27 Νοε 2008

Περιμένοντας το κρύο....

Αφού λοιπόν ξήλωσα το γάντι, χρησιμοποίησα τα νήματα για να φτιάξω έναν άνετο και ευρύχωρο σκούφο, που τόσο πολύ ήθελα. Χρησιμοποίησα ένα απλό σχέδιο από το http://www.knitty.com , (δεν θυμάμαι ακριβώς τη σελίδα).






Αυτό που μου αρέσει πιο πολύ είναι το σχέδιο της κορυφής, το οποίο βγήκε ακολουθώντας τις οδηγίες για τη μείωση των πόντων.

Αυτή είναι η ανάποδη πλευρά. Η αλήθεια είναι ότι αναρωτιέμαι για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η εναλλαγή των νημάτων, όταν ακολουθείς ένα πατρόν με σχέδιο. Εγώ άφηνα το ένα νήμα και έπαιρνα το άλλο, όμως δεν ξέρω αν γίνεται έτσι....

Για την ιστορία να σας πω ότι και αυτό πλέχτηκε δυο φορές!!!

Το σχέδιο έλεγε να βάλω 64 πόντους στην αρχή. Έτσι κι έκανα. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στο κεφάλι του Θοδωρή. Ο Θοδωρής δεν ήθελε το σκούφο, αφού, όπως είπε, "Αυτός είναι για κορίτσια!!!". Βέβαια, κατάλαβα από την αρχή ότι είναι μικρό για μένα, αλλά συνέχισα ακάθεκτη την περιπέτειά μου.

Τελικά αποφάσισα να το ξηλώσω και να το φτιάξω στα μέτρα μου, με 80 πόντους στην αρχή, καθώς ήταν ανάγκη να είναι πολλαπλάσιο του 8 για να βγει το σχέδιο.

Ο Θοδωρής είναι 4,5 ετών. Γιος πρώτης ξαδέρφης μου και εδώ είναι στη φάση που μαθαίνει να κλείνει το μάτι!

10 σχόλια:

Anastasia's dolls είπε...

Αααα!!πολύ όμορφο το μοντέλο σου ο Θοδωρής..αλλά και τα σκουφάκια πολύ χαριτωμένα ,πολύ όμορφα χρώματα !

olive tree girl είπε...

Με γεια το καινούριο σου σκουφάκι, που είναι πολύ όμορφο. Μου αρέσει κι εμένα πολύ το σχέδιο στην κορυφή. Όσο για τον Θοδωρή και μόρτης και κούκλος!

Δημιουργία είπε...

Ομορφο το καπελάκι και το σχέδιο το ζακαρ του πάει πολύ! Γειά στα χέρια σου!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Πολύ όμορφο το σκουφάκι, αλλά το κλείσιμο του ματιού κλέβει την παράσταση!

faraona είπε...

Που ειναι η Πουαντερι να σου απαντησει?Για το ζακαρ λεω.Αυτη ξερει πολυ καλα πλέξιμο.
Εγινε ομορφος ο σκούφος.Και το ανηψουδι μούρλια ειναι!

φιλια

elie είπε...

Πολύ όμορφος ο σκούφος!
Εγώ όταν εναλλάσσω χρώματα, απλά σταυρώνω τα νήματα για να μη δημιουργείται τρύπα στο σημείο της αλλαγής χρώματος.

twinkle είπε...

Ευχαριστώ κορίτσια.
Η Πουαντερί σίγουρα θα έχει τη λύση, αλλά και η ιδέα της Elie νομίζω ότι είναι καλή. Θα το εφαρμόσω την επόμενη φορά.

πουαντερι είπε...

εδω ειμαι.......
ακουσα ακουσα και ηρθα.
Οπως στα λεει η ΕLIE ειναι και εγω μαλιστα οταν το ζακαρ εχει μεγαλες αποστασεις το ενα χρωμα με το αλλο κανω πολλα κουβαρακια για να μην εχω μεγαλες κλωστες στο πισω μερος και μου δινουν στα νευρα.
Απλα σταυρωνω τα νηματα οταν αλλαζω το χρωμα για τις τρυπες αλλά δεν τραβαω το νεο χρωμα μετα απο 6-7 ποντους γιατι ειναι μεγαλη η αποσταση.

Κατα τα αλλα ειναι πολυ σουπερ οι σκουφοι και πολυ μπραβο σου που τους επλεξες.

αχτίδα είπε...

Τα σκουφάκια υπέροχα, μου αρέσει το γκρι χρώμα , συνδιάζεται με όλα.Το .. μοντέλο σου ακόμα καλύτερο!

twinkle είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες και τις προτάσεις. Θα τις εφαρμόσω στο επόμενο εργόχειρο.