14 Οκτ 2008

Ας παίξουμε!!!


Η φίλη μας η Eve με κάλεσε να παίξω το παιχνίδι με τις "7 αλήθειες" για μένα!

Θα παίξω λοιπόν!


Ο όρος του παιχνιδιού λέει να προσκαλέσω στη συνέχεια 7 άλλους να παίξουν, αλλά εδώ μάλλον θα κάνω ζαβολιά!!!




Λοιπόν:

Oι επτά αλήθειες μου (πώς λέμε τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα;!!):


1. Είμαι 55 κιλά.

2. Είμαι ανυπόμονη και αρκετά φλύαρη.
3. Είμαι δασκάλα και μ' αρέσει "να κάνω τη δασκάλα"!




4. Εκνευρίζομαι πάρα πολύ περιμένοντας τα τραίνα, τα λεωφορεία, τα αεροπλάνα, τα βαπόρια, τα τραμ, τα τρόλεϋ, κλπ...


5. Τρελαίνομαι για ζυμαρικά.

6. Δυστυχώς....φοβάμαι - και μάλιστα πολύ - τα σκυλιά!!!

7. Η τελευταία αλήθεια για μένα....αποφάσισα να δημοσιεύσω μια φωτογραφία μου!!!!


Και τώρα σχολιάστε όσο θέλετε και ... όποιος θέλει, ας παίξει!!!

6 σχόλια:

creationsbyeve είπε...

χαχαχα πολύ μου άρεσαν οι αλήθειες σου και ιδιαίτερα η αποκαλυπτική φωτό σου!!! ;)

φιλιά

πουαντερι είπε...

πω!πω! τι φωτο ειναι καλε αυτη;;;;;
ΚΟΥΚΛΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

sobraluz είπε...

Πάντα πίστευα ότι οι πλέκτριες είναι σταρς.

Flora είπε...

Είσαι τρελάρα και μου αρέσεις!!!!!!!

Σε πάω με χίλια!!!

Σου έχω και γω προσκλησούλα!

Flora είπε...

Είσαι τρελάρα και μου αρέσεις!!!!!!!

Σε πάω με χίλια!!!

Σου έχω και γω προσκλησούλα!

twinkle είπε...

Kορίτσια,
ευχαριστώ που δεν επιμείνατε στην πρώτη αλήθεια!!!