24 Ιουν 2009

ΒΡΑΒΕΙΑ!!!

Καλημέρα σε όλους!!!
Όχι, δεν έχω φύγει για διακοπές ακόμα.... (πάντως ετοιμάζομαι!!!!)
Φέτος είμαι ξανά φοιτήτρια και ο Ιούνιος είναι ο μήνας των εξετάσεων....
Μη φανταστείτε ότι είμαι όλη μέρα πάνω από τα βιβλία μου (!), απλώς αποφεύγω τον υπολογιστή, γιατί αν κάτσω θα κολλήσω για ώρα.....
Παρόλα αυτά μπαίνω πότε πότε και "κόβω κίνηση"!
Με μεγάλη χαρά βρήκα τα βραβεία που μου απένειμαν φίλες "μπλόγκερ".
Το πρώτο βραβείο που βλέπετε ακριβώς από κάτω το έλαβα από την Εve και την Ηλακάτη. Τις ευχαριστώ πολύ για τη διάκριση και την τιμή!
Το άλλο βραβείο το έλαβα από τη Φωτεινή Ελπίδα! Σ΄ευχαριστώ πολύ που με βράβευσες!


Ο κανόνας λέει ότι πρέπει να απονείμω κι εγώ με τη σειρά μου το βραβείο σε 15 φίλους... Λοιπόν, επειδή θα ήθελα να το απονείμω σε πολύ περισσότερους, επιλέγω να βγω "εκτός κανόνων" και να τα αφιερώσω σε όλους τους φίλους της μπλογκόσφαιρας!!!!

Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα όμορφο καλοκαίρι!

(Θα τα ξαναπούμε πριν φύγω! Μουτς!!!!)


Δεν υπάρχουν σχόλια: