9 Οκτ 2009

Βούτυρο ή Κανόνια;;

Παράξενος ο τίτλος της σημερινής μου ανάρτησης και σίγουρα δεν παραπέμπει σε εργόχειρα...
Όπως έχω πει πολλές φορές, κινούμαι αποκλειστικά και μόνο με τα μαζικά μέσα μεταφοράς και περνάω πολλές ώρες από τη ζωή μου στις στάσεις περιμένοντάς τα. (Εκεί συμβαίνουν διάφορα, αλλά τα έχω ξαναπεί....). Συνήθως διαβάζω κάτι στον ηλεκτρικό, ιδίως όταν κολλήσει το τρένο μεταξύ Πετραλώνων - Θησείου. Μου αρέσει να παίρνω τις δωρεάν εφημερίδες που κυκλοφορούν, αν και τώρα τελευταία δεν τις βρίσκω στον Πειραιά.... Προτιμώ την Athens Voice, τη LIFO ή τη F.A.Q. Η ώρα περνάει ευχάριστα και εν μέρει δημιουργικά...
Σήμερα διάβασα κάτι που με ταρακούνησε. Δεν ήξερα ότι στο Αφγανιστάν βρίσκονται 150 Έλληνες στρατιώτες και ότι ετοιμάζονται να πάνε άλλοι 104, τουτέστιν μισό δις ευρώ το χρόνο!!!
Εκεί λοιπόν πάει το βούτυρο ή κανόνια και το βρήκα στη F.A.Q. Διαβάστε το εδώ, στη σελίδα 7. Προεκλογικά λοιπον υπόσχονται βούτυρο, δηλαδή υγεία, παιδεία και ασφάλιση, ενώ μόλις βγουν τα δίνουν όλα για κανόνια!!!
Ο Ομπάμα έταξε ότι θα τερματίσει τον πόλεμο στο Ιρακ και ετοιμάζει νέο στο Αφγανιστάν!!!!
Είμαι σίγουρη ότι όποιος διαβάζει αυτή τη στιγμή τα όσα γράφω ή τα όσα αναφέρονται στο άρθρο της F.A.Q. κάνουν παρόμοιους συνειρμούς...
Λεφτά για να επανδρώσουμε τα νοσοκομεία μας δεν έχουμε, όμως χαλάμε πάνω από μισό δις ευρώ για να σκοτώσουμε σε κάποια γωνιά του πλανήτη....
Δεν τα ήξερα όλα αυτά. Σοκαρίστηκα σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: