29 Οκτ 2009

Δείτε πόσο όμορφο είναι το νησάκι μου!!!



Ε, επειδή σίγουρα η δική μου κρίση δεν είναι και η πλέον αντικειμενική, μπορείτε να το διαπιστώσετε με ένα κλικ εδώ.


Είναι η νέα ταινία του Χρήστου Δήμα "Νήσος" που γυρίστηκε στη Σίφνο στις αρχές του προηγούμενου καλοκαιριού.




Πριν 3 χρόνια είχε γυριστεί εκεί και "Το φιλί της ζωής".




Δεν ξέρω αν οι ταινίες είναι "ποιοτικές", πάντως εγώ είδα την προηγούμενη για να θαυμάσω το νησί μου και το ίδιο θα κάνω και μόλις βγει στις αίθουσες και η "Νήσος".

4 σχόλια:

KATERINA είπε...

δεν έχω ερθει, αλλα από φωτο που έχω δει,είναι υπέροχο.
Υπέροχη θάλασσα ,υπέροχα μέρη, υπέροχοι και οι κάτοικοι (μόνιμοι η μη).

πουαντερι είπε...

Ποιος μπορει να ορισει το ποιοτικο;
Για μενα ποιοτικο ειναι καθε τι που μου δινει ευχαριστηση στα ματια, στο μυαλο και με κανει στο τελος του να αισθανομαι ωραια.
Παντως αν και ειμαι του βουνου εγω (το ξερεις ετσι;) η φωτογραφια αυτη μου αρεσε παρα πολυ.
Μην με μαλωσεις που δεν παω σε νησια, απλα μου αρεσει το χιονι, το βουνο και ο χειμωνας.

twinkle είπε...

"Αν δεν παινέσεις το σπίτι σου...."
ή
"Περί ορέξεως..."

Έτσι είναι, υπάρχουν γούστα.
Κι εμένα πάντως μου αρέσει περισσότερο ο χειμώνας....

alla logia είπε...

Αχ τι φωτογραφίες από τη Σίφνο είναι αυτές! Να 'μουνα κι εγώ από καμιά μεριά εκεί! ( δεν το ξέρετε, αλλά έλκω την καταγωγή από το νησάκι, παππούς γεννημένος εκεί τον 19ο αιώνα και εμείς πλέον Αθηναίοι. Έχω πάει εκεί μόνον μια φορά και το λάτρεψα. Πότε θα μπορέσω να ξανάρθω;)