2 Οκτ 2009

Το ζευγαράκι


Καλημέρα!
Πώς σας φαίνεται το ζευγαράκι;;;
Δεν το έφτιαξα εγώ, το βρήκα εδώ.

Ανακάλυψα και αυτή τη σελίδα που ουσιαστικά συγκεντρώνει ιδέες από ένα σωρό άλλα ιστολόγια και σελίδες. Ονειρεμένα πραγματάκια.....
Ειδικά για δημιουργίες από τσόχα κοιτάξτε εδώ http://feltcafe.blogspot.com/ και εδώ
http://feltorama.blogspot.com/. Κάπου αλλού βρήκα ένα υπέροχο λουλούδι, δεν το σημείωσα και πάει, το έχασα.....
Χτες χάζευα όλο το βράδυ ξένα blogs και τρελάθηκα με τα απίθανα πράγματα που φτιάχνουν γυναίκες σαν και μας ανά τη γη....

Ξέρω ότι τα έχουμε συζητήσει όλα αυτά πολλές φορές στα ιστολόγιά μας, αλλά με πιάνει το παράπονο και αναρωτιέμαι για διάφορα...

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται οι Ελληνίδες να είμαστε - για την πλειονότητα μιλάω πάντα - ανεπρόκοπες!!!

Αν δεν είχα γνωρίσει όλες εσάς, αν δεν έβλεπα στα ιστολόγιά σας τι χρυσά χέρια έχετε και τι φτιάχνετε, θα είχα απογοητευτεί πλήρως... Στο "λάιβ" κύκλο των γνωστών, φίλων και συγγενών μου κ α μ ί α δεν ασχολείται με χειροτεχνίες!!! Ψέματα. Μια φίλη είναι αγιογράφος και μια ξαδέρφη επειδή είναι νηπιαγωγός όλο και κάτι κάνει.... Όλες οι άλλες.... Σε παλαιότερη ανάρτηση έχω γράψει για την ιδέα του γεροντοκορισμού. Είναι δεδομένο ότι άν κεντάς θα καταλήξεις στο ράφι κλπ. (Θυμάστε τη διαφήμιση του ΟΤΕ με τη γιαγιά που πλέκει!!!)

Άι, στο καλό!

Γιατί να είναι έτσι τα πράγματα στην Ελλάδα;;; Τι φταίει; Τα πρωινάδικα; Το κους-κους;;; Μα και μεις κουσκουσάρουμε....

Προσωπικά δεν μπορώ να κάτσω μπροστά στην τηλεόραση χωρίς να κρατώ κάτι τι... Αφήστε που από τότε που έχω ίντερνετ η τηλεόραση πάει στα αζήτητα....

Με σώζει η σκέψη ότι οι "προκομμένες" Ελληνίδες δεν έχουν ιστολόγια!


Θα σας αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Προχτές με μια φίλη που έχει ένα αγοράκι 1,5 ετών βγήκαμε βόλτα στα μαγαζιά. Πήγαμε σε γνωστό ("καλό") κατάστημα με παιδικά ρούχα. Η φίλη μου έψαχνε για ένα καλάθι για τα άπλυτα να το βάλει στο δωμάτιου του μικρού. Όσο εκείνη ψώνιζε, εγώ ασχολούμουν με το μικρό που μπαινόβγαινε εδώ κι εκεί και δεν είδα τι ψώνισε. Αργότερα είδα: ένα σακί υφασμάτινο με ένα κορδόνι που σούρωνε και κρεμιέται στην κούνια, στην πόρτα κλπ. 18€! Μια απλή μαξιλαροθήκη με κορδόνι!!! Γελοίο, τουλάχιστον.... έλα μου όμως που έχει το ταμπελάκι!!!

Σε άλλη ανάρτηση σας εξήγησα ότι έπαψα να κάνω χειροποίητα δώρα γιατί δεν τα εκτιμά ΚΑΝΕΙΣ και όλοι τα αποδίδουν στην οικονομική μου στενότητα.... Θα φτιάχνω μόνο για την πάρτη μου.....
Υ.Γ. Λαμπρές εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα. Πολύ ωραία η κίνηση για την οποία μιλάει η ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ.

7 σχόλια:

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλησπέρα twinkle! Οι γυναίκες του σήμερα δυστηχώς δεν ξέρουν τι πάει να πει " φτιάχνω κατι με τα χέρια μου ". Πολύ πρόσφατα αντιμετώπισα και γω κατι παρόμοιο και για άλλη μια φορά ανακάλυψα πως για τις πέρισσότερες,η λέξη χειροποίητο σήμαίνει όμορφο αλλά χωρίς αξία,φτηνο! Τι κρίμα σε μια χώρα σαν την Έλλάδα που η παράδοσή της, τα ήθη και τα έθιμα μας είναι τόσο γνωστά να μη μπορούμε να τα εκτιμήσουμε!! Φιλιά και καλό απόγευμα!

