26 Σεπ 2008

Λικέρ Βύσσινο!!!



Έτοιμο το βυσσινάκι!

Σας περιμένω να το πιούμε!


Πραγματικά, είναι πολύ επιτυχημένο και καλύτερο από άλλες χρονιές. Είναι η συνταγή της Ζαχαρούλας που κάνει τη διαφορά!
Εγώ δεν έβαζα το κονιάκ από την αρχή, αλλά ούτε και μοσχοκάρυδο.



Έφτιαξα ενάμιση λίτρο. Είναι αρκετά βαρύ και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να το αραιώσω με λίγο κονιάκ....

Τα βύσσινα λέω να τα κάνω σιρόπι για βυσσινάδα ή να τα βάλω σε κουβερτούρα για σοκολατάκια....Θα δω!


(Σχόλιο, ειδικά για την Πουαντερί: Ναι, το πετσετάκι είναι χειροποίητο - όχι από μένα! Α, και ο δίσκος είναι όντως ασημένιος!!!!!

Είδες, σε έμαθα πια!

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Ναιιιιι!
με προλαβες για το σεμεν βρε οντως με εμαθες!
το βυσινακι τελειο μου φαινεται και νομιζω πως για να μην εχει παραπονο η ΝΑΤΑΣΣΑ θα το φερεις ενα βραδυ και θα βαλω κι εγω την μπουγατσα μου και τον καφε και θα της διπλασιασουμε τα κιλα για να μαθει αυτη να λεει.......
Το σκευτομαι σοβαρα να οργανωσω μια συναντηση σπιτι μου και να ερθει και η ΕΥΑ να τα πουμε.

πουαντερι είπε...

Για την betyblue:
σου αφησα παρακατω απαντηση στο σχολιο σου.
Αντε δες!!!!!!!!!!!!!

creationsbyeve είπε...

πω πω δεν έχω μεγάλη αδυναμία στα γλυκά, αλλά λατρεύω το βύσσινο!!!!! και το γλυκό και το λικέρ και το δικό σου φαίνεται φατνταστικό!!!!!!!!

bettyblue είπε...

Λοιπόν, κορίτσια, κόβω την πλάκα με τη Νατάσσσσσα, γιατί θα το πιστέψω καμιά ώρα και θα βάψω το μαλλί ξανθό. Κι όχι τίποτε άλλο, δεν ξέρω ούτε πώς κρατάνε το νυστέρι (στοιχείο που ταιριάζει, μολαταύτα, στο ρόλο).

Το λικέρ φαίνεται πολύ ωραίο, μέχρι και το σεμέν του πάει (πράγμα περίεργο για μένα που βλέπω σεμεδάκι και βγάζω σπυράκια) αλλά του λείπουν τα σοκολατάκια, εάν καταλαβαίνετε το πνεύμα μου (εγώ δεν προτείνω τίποτε, απλώς εκφράζω τη γνώμη μου χωρίς καμία υστεροβουλία...).

Αγαπητή Πουαντερί, εάν τα κιλά μου διπλασιαστούν, τότε θα γίνω η ίδια πυρηνικός αντιδραστήρας.

Όπως ξέρει η οικοδέσποινα, δε λέω ποτέ όχι σε οιαδήποτε εύγευστα βρώσιμα -τουτέστιν, αν με αφήσουν, μπορώ να τρώω με ακατάπαυστη ταχύτητα και τρομακτική διάρκεια (εάν διαβάζει κανένας αρσενικού γένους, τονίζω ότι αυτό δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ επίπτωση στη σιλουέτα μου διότι διαθέτω διαστημικό μεταβολισμό).

πουαντερι είπε...

Αχ! bettyblue αν σε πειραξε το αστειο μου σου ζητω συγνωμη!!!!!

bettyblue είπε...

Πουαντερί, δέχομαι άνετα οποιοδήποτε σχόλιο για τα 55 κιλά μου! (για τα υπόλοιπα 15 είναι που έχω κάποιο πρόβλημα -πλάκα κάνω!)