25 Νοε 2008

(Χωρίς τίτλο)

Γεια σας και χαρά σας!!!
Η σημερινή ανάρτηση δεν έχει θέμα, είναι έτσι...λίγο από όλα....
....Αν και το πρωί είχα αποφασίσει να τα "χώσω" μέσω της ανάρτησής μου σε πολλούς και διάφορους με αφορμή ένα και μόνο θέμα και μάλιστα αρκετά σοβαρό από διάφορες πλευρές....
Τελοσπάντων, αφού το ξεκίνησα, θα σας τα πω εν ολίγοις!!!
Αν - κατά τύχη - κάποιος από τους αναγνώστες είναι ασφαλισμένος στο Δημόσιο, γνωρίζει ότι προκειμένου να κάνει όποιου τύπου εξετάσεις του έχει "γράψει" ο γιατρός στο βιβλιάριό του, θα πρέπει πρώτα να περάσει από κάποιο τμήμα του ΥΠΑΔ (Υπηρεσία Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου, νομίζω;;;) για να θεωρηθούν οι εξετάσεις από ελεγκτή - ιατρό. Ωραία μέχρι εδώ... Λοιπόν, από τις 6.11.08 - τουλάχιστον τότε το πήρα εγώ είδηση, οπότε ίσως και από νωρίτερα - οι υπάλληλοι της εν λόγω υπηρεσίας απεργούν. Αυτό σημαίνει ότι για 20 περίπου μέρες, αν κάποιος ήθελε να κάνει κάποια εξέταση έπρεπε να πληρώσει. Άσχετο, αλλά τώρα πληρώνουμε και τα φάρμακά μας....Τα φαρμακεία δεν κάνουν άλλες πιστώσεις στο κράτος.....
Δεν έχω καμιά αντίρρηση με την απόφασή τους να απεργήσουν, καλά κάνουν, κι εγώ απεργώ όταν μπορώ....
Με άλλους τα έχω.....
Στο τμήμα του Πειραιά υπήρχε απλώς ένα φύλλο Α4 στην είσοδο που έγραφε "Η απεργία συνεχίζεται...."! Ούτε ποιος, ούτε τι, ούτε γιατί... Ποια απεργία, ρε παιδιά;;; Πείτε μας κι εμάς να μάθουμε τι σας κάνανε;;;;
Αυτό που με έχει θυμώσει αληθινά είναι η απάθεια των Μ.Μ.Ε. για τα αληθινά προβλήματα του κόσμου, που όλο αυτό τον καιρό - από το Σεπτέμβρη δηλαδή - ασχολούνται μόνο με το Βατοπέδι, το Βουλγαράκη, το Ρουσόπουλο, την οικονομική "κρίση" των τραπεζών....
Η απεργία του ΥΠΑΔ προφανώς κρίθηκε άνευ ουσίας!!!
Ασφαλώς... Είναι τόσο απλό!!!
Με 160 € δεν έχω ανάγκη το ΥΠΑΔ, πληρώνω και τελειώνω....
Προσωπικά την τηλεόραση την έχω κόψει... Σπανια βλέπω καμιά ταινία, καμιά καλή κουβέντα, το "Στην υγειά μας" που πραγματικά αξίζει. Ειδήσεις ούτε λόγος!!! Ας είναι καλά το internet!
(Άσχετο, αλλά σχετικό. Το γραφείο του ΥΠΑΔ στον Πειραιά - αλλά και στις περισσότερες περιοχές - κλείνει στη 1.30. Εγώ, βέβαια, δεν ξέρω πολλούς δημοσίους υπαλλήλους που σχολάνε πριν τις 2.30-3, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς και κάποιες άλλες ομάδες. Αν, λοιπόν, επιθυμήσεις να μην πληρώσεις για τις εξετάσεις σου, πρέπει να πας στην οδό Μακεδονίας στη Βικτώρια που είναι ανοιχτά ως τις 5 ή στους Αμπελοκήπους, στη Νομαρχία Αθηνών, που μένει ως τις 2-2.30 νομίζω...)
Τι τα γράφω όλα αυτά, θα μου πείτε;; Ε, έχω νευριάσει... Πέρσι πήγα στην οδοντίατρο για ένα σφράγισμα και της είπα να μου το γράψει στο βιβλιάριο... "Ε, θα στο γράψω, αλλά δίνουν πολύ λίγα, 5-6 € νομίζω....". Δυστυχώς, δε βρήκα το θάρρος εκείνη την ώρα να της πω να μου τα κόψει εκείνη τα 5-6 από την ταρίφα της, αφού πρόκειται για ένα τόσο ταπεινό ποσό.... Το ίδιο και με τον οφθαλμίατρο. "θα σου δώσουν λίγα, 50€, δεν αξίζει η ταλαιπωρία!". Καμιά ταλαιπωρία, μια υπεύθυνη δήλωση υπογράφεις και γλιτώνεις 50€. Βέβαια, αν πάρεις PRADA τότε τα 50€ είναι όντως λίγα......
Και μετά από όλα αυτά, βοήθειά μας η Αγία Αικατερίνα. Αυτή είναι η πιο αγαπημένη μου βυζαντινή εικόνα. βρίσκεται στο Σινά και παρουσιάζει την Αγία σε όλο της το μεγαλείο!!! Στη σχολή μια μαθήτρια μόλις την τελείωσε... Δε χορταίνω να τη βλέπω. Αληθινό κέντημα. Δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα μάτια μου από τη λάμψη του φορέματός της!!!

