1 Οκτ 2008

Όνειρα....

Μπαινοβγαίνω σε διάφορα - κυρίως ξένα - blogs, στο flickr και στο etsy, χαζεύω τα διάφορα εργόχειρα και τις κατασκευές και μαραζώνω από τον καημό και τη ζήλια μου...

Τι ωραία πράγματα....

Τι ωραίες ιδέες....

Τι ωραίες κατασκευές....

Πόσος ελεύθερος χρόνος.....

Ε, αυτό δεν το πιστεύω... Νομίζω ότι σε κανέναν δεν περισσεύει χρόνος, απλώς κάποιοι εκμεταλλεύονται σωστά το χρόνο τους (βλέπε Εve, η οποία αντί να χαζολογά, πλέκει ενώ βλέπει tv!!!).


Αυτή τη στιγμή έχω ένα σωρό ιδέες για πράγματα που θα ήθελα να φτιάξω, αλλά - δυστυχώς - τις πιο πολλές φορές μένω απλώς στο "Θα".


Αφήστε που με το που χειμωνιάζει, με το που εμφανίζονται τα πρώτα συννεφάκια, με κατακυριεύει το ... πνεύμα των Χριστουγέννων!!! Θέλω ένα σωρό πράγματα να ετοιμάσω για τα Χριστούγεννα!

Δείτε τι βρήκα προχθές:



Τέλειο, έτσι!!!

Εγώ πάντως θα το ξεκινήσω με τα λίγα χρώματα τσόχας που έχω. Ακόμα να παραγγείλω... Χθες στο Πλαίσιο μου είπαν ότι στο κατάστημα της Στουρνάρη έχουν κομμάτια σε διάφορα χρώματα. Αν βρεθώ κατά κει θα περάσω να δω, αν και πολύ φοβάμαι ότι θα είναι σαν αυτό που πήρα από το Τζάμπο...

Στην Ελλάδα - ως γνωστόν - όλα συμβαίνουν λίγο αργότερα....Ακόμα και τα υλικά έρχονται "αργότερα".... Μια απόδειξη είναι και το blogging... Στην Ελλάδα υπάρχουν ελάχιστα blogs ή sites που ασχολούνται με χειροτεχνίες. Το ftiaxto νομίζω ότι είναι η πρώτη μεγάλη κίνηση. Βέβαια, υπάρχει κόσμος που ασχολείται, αλλά δεν προβάλλει τα έργα του!!!! Και δεν είναι θέμα αυτοπεποίθησης, διότι δεν προβάλουμε όσα φτιάχνουμε για να μας πουν "μπράβο", απλά είναι μια ανάγκη να επικοινωνήσεις με ανθρώπους που έχουν ίδιες "ανησυχίες"....

Εδώ που τα λέμε, καμιά από τις φίλες μου δεν έχει τέτοια ενδιαφέροντα...Αυτό δεν είναι παράπονο, απλώς καταθέτω το γεγονός. Πρόσφατα, ήρθε μια φίλη σπίτι και είδε στον καναπέ το πλεκτό μου. Στη συνέχεια βγήκαμε στο μπαλκόνι όπου είδε τη γυάλα με το βύσσινο και με ρώτησε αν φτιάχνω μαρμελάδες, αν μαζεύω βότανα....Μου πρότεινε να πάρω επιδότηση από το ΕΣΠΑ!!!!

Παρόλα αυτά κάποιοι άνθρωποι - όχι αναγκαστικά "παραδοσιακοί" - εκτιμούν ιδιαίτερα το χειροποίητο. Υποσχέθηκα σε μια φίλη έγκυο καλτσάκια για τη μπέμπα της και ο άντρας της τα περιμένει πώς και πώς!!!

Μα τι έπαθα πρωί πρωί και γράφω όλα αυτά;;;

Καλό μήνα σας είπα; Δε σας είπα!

Μπάι δε γουέι (που λέει και η φίλη μου η Μπέτυ Μπλου), βρήκα ένα τρομερό site με πάρα πολλά και πολύ ωραία σχέδια: http://www.garnstudio.com. Επισκεφτείτε το!

Δεν ξέρω πόσο εύκολα είναι τα σχέδια αυτά στην πραγματοποίησή τους, ούτε πόσο ευνόητες είναι οι οδηγίες. Παρόλα αυτά, θα ενδώσω εν καιρώ σε αυτήν την εκπληκτική ζακέτα! http://www.garnstudio.com/lang/en/visoppskrift.php?d_nr=109&d_id=3&lang=en

Και άμα βρω τα σκούρα.....ε, τι την έχω την Εve και την Πουαντερί; Αλήθεια, τι έγινε η Sobraluz;

4 σχόλια:

sobraluz είπε...

Πάντα εδώ. Ευχαριστώ που νοιάζεσαι.Ναι, είναι γλυκιά η αναμονή του χειμώνα και τα σχέδια για εργόχειρα μας ζεσταίνουν την καρδιά.Ξεκίνα!

πουαντερι είπε...

Και βεβαια εδω ειμαστε εμεις μην σκας καθολου.
Τα ιδια ονειρα με εσενα κανω και εγω γυρνωντας στα διαφορα σαιτ και αποθηκευοντας ολα αυτα τα σχεδια για να τα πλεξω κι εγω.
Αλλά οπως λες ολο θα & θα ειμαι γιατι δεν τα προλαβαινω ολα αυτα.
Μην ξεχνας πως οι ξενες δεν ασχολουνται με το σπιτι και τις δουλειες του οπως εμεις ουτε με τα της οικογενειας.
Αφηνουν πολλα στην ακρη για να πλεξουν.
Ασε που εξω δεν βγαινουν οπως εμεις και μολις σχολασουν απο την δουλεια τους ειναι μεσα μεχρι το πρωι που θα ξαναπανε.

Tina είπε...

Γεια χαρά, χαίρομαι που σε βρήκα, έχω κι εγώ ένα blog για το crafting και τις χειροποίητες δημιουργίες, ρίξε μια ματιά.

creationsbyeve είπε...

Τώρα που θα χειμωνιάσει είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις πολλά καταπληκτικά πράγματα να μας δείξεις :)Το δενδράκι πολύ χαριτωμένο και η ζακέτα υπέροχη, να την φτιάξεις!
φιλιά