16 Σεπ 2009

ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ!

(Υπότιτλος: ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ!)

Καταϊδρωμένη φτάνω κι εγώ! Αυτή τη φορά είχα σοβαρή δικαιολογία, μια και η σύνδεσή μου καθυστέρησε δέκα μέρες! Τώρα όμως είμαι εδώ και δεν γλιτώνει κανείς...

Και επειδή μάλλον σας μπέρδεψα με τον τίτλο (και ακόμα περισσότερο με τον υπότιτλο, νομίζω), ας εξηγηθώ....

Πριν ενάμιση χρόνο, την εποχή που ήμουν στα πρώτα βήματα της "πλεκτικής" περιόδου της ζωής μου, είχα ξεκινήσει ένα ... πουλόβερ! Έφτιαξα το μπρος, το πίσω, τα μανίκια, αλλά δεν αξιωνόμουν να κάνω τη συναρμολόγηση! Επιτέλους έγινε και αυτή προχτές με τις βροχές. Στο σημείο αυτό πιστεύω ότι διαφωτιστήκατε σχετικά με τον τίτλο της παρούσας ανάρτησης: μ' έπιασε η προκοπή με το που μπήκε το φθινόπωρο, γι'αυτό...ποτέ μη λες ποτέ!!!


Σίγουρα αν δεν το δείτε φορεμένο δεν είναι δυνατόν να θαυμάσετε το "κάλλος" του εργοχείρου, αλλά κάντε μια προσπάθεια! Δυστυχώς η φωτογραφία που έβγαλα τον ευαυτό μου δεν είναι προς ανάρτηση....


Απολογισμός: τελικά το πουλόβερ θα το φορέσω αν και παρουσιάζει μειονεκτήματα: είναι κοντό, και μάλλον σφιχτό στο "χαμόγελο" του λαιμού.... Όμως είναι υπέροχες οι κοτσίδες στους ώμους και στη μέση, καθώς και οι λαστιχωτές μανσέτες!!!

...Όμως σήμερα έχει πάλι ζέστη! Πού θα πάει, θα έρθουν και τα κρύα!

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Εγω το βλεπω μια χαρα αν και δεν μεγαλωνουν οι φωτογραφιες σου δεν ξερω γιατι;
Αν νομιζεις οτι ειναι κοντο γιατι δεν το φορας με ενα φανελακι απο μεσα; βλεπω πολλες να τα φορανε ετσι και το φανελακι να περισσεύει απο κατω και ειναι ωραια δεν ειναι ασχημα, μαλλον θα ειναι μοδα γιατι παλιαααα θυμαμαι την μανα μου να μου φωναζει καθε τρεις και λιγο: μαζεψε τα βρακια σου παιδακι μου.....
οταν απο το παιχνιδι μου εβγαινε η φανελα και κρεμοταν κατω απο το πουλοβερ! Ειδες λοιπον ημουν προτωπορα εγω χα!χα!

πουαντερι είπε...

χα!χα! γελασα με το σχολιο της Αχτιδας! χα!χα! εσκασε στο καρπουζι ολο το καλοκαιρι αυτο το παιδακι..

πουαντερι είπε...

Χρονια σου πολλα!!!!

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και καλοφορετο να ειναι.

twinkle είπε...

Πουαντερί ευχαριστώ πολύ.

Δημιουργία να΄σαι καλά. Περιμένω το κρύο.

Demi είπε...

Υπέροχο το ιστολόγιό σου και εκπληκτικές οι δημιουργίες σου!!μπράβο για όλα!!!
ΝΤΕΜΙ