13 Φεβ 2009

Τελευταία "δημιουργία"

Κυρίες και κύριοι,
αυτή είναι η τελευταία μου δημιουργία!!!
Βασίστηκα σε ένα πατρόν που είχα βρει κάποτε χαζεύοντας ανάμεσα στις ιστοσελίδες και του άλλαξα ολίγον τα φώτα!
Εδώ βλέπετε να το φοράει η καρέκλα.


Εσείς οι έμπειρες σίγουρα θα καταλάβατε πόσο εύκολο είναι. Ουσιαστικά είναι ένα μονοκόμματο μακρυνάρι....



που στο τέλος ενώνεται στα άκρα και γίνεται κάπως έτσι....


Άρχισα με περίπου 200 πόντους σε βελόνες Νο 5 και έπλεξα λάστιχο 2 Χ 2 για περίπου 35 πόντους. Στη συνέχεια μείωσα στους μισούς πόντους και έπλεξα ζέρσεϋ για μισό μέτρο. Έπειτα διπλασίασα τους πόντους και είχα πάλι 200. Συνέχισα πάλι με λάστιχο για άλλους 35 πόντους.
Στο τέλος το δίπλωσα και ένωσα τα πλαϊνά λάστιχα και .... "δατς ιτ"!!!


Η αλήθεια είναι ότι το άρχισα τελείως δοκιμαστικά, γι αυτό και πήρα φτηνό νήμα. Είναι πεταλούδα, 100% ακρυλικό. Το χρώμα βγήκε τελικά πολύ εμπριμέ....Χμ!!! Αν ήταν μονόχρωμο σίγουρα θα το φορούσα ευκολότερα. Χρειάστηκα 5,5 τεμάχια νήματος.
Θα το ξαναπλέξω γιατί μου αρέσει τελικά!!!


Ένα βασικό μειονέκτημα που έπρεπε να είχα προβλέψει λόγω παλαιότερης περιπέτειας είναι ότι στρίβουν οι άκρες!!! Το είχα ξαναπάθει με ένα κασκόλ. Η Πουαντερί τότε μου είχε πει να πλέξω με το βελονάκι μια σειρά γαϊτανάκια....Λέτε να κάνω το ίδιο και τώρα;;;;



14 σχόλια:

faraona είπε...

A!ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!
Εχεις δίκιο για το μονοχρωμο κι εμένα πιο πολυ μονόχρωμο σε κάποιο γηινο χρώμα θα μου άρεζε ακόμη περισσότερο.

creationsbyeve είπε...

Πολύ όμορφο έγινε!!!Μπράβο!!!!

πουαντερι είπε...

Με γεια! ειναι πολυ ωραιο και το χρωμα του δεν ειναι ασχημο;!
Στις ακρες πλεξε πολυ χαλαρα μια σειρα με το βελονακι για να σου ανοιξει και στο επομενο που θα κανεις να θυμασαι στις ακρες να πλεκεις εναν ποντο ουγια ως εξης: τον τελευταιο ποντο παντα καλη και τον πρωτο ποντο παντα να τον παιρνεις καλη απλεκτο,το υπολοιπο να το πλεκεις οπως λεει το σχεδιο σου.

olivetreegirl είπε...

Είναι πολύ όμορφο και μου αρέσει και το χρώμα, ταιριάζει όμορφα και με αυτό που φοράς από μέσα! Τι ωραίο πατρόν, με ξεσήκωσες τώρα!

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφο το ζακετακι και πρεπει να κραταει και ζεστη την πλατη.

twinkle είπε...

Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ!!!!

Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση.

Πουαντερί θα το κάνω αυτό που λες με το βελονάκι και στο επόμενο θα πλέξω ούγια!

Θένκς!

Anastasia's dolls είπε...

Πολυ ομορφο ! Μου αρεσει και το χρωμα ,ταιριαζει πολυ με ενα μονοχρωμο συνολο απο μεσα !

sobraluz είπε...

Το στρίψιμο στις άκρες δεν είναι απαραιτήτως ψεγάδι. Έχω δει πάμπολλα σχέδια όπου θεωρείται επίκαιρο στυλ. Καλοφόρετο.

αχτίδα είπε...

Α! πολύ όμορφο και πολύ μοδάτο φιληνάδα , μπράβο σου .Μου αρέσουν αυτά τα μελανζέ χρώματα, αγοράζω τέτοια μπλουζάκια .

angy είπε...

αγαπητή νεραιδούλα,το ζακετάκι σου με ξεσήκωσε μπράβο σου.Με προβληματίζουν όμως οι 200 πόντοι.Δεν είναι πολλοί τουλάχιστον για το κομάτι που αφορά τη πλάτη;απάντησέ μου σε παρακαλώ γιατί το ξεκίνησα αλλά με φόβισαν οι 200 πόντοι,ευχαριστώ

twinkle είπε...

Angy, wellcome!

Σίγουρα εξαρτάται από το μέγεθος που θες να έχεις. Εγώ που είμαι γεματούλα και οι 200 μου είναι μια χαρά. Εξαρτάται και από τις βελόνες και το πόσο χαλαρά ή σφιχτά πλέκεις. Εγώ χρησιμοποίησα Νο 5 και πλέκω μέτρια. Πάντως να έχεις υπόψη σου ότι καλό είναι να είναι μπόλικο, του πάει. Καλή επιτυχία και διάβασε το σχόλιο της Πουαντερί για να φτιάξεις ούγια ώστε να μη σου γυρίζουν τα μανίκια. Περιμένω να δω φωτογραφίες...

Ανώνυμος είπε...

που να σου τα λέω twinkle, ούγια έβαλα όμως τα μανίκια επιμένουν να γυρίζουν! φωτο δεν μπορώ να βάλω ακόμη γιατί δεν έχω φτιάξει ακόμη προφίλ στο ίντερνετ,θα γίνει κι αυτό όμως.Ευχαριστώ για τη σημβουλή σου πάντως.

Αρχοντία είπε...

Πάρα πολύ ωραίο! Μέσα σε 2 απογεύματα το έκανα, ένα τοσοδούλι μπολεράκι για τη μικρή μου, να το φοράει πάνω από το κορμάκι του χορού στο ζέσταμα. Ευχαριστούμε για την ιδέα!!
Για να μην γυρνάει η άκρη, άλλος ένας τρόπος είναι να πλέκεις τους ακριανους 2 πόντους σαν να ήταν λάστιχο 1/1, 1 καλή-1 ανάποδη. Πάντως και μένα το στρίψιμο δεν μου φαίνεται απαραίτητα ψεγάδι.

elie είπε...

Καλοφόρετο!
Τις μειώσεις και τις αυξήσεις πώς τις έκανες; Εννοώ σε ποιο σημείο της βελόνας και με ποιον απ' όλους τους τρόπους;