πουαντερι είπε...

Ετσι οπως τα λετε ειναι.
Μια χρονιά θελησα να πω ευχαριστω στην δασκαλα των παιδιων μου και σκεφτηκα να της χαρισω ενα κασκολ πλεγμενο ολο με δαντελωτη πλεξη.Ειχα δει φυσικα οτι φορουσε αναλογα ειδη απο πολυ γνωστο φιρμας καταστημα που τοτε τα πουλουσε πανακριβα.
Της το εδωσα της ευχηθηκα και βγαινοντας απο την αιθουσα καθυστέρησα μιλωντας σε μια αλλη δασκαλα. Ετσι ακουω να λεει στην αλλη που ηταν μεσα(ειχανε δυο κυριες τα παιδια) τι μαλακιες ειναι αυτες; Τι να το κανω εγω αυτο το πραγμα;

Μολις το ακουσα νευριασα τοσο πολυ με τον εαυτο μου που εκατσα και στραβώθηκα για να την ευχαριστησω, δεν της επαιρνα κι εγω ενα κερακι;

Potpouri είπε...

ευχαριστω για τα ωραια link που δινεις ειναι καλο να βλεπουμε και χωρες ειναι απιστευτα καλο το blog σου συνεχισε

twinkle είπε...

Πλεκτό εγκώμιο,
έχεις δίκιο. Η παράδοση πάει χαμένη...

Πουαντερί,
εμένα μια φορά μια μαμά μου έκανε δώρο ένα εργόχειρο με το βελονάκι και χάρηκα πολύ...

Potpouri,
ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά λόγια. Ζηλεύω την προκοπή των άλλων...

Χριστιάνα είπε...

Καλησπέρα κι από εμένα...
Πράγματι, υπάρχουν μερικές "σπουδαίες" κυρίες, που δεν έχουν ιδέα τι να κάνουν τα χέρια τους, γι΄αυτό άλλωστε τα γεμίζουν βραχιόλια και ξοδεύουν ένα μηνιάτικο για να φτιάξουν τα νύχια τους....
Όμως, υπάρχουν κι άλλες, πολλές, που φτιάχουν πράγματι πολύ όμορφα πράγματα με τα χέρια τους, που μπορεί κανείς να τα θαυμάζει για ώρες. Μην απογοητεύεστε!
Δοκιμάστε να βάλετε σε μια επώνυμη χαρτοσακούλα αυτό που φτιάξατε με τα χέρια σας. Μόλις δει η ψωνάρα τη φίρμα, είναι εντυπωσιακό το πόσο της αρέσει το περιεχόμενο, κι ας είναι απλώς ένα κουβάρι κλωστή με μια καρφίτσα! Θα το βάλει στη μπλούζα της και θα το παίζει "κυρία" ;)
Λόγω δουλειάς, βλέπω πολλές γυναίκες που φτιάχνουν σπουδαία πράγματα, αλλά δυστυχώς δεν είναι λίγες εκείνες που διστάζουν, και δεν δείχνουν το ταλέντο τους στους άλλους....
Συνεχίστε κορίτσια, θα τον αλλάξουμε τον κόσμο, δεν μπορεί....

Fazemos de Conta είπε...

I love the couple... they are great and unique. Nice idea.
Bye,

Lúcia

disa είπε...

168MOTEL,臻愛,依蝶,東楓,桂林,水漾,開漳聖王廟,天池檜谷,長青祠,仙溪,不老溫泉,城隍廟,皮影戲,荖濃溪,觀音山,中山公園,壽天宮,寶來溫泉,石洞溫泉,月世界,太陽谷,大世界,靖王墓,橋頭糖廠,大瀑布,大鬼湖,小鬼湖內門,南海紫竹寺,錫安山,雞冠山,新養女湖,旗山老街,文物館,運動公園,穎達生態農場,歷史展示區,鵝鑾鼻,高爾夫球場,保力林場,四重溪,森林遊樂區,台鳳高爾夫球,蛤板灣沙灘,沙馬基島,社頂自然公園,八大森林樂園,佳樂水,龍鑾潭,白水泉瀑布,曹公祠,竹林,岩玄華山文化院,桃源溫泉,鳳儀書院,世紀大峽谷,海洋生物館,森林遊樂區,關山落日,南灣海水浴場,後壁湖,烏石鼻海岸線,海灣風景區,國家步道,阿里史冷泉,頭城老街,澳花瀑布,石觀音寺,大溪漁港,東澳灣,溫泉公園