16 Δεκ 2008

Μπαλαρίνες

Κατέφθασε η αδερφή μου από τη Σίφνο και μου έφερε μερικά χριστόψωμα... Φαντάζεστε τι έγινε!!! Ίσα που πρόλαβα να κρατήσω ένα....

Η αδερφή μου από μικρή είχε μια αδυναμία στο μπαλέτο και τις μπαλαρίνες!


Γι αυτό κι εγώ είπα να την υποδεχτώ με τα παντοφλάκια του purlbee, με κάποιες παραλλαγές βέβαια... Εύκολα και γρήγορα. Όπως βλέπετε, το φούξια δε με έφτασε για τη δεύτερη κι έτσι συμπλήρωσα με το μπεζ. Έβαλα και δυο χαριτωμένα κουμπάκια και η αδελφή μου ξετρελάθηκε!!!




12 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Μου θυμιζει λιγο την μαρκα camper που δεν ειναι ιδια μεταξυ τους τα παπουτσια :):):) Πολυ ομορφα!!! Προσπαθω κι εγω να πλεξω τερλικια (ετσι τα λενε στο χωριο μου), αλλα ακομα δεν τα εχω καταφερει. Ειμαι αρχαρια :)

Καλο βραδακι!

olive tree girl είπε...

Καλώς τα δέχτηκες! Ο Degas τέλειος, αλλά και οι μπαλαρινούλες σου εφάμιλλης ομορφιάς. Μου αρέσει πολύ που δεν είναι ίδιες! Τυχερή η αδερφούλα!

Margo είπε...

Tέτοια Χριστόψωμα φτιάχνουμε και εδώ στη Μύκονο είναι πολύ ωραία!!
Άξιζε στην αδελφή το χειροποίητο δωράκι. Καλό σας βράδυ.

Δημιουργία είπε...

Καλως τη δεχτηκες την αδελφουλα σου. Οι μπαλαρινες γλυκα.

πουαντερι είπε...

Καλως την δεχτηκες την αδελφουλα σου.
οι μπαλαρινες σου ειναι πολυ ωραιες...θελω αν μπορεις τις οδηγιες.

twinkle είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά...δεν άκουσα τίποτα για τα πόδια της αδερφής μου!!!
Όχι τίποτα άλλο, αλλά της αξίζει λίγη δημοσιότητα....

twinkle είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anastasia's dolls είπε...

Τα ποδαρακια της αδελφουλας αναγουν τις μπαλαρινες σε ενα μικρο εργο τεχνης !

αχτίδα είπε...

Καλά! τι τυχερή η αδελφή σου..πως θα ήθελα να είχα μια αδελφή η έναν αδελφό..! Δεν πειράζει , έχω φίλους ..έχω εσας!Το Χριστόψωμο υπέροχο!

twinkle είπε...

Dee Dee, Margo καλώς ήρθατε!!!! Τα Κάμπερ παπούτσια μου αρέσουν πολύ κι εμένα! Ώστε από Μύκονο,ε! Αφού είναι Κυκλάδες, πιθανόν να έχουμε κι άλλα κοινά.

Κορίτσια,
είναι ωραίο να έχεις αδελφή αλλά η κόντρα όταν ανάψει...αφήστε καλύτερα! Όμως ξεχνιούνται όλα στο λεπτό!

Αχχχ, ξύπνησα από τη δυνατή βροχή σήμερα...λίγο αργούτσικα βέβαια!
Καλημέρα σας!!

Antoine είπε...

Εγώ έχω αδυναμία στον Ντεγκά!
Καλές γιορτές!

euapap είπε...

Πολύ όμορφα και με άποψη! μου αρεσουν που είναι διαφορετικά! Αν θέλεις στείλε μου ε΄να mail (euapap@yahoo.gr) γιατί δε βρίσκω το δικό σου και θέλω να σε ρωτησω κάποια πράγματα για το πλέξιμο