23 Ιαν 2009

"Αθήνα διαμαντόπετρα στης γης το δαχτυλίδι..."

Καθώς καθημερινά κινούμαι σε μια μεγάλης έκτασης περιφέρεια μέσα στην Αττική, υφίσταμαι μια απίστευτη ταλαιπωρία που ξεκινά από τα μέσα μεταφοράς, μεταφέρεται στη βρομιά, στην αγένεια των ανθρώπων και πολύ συχνά το φόβο...

Όσα και να γράψω θα έχουν το στίγμα μιας συνηθισμένης γκρίνιας.... Χθες διαβάζοντας στο Μετρό το νέο φύλλο της Athens Voice, ένιωσα ότι η Σώτη Τριανταφύλλου λέει όλα όσα θα ήθελα να πω, αλλά δεν θα το κατάφερνα... Κάντε ένα απλό κλικ για να μοιραστείτε τις σκέψεις της στις σελίδες 24 και 25 !!!

....Για την Αθήνα που πληγώνουμε και δεν της αξίζει!!!!


.....Και μετά από αυτό....όπου φύγει φύγει για Σίφνο!!!!

11 σχόλια:

Margo είπε...

Πρώτα έγραψα απάντηση στο σχόλιό σου και μετά πέρασα από εδώ. Με την ανάρτησή σου μου απαντάς. Η Σίφνο από τι βλέπω είναι ένα γνήσιο Κυκλαδίτικο νησί. Για εμάς που ζούμε στα νησιά νομίζουμε ότι αυτές οι εικόνες είναι αυτονόητες. Αυτό που κατάλαβα όμως από την δική μου ανάρτηση είναι ότι οι @φίλοι μας έχουν ανάγκη τέτοιες εικόνες. Και εμένα λίγη μου έπεσε η μία. Ας πάρουμε λοιπόν τους δρόμους και ας χαρίσουμε θαλασσινό και Αιγαιοπελαγίτικο αέρα στους φίλους μας. Φιλιά...

ΥΓ. Η καλύτερη εποχή για Μύκονο είναι Σεπτέμβρη Οκτώμβρη.

faraona είπε...

Σίφνο Σίφνο και ξερό ψωμί!!!

olive tree girl είπε...

Τι ομορφιά! Αλλά συμφωνώ κι εγώ, μια φωτογραφία μόνο δεν αρκεί!

πουαντερι είπε...

Ολοι πισω στα μερη μας!!
δεν μπορω να ανοιξω να το δω εγω αλλά θα προσπαθησω παλι.

Μαλλον δεν το καταλαβες περνα να παρεις κατι απο μενα
εχεις βραβειο παιδι μου!!!!

Anastasia's dolls είπε...

ενα εισιτηριο για τη Σιφνο και για μενα παρακαλω !
το ανεφερα και στο προηγουμενο σχολιο μου ...ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ !

twinkle είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Προσεχώς θα ασχοληθώ με το ζήτημα....

Όσο για τη Σίφνο, έχω ήδη ανεβάσει ουκ ολίγες φωτογραφίες...

Φιλιά και Καλό Σ-Κ

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Μου αρέσει που το άρθρο της Σώτης Τριανταφύλλου ξεκινά με αναφορά στην οδό Γερανίου, στο κέντρο. Είχα πάει μια μέρα με την μαμά μου σ'ενα κατάστημα με αιθέρια έλαια που βρίσκεται σε αυτό το δρόμο και, ειλικρινά, είπαμε ότι δεν πρόκειται να γυρίσουμε σπίτι (τουλάχιστον όχι ζωντανές!). Και ήταν μέρα μεσημέρι! Για την αγένεια και τα μέσα μεταφοράς στην Αθήνα, αστο καλύτερα! Σίφνος δαγκωτό! Καλό απόγευμα!

Δημιουργία είπε...

Ελαχιστες φορες τωρα πια ανεβαινω κεντρο, προτιμω τον Πειραια.Ειναι καπως καλυτερος, λεμε τωρα!

αχτίδα είπε...

Θέλω πολύ να πάω στη Σίφνο..είχα μια μαθήτρια που μου έφερνε συνέχεια εικόνες για ζωγραφική.Ζηλεύωωωωωωω!Θα έμενα άνετα σε ένα νησί.

twinkle είπε...

Ο Πειραιάς θα μπορούσε να είναι ιδανική πόλη αλλά απέχει πολύ από κάτι τέτοιο. Έχει υπέροχα σημεία που έχουν εγκαταλειφθεί και από τους ιδιώτες και από την πολιτεία....
Όσο για τη ζωή στο νησί, δεν είναι καθόλου εύκολη. Εξαρτάται βέβαια σε ποιο νησί είσαι...Και η Ρόδος είναι νησί και η Κέρκυρα και η Ύδρα και η Σαντορίνη και η Κίμωλος, η Φολέγανδρος, η Ανάφη, η Τήλος.... Η Σίφνος αν και μικρή είναι κάπου στη μέση (προς τα κάτω). Αρκετοί συμπατριώτες μου έχουν ... πεθάνει επειδή δεν πρόλαβε να έρθει ελικόπτερο ή επειδή δεν ήρθε καν λόγω καιρού. Αν θέλεις π.χ. να πλέξεις, πρέπει να παραγγείλεις νήματα στην Αθήνα και άλλα πολλά.
Όμως η ποιότητα ζωής σε αποζημιώνει.

Να είστε καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΙΦΝΟ ΑΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ.