10 Δεκ 2008

Επιτέλους στόλισα κι εγώ...

Και του χρόνου! Και του χρόνου!
Φέτος υπέκυψα και στόλισα κι εγώ νωρίτερα από ότι συνήθως....Όμως θα φύγω και θέλω να χαρώ λίγο το σπίτι στολισμένο και λαμπερό!
Το στόλισμα του δέντρου είναι για μένα μια αληθινή ιεροτελεστία και ξέρω ότι το ίδιο είναι και για σας. Άλλο ένα κοινό μας σημείο....
Είτε το πιστεύετε, είτε όχι το δέντρο μας είναι κάθε χρόνο ίδιο και αυτό μ' αρέσει πολύ. Τα πιο πολλά στολίδια είναι παλιά, από τότε που είμασταν παιδιά και χαζεύαμε τα "παιχνίδια" του δέντρου. Έτσι τα λέει η μάνα μου.....
Αν κάτι αντιπαθώ είναι τα "χριστουγεννιάτικα δέντρα τράπεζας", όπως τα λέω - δηλαδή τα πανομοιότυπα και ομοιόμορφα στολισμένα δέντρα με ένα χρώμα και ένα είδος στολιδιών.... Ανιαρά.... Το δικό μας δέντρο ένας Θεός ξέρει τι έχει πάνω....
Όταν είμασταν μικρά αραδιάζαμε από κάτω όλα τα λούτρινα ζωάκια....Στρατός!!!! Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί.....
Να σας παρουσιάσω μερικά στολίδια:
Αυτό είναι το χάρτινο άστρο κορυφής, ηλικίας 50+_. Ήταν της μάνας μου από τότε που ήταν παιδί. Εκείνη είναι 60, άρα κάτι λιγότερο είναι αυτό. Η χρυσόσκονή του έχει μαυρίσει, όμως η λάμψη του δε θα σβήσει ποτέ στις καρδιές μας.....
Και αυτή είναι η φάτνη της ίδιας εποχής....Χάρτινη κι αυτή, με μαυρισμένη χρυσόσκονη κι ένα χάρτινο δέντρο πίσω....
Αν και δε φαίνεται καλά, ελπίζω να διακρίνετε αυτόν τον παχουλό κύριο, τον Άγιο Βασίλη λέω.... Λοιπόν, ούτε ξέρω την προέλευσή του, πάντως έχει τη δική του ιστορία. Ήταν της γιαγιάς μου της Ευτέρπης. Τον είχε κρυμμένο στο αριστερό συρτάρι του μπουφέ - σαν τώρα είναι μες στα μάτια μου - και κάθε φορά που πήγαινα να τη δω, μου τον έδειχνε, ανεξαρτήτως εποχής.... Τον λιγουρευόμουν και μου έλεγε ότι θα μου τον δώσει, αν ήμουν καλό παιδί.... Χμμμ! Δεν ξέρω πόσο καλό παιδί ήμουν τελικά, αλλά ο Άγιος Βασίλης έφτασε στα χέρια μου, δε θυμάμαι όμως πότε και πώς.... Έιναι από χαρτοπολτό και χαρτί γκοφρέ, κρατά τα μπαστούνια του σκι, είχε και πέδιλα αλλά τα διαλύσαμε - μάλλον με τα αδέρφια μου... Στη ράχη του έχει ένα σακί με δώρα, ένα έλατο, ένα τόπι κι ένα στρογγυλό κουτάκι....

Σ΄αυτή τη φωτογραφία βλέπετε το πορτοκάλι με τα ξυλοκάρφια - γαρύφαλα τα ξέρω αλλιώς.... Δεν ξέρω την προέλευση αυτής της κατασκευής, αλλά μυρίζει υπέροχα. Ίσως το ξέρετε, αν όχι, δοκιμάστε το! Όλο το σπίτι θα μυρίσει Χριστούγεννα...


Ε, δε γινόταν να αφήσω την Tinkerbell μόνη της Χριστουγεννιάτικα, γι'αυτό της βρήκα την καλύτερη παρέα!!!!

Μόλις τελείωσα με το σπίτι, έβαλα λαμπάκια και στο μπαλκόνι. Όλη η γειτονιά είναι στολισμενη....


Λοιπόν, όταν είμασταν στη Σίφνο πριν 20 χρόνια και βάλε, στολίζαμε αληθινό δέντρο. Φίδα. Τέτοια εποχή πηγαίναμε μια βόλτα στο βουνό και "μπανίζαμε" ένα ωραίο φουντωτό κλαρί. Το σημαδεύαμε και μετά πήγαινε ο παππούς μου και το έκοβε. Ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς το έβρισκε.... Ξέρω, θα μου μιλήσετε για οικολογία. Σίγουρα. Τότε όμως δεν υπήρχε καν η υποψία καταστροφής... Όλα άλλαξαν....

Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!!

14 σχόλια:

Anastasia's dolls είπε...

