητας και πολύ τυποποιημένα χρώματα. Όλο λέει ότι θα παραγγείλω από το ίντερνετ, αλλά δεν το έχω κάνει...

Γαστερόπληξ, λες μια μεγάλη κουβέντα!!! Πού να τα βάζει κανείς όλα αυτά!! Στην αρχή ο ενθουσιασμός σε κάνει να μη σταματάς και να καμαρώνεις, αλλά μετά πού να τα χώνεις!!!! Πάντως με τις τιμές που έχουν τα χριστουγεννιάτικα στολίδια, αξίζει να τα φτιάχνει κανείς μόνος του.