6 Σεπ 2008

Φραουλίτσες!!!

Καλό απόγευμα!
Όπως πολύ σωστά μάντεψε η Πουαντερί, τις τελευταίες ημέρες είχα διάβασμα μια και τα σχολεία άνοιξαν.
Παρόλα αυτά, βρήκα χρόνο για τη νέα μου αγάπη. Σε παλαιότερη ανάρτησή μου είχα "ανεβάσει" ένα pdf με οδηγίες για να φτιάξουμε φραουλίτσες!!!
Όλο το καλοκαίρι δεν έβγαλα την ιδέα από το μυαλό μου. Έτσι σήμερα είπα να ασχοληθώ με το θέμα - μια και τα χρώματα που απαιτεί η κατασκευή τους είναι διαθέσιμα.
Δε θα σας μιλήσω για τον τρόπο κατασκευής, όποιος θέλει ας ανατρέξει στην ανάρτηση της 18ης Ιουλίου. Απλώς θα σας δείξω τι έφτιαξα!
Τέσσερις φράουλες με το φυλλαράκι τους και τους σπόρους κεντημένους με κίτρινο μουλινέ (προς αξιοποίηση των κλωστών κεντήματος που λέγαμε....). Για να τις αξιοποιήσω σκέφτηκα να τις ενώσω μεταξύ τους με "ποντικοουρά" (έτσι δε λέγεται αυτό το υπέροχο κορδόνι;;;). Μια ιδέα είναι να τις χρησιμοποιήσω ως δέστρα στην κουρτίνα ή να τις κρεμάσω στο πόμολο της πόρτας...θα δω!


Την καρφίτσα-καρδούλα την έστειλα στην αδελφή μου δωράκι!!!...Ε, δεν ενθουσιάστηκε και τόσο! Η αλήθεια είναι ότι αν δεν είσαι των κατασκευών, δε συγκινείσαι ιδιαίτερα!

Τώρα σκέφτομαι να φτιάξω ένα κάλυμμα για το σημειωματάριό μου και σίγουρα κάτι τι για τα κλειδιά μου.

Παράλληλα, σκέφτομαι κι άλλα πράγματα....

Θέλω να πλέξω μια καζάκα για την αδελφή μου και ένα πολύ ωραίο κασκόλ που βρήκα χαζεύοντας διάφορες σελίδες...Θα σας τα δείξω.

Για την ώρα συνεχίζω με τα μανίκια του πολόβερ που πλέκω. Ξέρω ότι θα έπρεπε να κάνω πρώτα το πίσω μέρος του κορμού, αλλά βαρέθηκα το ίδιο και το γύρισα στα μανίκια. Ελπίζω να τελειώσει μες το Σεπτέμβρη, αν και με 36 βαθμούς υπό σκιάν (τόσο έχει το θερμόμετρο στο μπαλκόνι μου αυτή τη στιγμή), δε νομίζω να το χρειαστώ στο άμεσο μέλλον!


Και επειδή υποπτεύομαι ότι η Πουαντερί θα ρωτήσει για το κέντημα στο βάθος, σε προλαβαίνω! Είναι έργο της μητέρας μου, παλαιότερο βέβαια.

3 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Καλημερα σου!
Μ'εμαθες πια!!!
ναι θα ρωταγα για το κεντημα, γιατι παρατηρω τα παντα σε μια φωτογραφια.
ιδιαιτερα οταν εχει εργοχειρο.
Οι φραουλες ειναι τελειες μου αρεσαν σαν δεστρες αλλά και σαν καρφιτσα σε ενα μαυρο χοντρο πουλοβερ θα ηταν ωραιες.
Μπραβο που συνεχιζεις και το πουλοβερ σου (ειπαμε να μην ξεχναμε το πλεξιμο;!).
Σου ευχομαι καλο διαβασμα και καλη δυναμη τωρα με την ζεστη,γιατι σιγουρα θα ειναι πιο δυσκολο.

Πολλα φιλακια.
ΥΣ. σου ειχα στειλει με mail μια νεραιδουλα, την ελαβες;

creationsbyeve είπε...

Καταπληκτικές οι φραουλίτσες σου!Σαν αληθινές!Μπράβο!χρυσοχέρα!!

cook είπε...

τι θαυμασια κατασκευη...πανεμορφη...δεν τα παω καθολου καλα με τις χειροτεχνίες και παντα ζηλευω αυτους που πιανουν τοσο τα χερια τους :)