11 Νοε 2008

Χειροποίητο δαχτυλίδι!
















Όχι, δεν προχώρησα τόσο πολύ!!!!

Είπαμε, είμαι ταλαντούχα αλλά όχι και τόσο!
(...το καλάμι το έχω παρκάρει λίγο πιο κάτω...)

Σας αρέσει;

Εγώ το λάτρεψα με την πρώτη ματιά! First time love, που λένε...

Το έφτιαξε μια συμμαθήτριά μου από τα μαθήματα Αγιογραφίας (ξέρω, δεν έχω πει λέξη για το θέμα αυτό...Αναμείνατε...). Είναι από απλό σύρμα και η πέτρα είναι πλαστική. Προφανώς θα μαυρίσει και μάλιστα σύντομα, αλλά μου αρέσει πολύ σαν ιδέα...

Στα μαθήματα Αγιογραφίας είμαι η νεότερη σε ηλικία. Οι περισσότεροι είναι 60+, άντρες και γυναίκες, που έχουν πολλά και αληθινά ενδιαφέροντα και χόμπι. Ένας άλλος συμμαθητής μου παρακολουθεί ξυλογλυπτική, μια άλλη θέατρο, άλλη αργαλειό.... Τους βλέπεις και τους χαίρεσαι, γιατί δεν τρώνε την ώρα τους στα καφενεία, ούτε είναι "παροπλισμένοι"...

5 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Το δαχτυλιδι ομορφο κι ας ειναι "ψευτικο",εχει τη χαρη του.
Παρεμπιπτοντως, αγιογραφια που πας?Γιατι αυτο με τον κυριο που κανει ξυλογλυπτικη κατι μου λεει.

πουαντερι είπε...

ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! ρε κοριτσια μηπως πεινατε και καφε μαζι;!
τι σου ειναι το ιντερνετ; να μαγισουλα μου αυτο που λεγαμε;!
πολλους και αξιολογους ανθρωπους μεσα απο το ιντερνετ γνωριζει κανεις!!!!!

twinkle είπε...

@Δημιουργία,

λες να πηγαίνουμε στην ίδια σχολή;;;; Λες να είμαστε και διπλανές;
Δεν το πιστεύω!!!!
Εγώ πάντως πηγαίνω στο Δήμο Νίκαιας. Η ξυλογλυπτική που λέω γίνεται στο δήμο Περάματος.

@Πουαντερί,
ο κόσμος είναι πολύ μικρός και το ξέρουμε καλά... Σου έχω πει ότι την Eve την πρωτοσυνάντησα στο Forum του Art & Hobby και μου έδωσε οδηγίες για κάλτσες. Αρκετό καιρό μετά βρεθήκαμε τυχαία στη μπολογκόσφαιρα!!! Τι να πεις!!!

Δημιουργία είπε...

Στο Στεφανο εκανα την πρωτη μου γνωριμια με την αγιογραφια.Τον τελευταιο χρονο παρακολουθω μαθηματα στο Κερατσινι,εχει ενα φανταστικο δασκαλο,και κυριως, πολυ αξιολογο ανθρωπο .Καλη χρονια, να εχεις καλα μαθηματα.

twinkle είπε...

@Τελικά ο κόσμος είναι πολύ μικρός!
Κι ο μπλογκόχωρος επίσης!

Καλή συνέχεια και σε σένα.