18 Δεκ 2008

Ανακύκλωση νημάτων

Ξέρω ότι έχετε να βαρεθεί αυτά τα δύο νήματα, εννοώ το γκρι και το πράσινο, αλλά το γκρι τελείωσε με το σκούφο που έφτιαξα (για τον αδερφό μου), αλλά... έχει μείνει λίγο ακόμα πράσινο. Πάντως είναι πολύ ωραία νήματα, λεπτά, ιδανικά κυρίως για κάλτσα και μου τα σύστησε η Πουαντερί, η οποία έχει δουλέψει κάθε υλικό!!!


Βέβαια, ο αδερφός μου έχει λίγο μεγαλύτερο κεφάλι από τον αρκούδο...


Παράλληλα ξεκίνησα ένα απλό κασκόλ για μένα με ένα νήμα που είχα πάρει πέρσι και έφτιαξα μια καζάκα, αλλά την ξήλωσα γιατί ήταν χάλια και το νήμα θα πήγαινε χαμένο... Εκτός της αποτυχίας του σχεδίου, είχα χρησιμοποιήσει και λάθος βελόνες κι έτσι το "έργο" καταδικάστηκε τελείως. Τώρα χρησιμοποιώ βελόνες Νο 7 και γίνεται πολύ ωραίο, αφράτο και φουσκωτό. Κρύο δε βλέπω, όμως, και ανησυχώ....





Και αυτό για να γελάσουμε λιγάκι!!!!

9 σχόλια:

faraona είπε...

Πολυ ομορφα τα φτιαχνεις.
Μπραβο χρυσοχερα!

olive tree girl είπε...

Ποτέ δεν θα μπορούσα να βαρεθώ κάτι που έχει αυτό το υπέροχο πράσινο χρώμα! Το κασκόλ γίνεται τέλειο, πού ξέρεις, άμα το τελειώσεις μπορεί να κάνει και κρύο! Η μονταρισμένη φωτό τέλεια, πολύ γέλασα!

πουαντερι είπε...

Δεν εχεις δικιο;!
ειναι πολυ ωραιος ο συνδυασμός των δυο χρωματων και ο σκουφος εγινε υπεροχος.
Και το ομπρε ομως μου αρεσει πολυ.
Οι αποχρωσεις αυτες ειναι παντα στις προτιμήσεις μου.

Anastasia's dolls είπε...

Πολυ ομορφος χρωματικος συνδυασμος .Πιστευω κι εγω να πεσει κανενα κρυο γιατι εχω απο περσυ αφορετα δυο τεραστια χοντρα κασκωλ φτιαγμενα απο τα χερακια μου !

twinkle είπε...

Κορίτσια, πιάσανε οι ευχές μας και ήρθαν τα κρύα! Λέτε να χιονίσει κιόλας;;; Ελπίζω μόνο να μην έχει απαγόρευση απόπλου από Δευτέρα...

Δημιουργία είπε...

Ποτε δεν πεταμε νημα, το συνδιαζουμε με αλλο νημα και συνεχιζουμε.Ο σκουφος πολυ ομορφος και το νημα για το κασκολ ωραιο.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Γεια στα χέρια σου! Πολύ χαριτωμένη η φωτογραφία με τον αρκούδο :)

αχτίδα είπε...

Μου αρέσει πολύ το γκρι χρώμα, το βρήσκω κλασικό και κυμπάρικο!

euapap είπε...

Καταπληκτικό και πολύ ωραίοι χρωματισμοί!!Τί μαλλί είναι αυτο; από που το πήρες και πόσες κουκλες;; τί πλέξη;; αντε ντε, πες τίποτα από τα μυστικά σου!!