5 Νοε 2008

Γαντάκια από τα χεράκια σας!


Αν και το κρύο δε μας έχει τιμήσει ακόμα με την παρουσία του, παρόλα αυτά υπάρχει η λαχτάρα για να "μπλεχτούμε" με το πλέξιμο!!!


Στο αγαπημένο μου Purlbee βρήκα αυτά τα υπέροχα γαντάκια. Μου φαίνονται εύκολα. Μόλις ξεμπερδέψω από άλλες υποχρεώσεις θα τα φτιάξω, σίγουρα αυτή τη φορά!!!

Εδώ υπάρχουν οι οδηγίες.

Τελικά νομίζω ότι θα ασχολούμε κυρίως με "μικρά" εργόχειρα, διότι τα "μεγάλα" με δυσκολεύουν, απογοητεύομαι και τα βάζω κάτω εύκολα... :(

Φιλιά

4 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Οι οδηγιες για τα γαντακια σου, μου ηρθαν πανω στην ωρα που τις εψαχνα,ευχαριστω.

πουαντερι είπε...

Ωραια τα γαντακια σου! τα εχω δει και εγω σε διαφορα σαιτ, περυσι επλεξα γαντια χωρις δαχτυλα"μονοκκοματα" μονο το μεγαλο δαχτυλο ειχε!
Δεν εχεις δικιο για τα μεγαλα πλεκτα σου οσα επλεξες ηταν υπεροχα!!!!!!

twinkle είπε...

@Δημιουργία,
ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να σε "βλέπω" συχνά. θα περάσω κι εγώ...
Όσο για τις οδηγίες, απλώς τις παραθέτω, δεν είναι δικές μου.

@Πουαντερί, ευχαριστώ για την ενθάρρυνση αλλά...δύσκολη η καλογερική!

creationsbyeve είπε...

Πολύ χαριτωμένα γαντάκια!Περιμένω να δω και φτιαγμένα από τα χεράκια σου :)