Πολυ ομορφο το δεντρακι σου και του χρονου με υγεια ! Και το δικο μου κοντευει να λυγισει απο τα πολλα στολιδια χαχαχα !

αχτίδα είπε...

Καλημέρα , καλημέρα φίλη μου , δεν το ήθελα και είχαμε ίδια ανάρτηση..απλώς φαίνεται οτι έχουμε τα ίδια..μυαλά.Σήμερα σηκώθηκα όμως πρωί και έκανα καινούργια, γιατί θέλω να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και θέλω να είναι διαφορετικές αυτές οι μέρες..όπως έπρεπε να είναι.Που θα πας καλέεεε;

πουαντερι είπε...

Αχ καλη μου φιλη να εισαι καλα και του χρονου !!!!!

Χαιρομαι πολυ που στολισες και εισαι στα κεφια σου.


Καλες γιορτες με υγεια και αγαπη να εχουμε ολοι!!!!

Tina είπε...

Μ'αρέσει που φυλάς τα παλιά στολίδια. Και του χρόνου!

twinkle είπε...

Καλημέρα κορίτσια! Και του χρόνου, να είμαστε καλά όλοι!

Αχτίδα,
επεσήμανα το ότι έχουμε την ίδια ανάρτηση για να τονίσω το πόσο σοβαρά είναι όλα όσα συμβαίνουν, το πόσο μας απασχολούν όλους...Όσο για την εφημερίδα που εντόπισε το απόσπασμα αυτό του Ισοκράτη, θα πρέπει να χαίρεται γιατί είχε μεγάλη απήχηση. Όπως βλέπεις, κι εγώ προχώρησα γρήγορα σε νέα ανάρτηση....

Ετοιμάζομαι για το εξοχικό μου στο Γκρατζ. Πρώτα θα περάσω από το Λόντον για ψώνια, μετά από το Παρίσι να δω κάτι φίλους και μετά από μια μικρή στάση στη Ζυρίχη, θα καταλήξω στη....Σίφνο!!!!

olive tree girl είπε...

Πανέμορφο το δεντράκι και τα στολίδια. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι μας κι εύχομαι να περάσεις όμορφα στη Σίφνο!

Δημιουργία είπε...

Kαι του χρονου να εισαι καλα να ξαναστολισεις.Ο αγιος Βασιλης κουκλος.

πουαντερι είπε...

μμμ!!!!!!!!!!! εχθες που περασα ημουν καπως και το σχολιο μου επισης.
Αλλά δεν μου παει να σου αφησω ενα ξερο σχολιο και σημερα που ειμαι καλυτερα ξαναγυρισα.
1ον. οταν φτασεις στο Λονδινο παρε με τηλ. να σου πω σε ποιο μαγαζι αφησα παραγγελια και δεν προλαβα να περασω να παρω τις τουαλετες μου(πηρα μονο τους μπιντεδες).
2ον. Στο Παρισι ξεχασα μια τσαντα με το χρυσο μονογραμμα μου επανω (μολις την δεις θα την γνωρισεις, ειναι ιδια σχεδον με την δικια σου αλλά λιγο πιο μεγαλη), φερτη μου σε παρακαλω αν μπορεις;!
Τελος μπαινωντας στο καραβι για την Σιφνο μην ριξεις μαυρη πετρα πισω σου και κανεις παλι 800 μερες να γυρισεις, οπως το καλοκαιρι;
αντε οι διακοπες των Χριστουγεννων ειναι πιο μικρες , σε περιπτωση που τα μπερδεψεις; λεω εγω τωρα.


ΑΥΤΑ!!!!!

faraona είπε...

Kαι του χρόνου και του χρόνου!Τα εκανες ολα υπεροχα!

twinkle είπε...

Χαίρομαι που σας αρέσει το δέντρο μου! Η αλήθεια είναι ότι είναι λιγάκι...φορτωμένο!!! Αλλά μερικά στολίδια ίσως στεναχωριόντουσαν αν έμεναν στο κουτί!!!

Άλλωστε μια φορά το χρόνο για 20 μέρες βγαίνουν όλες κι όλες!

Στη Σίφνο θα μείνω 2 βδομάδες (η χαρά του εκπαιδευτικού είναι οι διακοπές, ως γνωστόν!!!).

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Και του χρόνου! Κι εμάς έχει λούτρινο κάτω από το δέντρο, αλλά μπαίνει μόνο του!χα-χα-χα!

ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε...

Καλημέρα και από εμένα. Μ'αρέσουν πολύ τα παλιά στολιδάκια. Δίνουν άλλη ζεστασιά και αναμνήσεις....

creationsbyeve είπε...

Και του χρόνου και του χρόνου!Πολύ όμορφο το δενδράκι σου και όλος ο στολισμός!!!!
φιλιά

Flora είπε...

Kαλά Χριστούγεννα, λοιπόν!
Πολύ όμορφα στόλισες...
Χάρηκα που είδα τις φωτογραφίες αυτές. Έτσι, γλίστρησα λιγάκι στο χώρο σου, φίλη μου!

Να είσαι καλά!!!!