7 Απρ 2009

Έκθεση Αγιογραφίας

Στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου της Νίκαιας, στην αίθουσα όπου πραγματοποιούνται τα μαθήματα βυζαντινής αγιογραφίας, εγκαινιάστηκε χθες έκθεση με έργα των μαθητών.
Αυτή είναι η τοιχογραφία του δασκάλου που σας έχω ξαναδείξει.

Αυτή η εικόνα του Αγίου Γεωργίου, διαστάσεων περίπου 100 Χ 50 είναι πολύ καλή.



Αυτή είναι η "δικιά μου" εικόνα... Δηλαδή κατά το ήμισυ, αφού ως πρωτοετής δεν προχώρησα σε σάρκωμα καθόλου... Το πρόσωπο και τα χέρια είναι δουλειά άλλου. Εγώ μόνο τα ρούχα και τα "αξεσουάρ" του Αγίου ζωγράφισα....
Πάντως, η υπογραφή μου μπήκε!

7 σχόλια:

Anastasia's dolls είπε...

Βλεπω οτι εχετε κανει πολυ καλη δουλεια στο πνευματικο κεντρο .
Εγω παρακολουθω μαθηματα ζωγραφικης του δημου και δεν εχω μαθει τιποτα γιατι δεν μας δειχνουν τιποτα .

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ημουν κι εγώ εκεί! :)

Δημιουργία είπε...

Την εικόνα την είδα, αλλά δεν ήξερα ότι είναι δική σου! Και που να ρωτήσω μέσα σε τόσο κόσμο ποια είναι η Twinkle, για να σε γνωρίσω?

olivetreegirl είπε...

Φανταστική δουλειά, μου άρεσαν πάρα πολύ οι εικόνες! Δεν ήξερα ότι έχει πνευματικό κέντρο η Νίκαια και ότι κάνει και μαθήματα αγιογραφίας και να σκεφτείς ότι περνάω εκεί τα Σαββατοκύριακά μου, αφού εκεί είναι το πατρικό του καλού μου! Πάντως γίνεται πολύ καλή δουλειά, μπράβο σας!

Margo είπε...

Πολύς κόσμος από τη γειτονιά που μεγάλωσα! Εκεί κοντά έμενα για 32 χρόνια. Το πνευματικό κέντρο έχει από τις καλύτερες σχολές αγιογραφίας. Πολύ καλή δουλειά Twingle καλή συνέχεια!

kon είπε...

καλημέρα, είμαι νέο μέλος, πιστεύω να σας γνωρίσω

Demi είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΙΚΟΝΑ..ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ..
ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ...ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!!