21 Νοε 2008

Tεχνικό πρόβλημα.....

Καλό μεσημέρι σε όλους!
Χθες βράδυ καταπιάστηκα με τα γάντια που είχα βρει στο purlbee. (Σας τα είχα δείξει σε προηγούμενη ανάρτηση). Ακολούθησα τις οδηγίες βήμα βήμα, άλλωστε περιγράφονται όλα αναλυτικότατα με τη βοήθεια και των εικόνων, έτσι είναι ό,τι πρέπει για αρχάριους.
Έπλεξα λοιπόν την παλάμη και πέρασα στα δαχτυλάκια, που τελικά είναι πάρα πολύ απλά....
Οποία η έκπληξή μου όμως όταν πήγα να τα φορέσω....Σιγά μη χωρούσαν τα "δαχτυλάκια" μου μέσα εκεί!!! Ε, δεν έχω και χέρι πιανίστα!

Ξέρω, θα μου πείτε ξύλωνε... Ναι, αυτό θα κάνω αλλά δεν πρόκειται να τα φτιάξω πάλι... Τελικά δε βλέπω να με ικανοποιούν ιδιαίτερα... Άλλωστε ο σκοπός επιτεύχθη: ήθελα να δοκιμάσω την "πρόκληση", να δω αν μπορώ να τα φτιάξω και τα έφτιαξα!

Πάμε για άλλα!!!



Όμως είναι ωραίο σχέδιο. Στον καρπό στο τέλος βάζεις ένα κουμπάκι για να κλείνει.
Νομίζω ότι ξέρω γιατί βγήκαν μικρά τα δάχτυλα. Οι οδηγίες προτείνουν Νο 5 καλτσοβελόνες. Εμένα μου φάνηκαν πολύ χοντρές, κι έτσι χρησιμοποίησα το Νο 3 και....την πάτησα!!! Εμπειρία κι αυτή, όμως....
Και κάτι ακόμα μια και το θυμήθηκα... Μήπως έχει καμιά οδηγίες για να πλέξω μπερεδάκι; Αν έχετε κάτι στα ελληνικά θα με σκλαβώσετε. Τις θέλω για μια φίλη που γνώρισα μέσω του μπλογκ...
Καλό σαββατοκύριακο!

7 σχόλια:

olive tree girl είπε...

Γελασά πολύ με την ανάρτησή σου και ξέρω πολύ καλά τι εννοείς όταν μιλάς για την πρόκληση-κι εγώ τα ίδια κάνω! Οδηγίες για μπερεδάκι έχω, αλλά είναι για βελονάκι..Πάντως υπάρχουν πολλά δωρεάν σχέδια στο site της Lion Brand Yarn, μόνο που δυστυχώς είναι στα αγγλικά...

αχτίδα είπε...

Χαρά στη υπομονή σου ..εγώ μπορώ να κάτσω ώρες να ζωγραφίζω ένα αντιθκείμενο μα να κάνω αυτό που κάνεις εσύ..θα είχα γίνει μαλλιά κουβάρια.

Δημιουργία είπε...

Αν δεν ξηλωσεις βρε πως θα μαθεις?Παντως το σχεδιο βγαινει ωραιο.

Δημιουργία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anastasia's dolls είπε...

Δέν πειράζει τα επόμενα θα τα κάνεις super ,άλλωστε απέκτησες εμπειρία ( χι χι )
παντως τα χρωματάκια είναι πανέμορφα ! !
μακάρι να ήξερα κι εγώ να πλέκω..
λίγο βελονάκι ξέρω κι αυτό ..κλάφτα
Χαράλαμπε !

Tina είπε...

Εμένα το να πλέξω γάντια μου φαίνεται κάτι σαν πυρηνική φυσική. Μικρή είχα μάθει να πλέκω μόνο που δεν ήξερα πως να σταματάω :)

twinkle είπε...

Κορίτσια, σας ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά δε με πείθετε... Το ξήλωσα και άρχισα κάτι άλλο με το ίδιο νήμα γιατί το λυπήθηκα....