11 Μαΐ 2009

Καμιά ιδέα κανείς;;;;

Αχχχχχχχχχχχ!!!!!
Μύρισε καλοκαιράκι......

Δε βλέπω την ώρα να τελειώνω με τα διάφορα για να φύγω για τη Σίφνο... Φέτος οι διακοπές μου θα κρατήσουν λίιιγο παραπάνω!!!

Ήδη έχω φορέσει στο blog την καλοκαιρινή φωτογραφία.... Τη διεύθυνση χαραγμένη στην αμμουδιά του Πλατύ Γιαλού πέρσι το καλοκαίρι...


Αυτό είναι το βουνό με το μοναστήρι του Αγίου Ανδρέα που βλέπω από το σπίτι μου.

Κι άλλη άποψη του Αγίου Ανδρέα, από πιο μακριά... Σε πρώτο πλάνο η Μονή της Βρύσης.

Στο χώρο πίσω από την εκκλησία υπάρχει αρχαία προμυκηναϊκή ακρόπολη. Νομίζω ότι αυτή η φωτογραφία αποδίδει καλύτερα τα όσα περιγράφω...

Αυτή είναι η θέα από την αυλή του Αγίου Ανδρέα.... Μέσα στον κόκκινο κύκλο είναι το σπίτι μου!!! Αν έχετε καλή όραση, μπορείτε να διακρίνετε κι εμένα!!!!!!


Αχ, η Σίφνος!!!!

Και τώρα η ιδέα που επεξεργάζομαι:

Στα δύο παράθυρα του σαλονιού έχω κουρτίνες "ρόμαν". Έχω και μια μπαλκονόπορτα στην οποία έχω διπλή κουρτίνα, από τα αντίστοιχα υλικά (ταφτάς με συνθετικό μετάξι). Οι κουρτίνες δεν ήταν ιδιαίτερα ακριβές όταν τις έραψα πριν πέντε χρόνια, αλλά είμαι στη φάση που τις βαρέθηκα - τελείως όμως!!! Αφήστε που είναι στα μπεζ-καφέ-κεραμιδί, πράγμα που σημαίνει ότι είναι αρκετά χειμωνιάτικες. Σκέφτηκα λοιπόν να ράψω λευκές λινές αλλά όταν είδα πόσο θα στοιχίσουν άλλαξα γνώμη γιατί "δεν υπάρχει μία....".

Συμπτωματικά βρέθηκα σε μια καφετέρεια και είδα μια ιδέα που με συνεπήρε πραγματικά!!!!

Λευκή γάζα, διπλή, που τελειώνει σε κόμπους!!!!

Δεν ξέρω αν θα είναι εύκολο να σας το περιγράψω.... Σκέφτομαι να πάρω μπόλικη γάζα, να βάλω ρέλι όπου δεν έχει ούγια να μην ξεφτίσει. Στη συνέχεια θα μετρήσω δυο φορές του μήκος του παραθύρου και θα περάσω τη γάζω πάνω στη βέργα του "ρόμαν". Καθώς η γάζα θα κρέμεται θα τη δέσω κόμπο, ένα κόμπο στο μπροστινό φύλλο, ένα στο πίσω.

Στη μπαλκονόπορτα θα κρεμάσω επίσης μπόλικη γάζα και θα δω πώς θα τη δέσω.....

Καταλάβατε τίποτα;;;;

Σίγουρα είναι μια προσωρινή λύση, ίσα ίσα για το καλοκαίρι, να φύγει λίγο το σκούρο και να φωτίσει το λευκό!!!

Σημαντική διευκρίνηση: Τα δύο αυτά παράθυρα, καθώς και τη μπαλκονόπορτα, δεν τα ανοιγοκλείνω συχνά, άρα δεν θα είναι πρόβλημα.

Τι λέτε λοιπόν;;;; Θα εκτιμήσω κάθε παρατήρηση!!!!

(Στην οδό Καλαμιώτου βρήκα γάζες σε υπέροχα χρώματα με 1€ το μέτρο!!! Είναι σκέτη πρόκληση!!!)

9 σχόλια:

ηλακάτη είπε...