Το μεσημέρι, καθώς γύριζα από τον ΥΠΑΔ - για να μη ξεχνιόμαστε δηλαδή - πέρασα και πήρα μερικά νήματα. Ξέρω, είναι ακρυλικά, αλλά είναι και πάμφθηνα. Για καλτσάκια και διάφορα άλλα μικροπραγματάκια, μια χαρά είναι. Έχουν ωραία χρώματα.

Ειδικά αυτό μου άρεσε πάρα πολύ, καθώς "κινείτα" ανάμεσα στο άσπρο, στο μαύρο και στο κόκκινο, με "ενδιάμεσες στάσεις" στο ροζ και το γκρι! Δε σας λέω ακόμα τι θα φτιάξω, θα δείτε!!!

Και τώρα η μεγάλη έκπληξη!!! Η Tinkerbell ζωντανή, ολοζώντανη με σάρκα και οστά!!! Δεν είναι γλύκα;;;




Δεν ξέρω γιατί έχω κολλήσει τόσο πολύ με αυτό το πλασματάκι, αλλά με γοητεύει αφάνταστα! "Γνωριζόμαστε" εδώ και πολλά χρόνια, όταν παιδιά μαθαίναμε για τον Πήτερ Παν....

Ακούγεται πολύ παιδικό για να το λέω και τώρα ακόμα, αλλά τότε πίστευα ότι ο Πήτερ Παν υπάρχει... Πιο πολύ πίστευα σ' αυτόν, παρά στον Άη Βασίλη!!!

Έτσι, λοιπόν, αυτή την κουκλίτσα την αγάπησα ήδη πολύ και την έχω δίπλα μου. Έχει και κουρδιστίρι για να ακούς μουσική....


Αυτά τα ολίγα για την ώρα.

Εν καιρώ, θα σας μιλήσω για τις περιπέτειές μου με τα λεωφορεία, τρένα, μετρό και τις λοιπές αστικές συγκοινωνίες....

Φιλιά!!!!

11 σχόλια:

bettyblue είπε...

Καλησπέρα!

Ο ΟΠΑΔ (;) είναι μια πικρή ιστορία. Θεωρώ ότι εν προκειμένω οι γιατροί και οι φαρμακοποιοί έχουν δίκιο που δεν δέχονται πλέον τα βιβλιάρια Δημοσίου. Για τους υπαλλήλους του φορέα καλύτερα να μη μιλήσω, δε θέλω να νευριάσω σήμερα. Ίσως άλλη φορά.

Ο άντρας μου λέει ότι εάν έδινε τη μηνιαία εισφορά του ΙΚΑ (500 ευρώ) σε ιδιωτική ασφάλεια, θα του έκαναν τεμενάδες. Σε αντίθεση με το ΙΚΑ, το οποίο του έκανε εντελώς λάθος μια γενική αίματος με αποτέλεσμα να ψαχνόμαστε μήπως πρόκειται για όγκο. Δεν είμαι της νοοτροπίας του ιδιωτικού, που σε βλέπει ως πελάτη. Αλλά όχι και του Δημοσίου που σε βλέπει στην καλύτερη ως κορόιδο και στη χειρότερη σαν σφάγιο.

Ο Πήτερ Παν είναι ο άντρας που ψάχνω. Αν τον βρείτε παρακαλώ ειδοποιήστε με. Η σπαστική η μικρή της ιστορίας είναι για τα μπάζα. Δίκιο είχε η Τίνκερμπελ.

Το μπερδεμένο νήμα είναι τέλειο!

Σε ασπάζομαι,

Μπέτυ

twinkle είπε...

Μπέτυ,
προκαλώ επίσκεψή σου στην Αθήνα και ολοήμερη συνάντησή μας - προτιμώ Παρασκευή ή Δευτέρα - η οποία, μεταξύ άλλων (τα άλλα είναι το φαΐ και ο καφές) θα περιλαμβάνει επίσκεψη στο Νομισματικό Μουσείο, το οποίο ετοιμάζει μια έκπληξη!

Θυμίσου μια παλιά επίσκεψη στο Κυκλαδικής Τέχνης!!!!

twinkle είπε...

Και για να μην ψάχνεσαι, κάνε κλικ εδώ: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11380&subid=2&tag=8777&pubid=1694577

πουαντερι είπε...

Πες τα πες τα γιατι προχθες εγω λογω της απεργιας πληρωσα για τα γιαλια του γιου μου 120 ευρω ενω θα εδινα 60.
Λες και πηγα να παρω γιαλια επειδη δεν ηξερα που να χαλασω τα 120....;;;

και εγω πιστευω ακομα στην χωρα του ΠΟΤΕ και στον πητερ-παν!!!!!!

Τα νηματα που πηρες τα ξερω τα εχω πλεξει πριν πολυ καιρο......(2-3 χρονια) για το πολυχρωμο εχω καλες εντυπωσεις αλλά για το κοκκινο και το μπλε σου λεω μην τα πλεξεις θα παει τσαμπα ο κοπος σου γιατι με το που θα τα πλυνεις θα γινουν ολο κομπους. Δεν ειναι καλο το νημα καθολου!!!
καλυτερα να τα κανεις πον-πον για το δεντρο να μην πανε χαμενα.
Αυτη βεβαια ειναι η γνωμη μου και ξερω σε απογοητευσα αλλά ηθελα να σε προλαβω να μην χαθει ο κοπος σου.
πολλα φιλια!!!!!

Δημιουργία είπε...

Για το δημόσιο δεν λέω τίποτα, γιατί περνάμε τα ίδια και μην ανοίξω το στόμα μου... Τρέμω μη χρειαστούμε τίποτα εξετάσεις αυτό τον καιρό. Γι΄αυτό ας πάω στα πιο χαρούμενα: τα μαλλάκια μούρλια. Και ας είναι συνθετικά, μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους για καλτσάκια, κασκολάκια και πολλά άλλα -άκια. Και πλένονται και πιο εύκολα βρε αδερφέ, στο κάτω-κάτω!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Το θέμα του ΟΠΑΔ, το οποίο όντως τα ΜΜΕ το έχουν στο φτύσιμο, το ξέρω από πρώτο χέρι. Ταλαιπωρούνται εδώ και καιρό οι γονείς μου. Εγώ είμαι τυχερή: Είμαι ασφαλισμένη στο ΙΚΑ, όπου όλα λειτουργούν ρολόι (λέμε και καμιά $#@%&*! να περάσει η ώρα!)Περιμένω το post για τα λεωφορεία και το μετρό. Απίστευτη ταλαιπωρία! Ειδικά με τα λεωφορεία, έχω φτάσει στα όρια της υπομονής μου...Καλό σου βράδυ Twinkle!

twinkle είπε...

