14 Νοε 2008

Εν αναμονή...

Μη μου πείτε ότι είναι νωρίς.... Ο καιρός περνά γρήγορα και τα Χριστούγεννα είναι προ των Πυλών! Σε 40 μέρες, όπως θυμίζει κι ο μετρητής δίπλα (τον οποίο βρήκα σε ένα από τα blogs που τριγυρίζω, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο...).

Η αναμονή των Χριστουγέννων με τρελαίνει!!!
Αν πω ότι μ' αρέσει πιο πολύ από τα ίδια τα Χριστούγεννα ίσως φανεί υπερβολή...
Σκέφτομαι ιδέες για κατασκευές και διάφορα άλλα σχετικά με τα Χριστούγεννα....
Χθες βράδυ, καθώς έβλεπα τα Ματωμένα Χώματα (τελικά το μόνο που μ' αρέσει στη σειρά αυτή είναι τα σκηνικά, τα κουστούμια και η μουσική), έφτιαξα αυτά τα στολίδια από τσόχα. Έχω σκοπώ να φτιάξω ακόμα αστέρια και μπισκοτοανθρωπάκια!!!! Ακόμα δεν έχω τελειώσει με τα ελατάκια, όπως βλέπετε....

Γενικά η τσόχα ως υλικό κατασκευών μου αρέσει πολύ. Μπορείς να φτιάξεις ό,τι θέλεις. Δεν απαιτεί καμιά τεχνική, ούτε ξεχωριστά και εργαλεία. Στοιχειώδη ικανότητα ραψίματος πρέπει να έχει κανείς, χάντρες, κουμπιά, κορδελάκια, πούλιες, παγιέτες και μπόλική ... φαντασία!!!! Πάρα πολύ ιδέες μπορεί κανείς να βρει στο σχετικό group στο flickr.

9 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Καλα Χριστουγεννα.Πολυ ομορφα τα στολιδια,και ευκολα.

creationsbyeve είπε...

πολύ όμορφα!!!

Anastasia's dolls είπε...

Καλημέρα . Είσαι μια πραγματική χρυσοχέρα ! Πολύ όμορφα τα στολίδια σου ,αλλά και ο κούκλος μου φάνηκε πάρα πολύ καλός .Τελικά τον τελείωσες ?

twinkle είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες!!!

Δοκιμάστε κι εσείς! Είναι τόσο εύκολα!

@Anastasia, ο κούκλος μου είναι μέτριος. Η πρώτη και τελευταία - για την ώρα - απόπειρα... Θέλει δουλειά η υπόθεση. Ο δικός μου είναι λίγο ατσούμπαλος, με τεράστια άκρα, μικρό κεφάλι και πολλές άλλες ατέλειες. Έχω φτιάξει άλλο ένα κεφάλι αλλά έμεινα εκεί.... Παρόλα αυτά έμαθα να δουλεύω το παπιέ μασσέ. Αν έχεις καμιά ιδέα πες μου. Οι δικές σου κούκλες πάντως είναι τρισχαριτωμένες. Μου αρέσουν πολύ τα ρούχα. Ξεχώρισα την κοπελιά με το μαύρο φόρεμα...Κούκλα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

εγώ φτιάχνω τις χριστουγεννιάτικες καρτούλες εδώ και 10 μερες!! εχθές έφτιαξα και ημερολόγια...

καλημέρα!

αχτίδα είπε...

Πόρτα πόρτα ..νάμαι κι εγώ, βρήκα ένα ακόμα δημιουργικό μπλοκόσπιτο και επειδή αγαπώ κάθε τι χειροποίητο σου υπόσχομαι να γίνω τακτική στις επισκέψεις αν με θες.Άλλωστε απο ότι βλέπω έχουμε πολλές κοινές φίλες.

twinkle είπε...

"Ζαχαρούλα", έχω χρόνια να στείλω κάρτες... Όταν ήμουν μικρή έφτιαχνα για όλους και έσπαγα το κεφάλι μου να γράψω διαφορετικές ευχές στον καθένα και να προσευχηθώ να μην είναι ίδιες με τις περσινές!!!!

"Αχτίδα", γουέλκαμ!!!!
Οι καλοί χωράνε παντού, που λένε... Κι εγώ περνάω συχνά από εσένα.
Θα τα λέμε λοιπόν.

Φιλιά

stalamatia είπε...

Πολύ όμορφα τα στολίδια σου ελυκολα και απλάΛίγος χρόνος να υπήρχε μόνο και καλή θέληση.

Χριστιάνα είπε...

Πολύ όμορφα!! Μου θυμίζουν τόσο πολύ τα παιδικά μου χρόνια...
Θα δοκιμάσω κάτι παρόμοιο και θα βάλω pot pouri μέσα...
Πραγματικά πολύ καλή ιδέα, κι έχεις τόσο δίκιο για την τσόχα, είναι πράγματι πολύ βολικό υλικό!