26 Ιουν 2009

Λόγω τιμής!

Είχα πολύ καιρό να νιώσω πραγματική ευχαρίστηση ανοίγοντας την τηλεόρασή μου! Κι αυτό συνέβη απόψε όταν από συνήθεια άνοιξα το MEGA και πέτυχα το "Λόγω τιμής" της Μιρέλας Παπαοικονόμου. Δεν ξέρω πόσοι το γνωρίζουν, οι της γενιάς μου σίγουρα... Προβαλλόταν το 1995 ( ή κάπου εκεί....).

Τότε είχε αποτελέσει αιτία σύναξης της παρέας. Θυμάμαι παιζόταν άσχετη μέρα: Δευτέρα. Μαζευόμασταν όλοι στο σπίτι ενός φίλου για να δούμε το "Τσίου", έτσι το λέγαμε. Ο "Τσίου" ήταν ο Μαρκουλάκης.



Πρωτοετής κι εγώ τότε, ένιωθα να ταυτίζομαι με τους ήρωες....

Τότε γνώρισα και το Μανώλη Αναγνωστάκη!!!
Από την τηλεόραση (ω, ναι!!!)... και μάλιστα από το τραγούδι του τέλους: ΣΚΑΚΙ.

Έλα να παίξουμε.Θα σου χαρίσω τη βασίλισσά μου
(Ήταν για μένα μια φορά η αγαπημένη
Τώρα δεν έχω πια αγαπημένη)
Θα σου χαρίσω τους πύργους μου
(Τώρα πια δεν πυροβολώ τους φίλους μου
Έχουν πεθάνει καιρό πριν από μένα)
Κι ο βασιλιάς αυτός δεν ήτανε ποτέ δικός μου
Κι ύστερα τόσους στρατιώτες τι τους θέλω;
(Τραβάνε μπρος, τυφλοί, χωρίς καν όνειρα)
Όλα, και τ’ άλογά μου θα σ’ τα δώσω
Μονάχα ετούτο τον τρελό μου θα κρατήσω
Που ξέρει μόνο σ’ ένα χρώμα να πηγαίνει
Δρασκελώντας τη μια άκρη ως την άλλη
Γελώντας μπρος στις τόσες πανοπλίες σου
Μπαίνοντας μέσα στις γραμμές σου ξαφνικά
Αναστατώνοντας τις στέρεες παρατάξεις.
Κι αυτή δεν έχει τέλος η παρτίδα.

Το τραγουδούσε ο Γεράσιμος Ανδρεάτος. Μουσική Δημήτρης Παπαδημητρίου.

Ακούστε εδώ ένα άλλο τραγούδι της σειράς...


Απόψε - 15 χρόνια μετά - αυτό που μου έμεινε κυρίως είναι το άγχος που βιώνουν οι ήρωες λόγω των πανελληνίων... Αυτό δεν θα αλλάξει εύκολα στην Ελλάδα! Γέλασα με τα γελοία ως προς το περιεχόμενο κείμενα των λατινικών και αναρωτιέμαι για το χάος της παιδείας....

Αχ, νοσταλγία............

4 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Καλημέρα φίλη μου, το έβλεπα τότε μα σαν βιβλίο όπως πάντα καλύτερο.Το τραγουδάκι δεν το θυμάμαι μα άκουσα αυτό που έβαλες.Συμφωνείς οτι τα παλιά σήριαλ ήταν πολύ καλύτερα;

Dee Dee είπε...

Τα τραγουδια ολης της σειρας ειναι ενα κι ενα!!
Το εβλεπα κι εγω και ειχα και ολα τα τραγουδια, τα οποια ακουω ακομα συχνα γι' αυτο δεν τα εχω συνδιασει μονο με το τοτε!
Απο τις αξιολογες σειρες οντως!! Τωρα δεν εχω πετυχει ακομη να το δω. Ειδα που το διαφημιζαν και το ειχα στο μυαλο μου, αλλα δε βλεπουμε πολυ τηλεοραση απο τοτε που καλοκαιριασε :)

Καλη εβδομαδα!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΕΤ1. ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΕΙΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ. ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕΙΡΕΣ. ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ. ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΦΕ ΣΕ ΕΝΑ ΓΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ ΤΟΤΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΕΠΕΣΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

聖諭 είπε...

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