Αχ, κορίτσια!!!
Πονεμένες ιστορίες όλες...
Ιστορίες καθημερινής τρέλλας! Πού ζούμε....Μόλις άκουσα ότι ξεπουλήσαμε και τον ΟΛΠ στους Κινέζους! (Να πω την αμαρτία μου...Λέτε να καθαρίσει το λιμάνι;;;)

Καληνύχτα και όνειρα γλυκά

αχτίδα είπε...

Το ότι έχεις δίκιο δε χρειάζεται να σου το πω, όταν ο άνδρας μου χρειάστηκε φισιοθεραπείες ο γιατρός του ΤΕΒΕ μας λέι : να σας γράψω καμμιά 20αριά; ..ε! βάλε μας του λέω και την άλλη μέρα πάω για έγκριση.Πρώτα κλείνω με φυσιοθεραπευτή του Τεβε που μου είπε οτι θέλει 20 ευρώ για κάθε επίσκεψη.Πάω για έγκριση , τις εγκρίνω και μια υπάλληλος μου λέει ...ντροπαλά η κοπέλα..- ξέρετε το ΤΕΒΕ δίνει 3 ευρώ για κάθε φυσιοθεραπεία..Και δεν μου το λες βρε κοριτσάκι μου νωρίτερα να μη κάθομαι και στη σειρά , της λέω! Πλήρωσα τον φυσιοθεραπευτη μόνη μου και μετά έκανα μια ιδιωτική ασφάλιση που μου είπε η κόρη μου και ..όλα καλά!

apolaz είπε...

Αν κατάλαβα καλά twinkle, εσένα δεν σε ενδιαφέρει αν μια μαφιόζικη ομάδα από πολιτικούς και παπάδες κατέκλεψε την δημόσια περιουσία αλλά μόνο τα 50 Ευρώ που σου καθυστερεί ο ΟΠΑΔ.
Έχεις αλήθεια αντιληφθεί πόσο ΕΓΩΪΣΤΙΚΗ είναι αυτή η προσέγγιση? Εκτός βέβαια εαν ανήκεις και εσυ στην "δεξία του κυρίου" και θεωρείς όλο το θέμα του βατοπεδίου ανευ σημασίας.
Για το ΟΠΑΔ ένα έχω να σου πω. Καιρός ήταν να καταλάβετε και εσείς οι Δημόσιοι υπάλληλοι σε πια χώρα ζείτε και πόσο πλαστή είναι η σιγουριά που σας προσφέρει.

twinkle είπε...

@apolaz,
θα σου πω κάτι που είχα μάθει στην Ιστορία της Δέσμης το 1994 στην ενότητα για τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό. Είναι μια ρήση του Βολταίρου:

"Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, όμως, θα υπερασπίζω - και με το δικαίωμα της ζωής μου ακόμα - ελεύθερα να λες τα όσα πρεσβέυεις". (Το γράφω από μνήμης, οπότε πιθανό να μην είναι ακριβώς έτσι).

Όπως καταλαβαίνεις, δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξω συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα ή μάλλον θέματα (Βατοπέδι, εκκλησία, δημόσιοι υπάλληλοι κλπ), όχι επειδή δεν είναι σοβαρά ή δε με αφορούν - άλλωστε έχω πάρα πολλά να πω - απλώς, δεν θέλω να δώσω στο ιστολόγιό μου τέτοιο χαρακτήρα.

Αυτά.

apolaz είπε...

Twinkle αποφεύγεις να απαντήσεις! Και η αποφυγή διαλόγου ξέρεις τι σημαίνει...

Αλλά εγώ θα συνεχίσω να σου κάνω "αντιπολίτευση" γιατί θέλω σαν ένας άλλος Σωκράτης να σε τσιμπάω όπως η μύγα το άλογο και να σε "ταρακουνάω".

Φιλάκια!