21 Σεπ 2008

Γεύση από Κρήτη...

Όχι, δεν είναι αλήθεια ότι "με την πρώτη σταγόνα της βροχής σκοτώθηκε το καλοκαίρι"....Μπορεί να μύρισε χειμώνας, αλλά κάποιοι επιμένουν ακόμα και συνεχίζουν τις διακοπές τους. (Πάντως εγώ το κλώστινο πουλόβερ δεν με βλέπω να το προλαβαίνω για το φετινό φθινόπωρο...του χρόνου και βλέπουμε!!!)

Ο αδερφός μου γύρισε (μαζί με τη φωτογραφική μου μηχανή) από την Κρήτη και έφερε μαζί του ωραίες φωτογραφίες... Θα σας δείξω μερικές, αλλά μην περιμένετε σχόλια και πληροφορίες, γιατί στα μέρη αυτά δεν έχω πάει....
Κάπου στην νοτιοδυτική Κρήτη, λοιπόν, νομός Χανίων....

Εδώ είναι το Ελαφονήσι.

Εδώ;;;;
Εδώ δε χρειάζονται πολλά σχόλια, έτσι κι αλλιώς...
Να και ο Μπάλος...Κάτι από Μαλβίδες, ίσως!
Αυτά τα μικρά σημαδάκια είναι άνθρωποι....
Παρά την ομορφιά του τοπίου, ο αδερφός μου μου "κατήγγειλε" ότι δεν ήταν καθόλου καθαρά....Μια άλλη παραλία...
Εδώ είναι το Κεδρόδασος, όχι πολύ γνωστό και γι' αυτό όχι πολυσύχναστο! (εεε, μην πάτε τώρα όλοι!)Από κάπου ψηλά...Τα Λευκά Όρη, λίγο πριν το Φαράγγι της Σαμαριάς.




Η είσοδος σε ένα ξενώνα στην παραδοσιακή "Μηλιά", εκεί που όλα είναι όπως παλιά: χωρίς ηλεκτρικό, προϊόντα επιτόπιας παραγωγής, ατμόσφαιρα, αλλά και αρκετό μυστήριο....

Ο αδερφός μου μάλλον δεν είχε ξαναδεί κατσίκα....

Σαν το στρουμφοχωριό, δεν είναι;

Ε, πώς να το κάνουμε!!! Είμαστε καλλιτεχνική οικογένεια!

Χωρίς ηλεκτρικό, μόνο με λάμπες υγραερίου....

Αυτό δεν ξέρω πού το πέτυχαν!

Πάλι το Ελαφονήσι....

Και πάρα πολλές ακόμα φωτογραφίες που βλέποντάς τις ζήλεψα πολύ. Και όχι μόνο την Κρήτη....

Καλή μέρα και καλή εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: