28 Απρ 2009

Διάφορα ωραία πραγματάκια!!!!

Είπα να σας δείξω διάφορα ωραία πραγματάκια που έπεσαν μπροστά μου πρόσφατα...
Αρχίζω μ' αυτή την υπέροχη λαμπροκουλούρα!!! Μοσχοβολά, έτσι;;; Μόνο που δεν είναι από ζυμάρι, αλλά από γύψο. Μου τη χάρισε μια ξαδέρφη και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Η μάνα μου είχε ανέκαθεν τη συνήθεια να κρεμάει στον τοίχο μια πασχαλινή κουλούρα κι έτσι εκτίμησε πολύ το συμβάν! Πάντως δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει. Καλό βάψιμο θέλει....

Πριν λίγο καιρό μια θεία μου συμμάζευε και τυχαία βρήκε σε μορφή "πατσαβούρας" αυτό το κέντημα... Ποιος ξέρει από ποια εποχή.... Το πλύναμε, το σιδερώσαμε και το κορνιζάραμε. Λαϊκή απόδοση του Πάθους....

Παρόμοιας προέλευσης είναι και αυτό το κέντημα που βρέθηκε σε ένα κελάρι, μισοραμμένο πάνω σε ένα καλάθι...(Ξέρετε, από αυτά που μετέφεραν τα "καλούδια" από το χωριό, βλέπε ταινίες με το Χατζηχρήστο!!!). Βέβαια, ποιος ξέρει πώς απέκτησε η γιαγιά μου ένα κέντημα με αγγλικό κείμενο!!! Είναι κι αυτό ένα μυστήριο!!! Είδατε ημερομηνία;; 1928!

Αυτό είναι πιο πρόσφατο. Νεανική δημιουργία της μάνας μου. Όμως επειδή ο καμβάς ξέφτισε το μετέφερε σε νέο και πρόσθεσε την πράσινη βελούδινη κορδέλα! Από κοντά είναι πολύ ωραίο!!!


Και αυτή είναι η τωρινή ασχολία της.... Πολύ μου αρέσει, αλλά εγώ δεν έχω υπομονή για κέντημα...
Και μια και μιλάμε για χειροποίητες δημιουργίες, δείτε κι αυτό!!!
Είναι μπομπονιέρα. Πρώτες ύλες η λαμαρίνα και η τσόχα! Σας πληροφορώ ότι στοίχισε 5€ το τεμάχιο, μαζί με το τούλι και τα κουφέτα!!!! Όμως είναι πολύ γουστόζικο!


Αυτά για την ώρα....
Φιλιά

3 σχόλια:

rozoulini είπε...

πολύ όμορφα πραγματάκια μας έδειξες!Μπράβο σου!!!!!!!!!!!!

αχτίδα είπε...

Λατρεύω το κέντημα, όσο για τη κουλούρα πες τη φίλη σου οτι ο γύψος είναι βαρύς και φθύρεται εύκολα σαν υλικό.Να προτιμήσει με αλεύρι και πολύ αλάτι ή από χαρτοπολτό που επάνω του μπορεί να καλύψει απαλά με ελάχιστο γύψο.Πάντως πολύ πετυχημένη η βαφή του, σαν ψωμί πραγματικό.

Anastasia's dolls είπε...

Mπραβο στην μανουλα που κενταει !
Η λαμπροκουλουρα ειναι τελεια !Αν ειναι βερνικωμενη δεν θα εχει κανενα προβλημα .