ξεκινώντας να διαβάζω την ανάρτηση σου, αμέσως σκέφτηκα να σου προτείνω γάζα, μια και πρόκειται για σπίτι σε νησί, και με έκπληξη διάβασα ότι και συ κάτι τέτοιο είδες και αποφάσισες

σου το προτείνω ανεπιφύλακτα, έχω ράψει για εκατοντάδες σπίτια, έχω βάλει στα δωμάτια των παιδιών μου σε χρώματα και είναι πολυ όμορφες και πολύ δροσερες, και παίρνουν ότι σχήμα θέλεις να τους δώσεις, πάρε αρκετά μέτρα για να έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις διάφορους κόμπους ή ντραπέ

να υπολογίσεις ότι στο μάκρος ελαφρά θα μαζέψουν στο πλύσιμο,

είναι βαμβακερές και πλένονται σε ότι θερμοκρασία θέλεις,
καλή επιτυχία και καλά να περάσεις,
υπέροχο νησί η Σίφνος, ζηλεύω!!!!!

αχτίδα είπε...

Μη με κάνετε να ζηλεύω..μη μου δείχνετε νησιά που δεν έχω πάει..θα σκάσω απο το κακό μου...

olivetreegirl είπε...

Φαντάζομαι ότι γνωρίσεις πόσο τυχερή είσαι που κατάγεσαι από ένα τέτοιο μέρος και που μπορείς να το επισκέπτεσαι αρκετά συχνά! Η ιδέα της γάζας μου αρέσει πάρα πολύ, νομίζω ότο είναι ό,τι πρέπει για σπίτι σε νησί!

twinkle είπε...

Κορίτσια, ευχαριστώ για τις συμβουλές! Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα σκεφτεί να την πλύνω πρώτα, θα την πατούσα! Ευχαριστώ Ηλακάτη!

Αχτίδα, ευκαιρία να κανονίσεις για Σίφνο φέτος!

Olivetreegirl,δυστυχώς δεν πάω στη Σίφνο τόσο συχνά όσο θέλω, αλλά ελπίζω ότι σύντομα θα επιστρέψω δια παντός.

Dee Dee είπε...

Η αδερφη μου εχει βαλει γαζες. Τις τυλιξε γυρω απο το δοκαρι και πεφτουν απο την μια μερια καταληγοντας σε κομπο. Σε τιρκουαζ, λιλα και αλλα υπεροχα χρωματα. Εγω ενθουσιαστηκα με το αποτελεσμα!

Μπορεις να παρεις μια ιδεα απο τις φωτογραφιες απο το σπιτι της αδερφης μου εδω

http://www.flickr.com/photos/deedeegr/page8/

Πολυ ωραια η ιδεα σου!

αχτίδα είπε...

Καλημέρα φίλη μου , πέρασα να πω μια πρωινή καλημέρα και πίνοντας το καφεδάκι μου σερφάρω απο τα σπίτια σας.Θέλω Σίφνοοοοο!

art είπε...

Πω πω πως έκανες έτσι τα πόδια σου καλέ μοιάζουν με αγάλματα !
καλά να περάσεις,υπέροχο νησί η Σίφνος

twinkle είπε...

Dee Dee, σ' ευχαριστώ!
Πολύ ωραίες οι κουρτίνες της αδερφής σου, αλλά και οι υπόλοιπες φωτογραφίες με τις δημιουργίες που είδα στο flickr!

Art, και πού να δεις το....υπόλοιπο άγαλμα!!!!!!!!!!!!

disa είπε...

花鄉,愛情海,百威,為楓精典,比佛利,新阿里山,儷京,御花園,風華,溫莎堡,晴海冷泉,紐芬堡,歐悅,名湖水岸,歐悅,萬里仙境,北極星,皇居,禾楓.湯泉,香緹,湯野,水漾,金色河畔,戀愛,新阿里山,皇家花園,山櫻花,名家,風華,美麗殿,艾蔓,薇星,皇城,泰皇,風雅頌,欣歡,名爵,竹田驛站,薇星,風雅頌,愛摩兒,墾丁,雅柏,天母,威斯堡,嘉賓閣,伊都,衣蝶旅店,樹林月圓,萬里仙境,北極星,華都飯店,馥嘉商務,唐城,雙橡園,百老匯,紫園,夏卡爾,竹林雅緻,好來屋,馬德里,湖山度假,蔚藍海岸,約客頂級,儷灣,真善美,歐香,愛莉園,人客