14 Οκτ 2009

Η κόκκινη ντομάτα και ο γκρι σκούφος!

Σίγουρα δεν θα σας βάλω στο δίλημμα "ποια είναι η αληθινή;", αλλά σίγουρα και η δική μου είναι το ίδιο ζουμερή και λαχταριστή!

Την κρατώ και στο χέρι για να δείτε τις αληθινές διαστάσεις της.

Και μια και τα κρύα πλησιάζουν, έφτιαξα ένα ακόμα σκούφο. Όμως αυτή τη φορά τον έφτιαξα μπόλικο και μακρύ για να χώνομαι κυριολεκτικά!!

Βέβαια στην αυτο-φωτογράφιση δεν τα καταφέρνω ιδιαίτερα...
Ξέχασα να σας πω ότι το σχέδιο, πολύ απλό βέβαια, το βρήκα στο ravelry.

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Αχ τι ωραια που ειναι η ντοματα!!! δεν θυμομουν οτι ειχες φτιαξει ντοματα καλε και οταν μου το ειπες ετρεξα πισω για να την βρω αλλά δεν την βρηκα.
Και ο σκουφος ειναι πολυ καλος μπραβο!!!! Στο ravelry εχω κανει και εγω ενα φορουμ για Ελληνιδες μπες να το δεις.
Μου αρεσε πολυ και το νεο σου λουκ στο blog πως τα καταφερες με ολες τις φωτο να τις κανεις κολαζ; εγω δεν ξερω;!

Δημιουργία είπε...

Πολυ γλυκια και ζουμερη η ντοματουλα σου.Ο σκουφος σιγουρα θα σε κραταει ζεστη στα κρυα.Μεγεια σου και με χαρα σου.

twinkle είπε...

Πουαντερί, είναι πολύ εύκολο.
Μπες εδώ:
http://bighugelabs.com/mosaic.php

ανεβάζεις εικόνες, ορίζεις στηλες, και μετά το σώζεις ως εικόνα. Το ανεβάζεις στη μπάρα σου και έτοιμο!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα! Τι όμορφη ντοματούλα!!! Αλλά και ο σκούφος δεν πάει πίσω!!!

αχτίδα είπε...

Καλέεε ! ! τί άξιες που είστε , έκανα μια πρωινή βόλτα και έμεινα απο το πλέξιμο σας , εγώ η άχρηστη γιατί δεν τα πάω καλά με το πλέξιμο; όμως κεντάω...τώρα κάνω ένα κέντημα για τη φίλη μου για να με θυμάται πάντα.

olivetreegirl είπε...

Τέλεια η ντοματούλα και το καλύτερο: Διατηρείται και εκτός ψυγείου!!!! Όσο για το σκουφάκι, απλά υπέροχο! Καλοφόρετο!!!!