14 Σεπ 2008

Καλτσομανία...


Του Σταυρού σήμερα κι ο τόπος μοσχομύρισε βασιλικό....


Το πρωί στο δρόμο έβλεπες ανθρώπους που κρατούσαν ένα κλαρί βασιλικό, προφανώς γυρνώντας από την εκκλησία...

Πριν μια βδομάδα πήρα μια γλάστρα από το ανθοπωλείο της γειτονιάς. Τον καμάρωνα τόσο πολύ, που μάλλον ... τον μάτιασα! Σήμερα είδα γύρω από τη γλάστρα ίχνη κάμπιας, αλλά και τα φυλλαράκια του είναι πριονισμένα!

Αυτό είναι το μοναστήρι του Σταυρού στο Φάρο. Ακριβώς στην είσοδο του κόλπου του Φάρου, απέναντι από τη Χρυσοπηγή. Στη Σίφνο αυτά..

Θυμήθηκα και τον παππού μου σήμερα, που μέχρι πρόσφατα, ετοίμαζε ένα πουγγί με σπόρους για τη νέα σοδειά και το τοποθετούσε κάτω από το τραπεζάκι του αγιασμού στην εκκλησία του Σταυρού στη Σίφνο...Παλιά συνήθεια των γεωργών κι αυτή για να αγιαστεί η σπορά που θα ερχόταν σε λίγο, μετά τις πρώτες βροχές....Ο παππούς μου ήταν ο τελευταίος πριν δέκα-δεκαπέντε χρόνια που τηρούσε το έθιμο...Μετά χάθηκε κι αυτό...


Και για να δικαιολογήσω τον τίτλο της ανάρτησης....
Κάθε φορά που περνάω από την οδό Τσαμαδού στον Πειραιά, σαν μαγνήτης με τραβάει το κατάστημα με τα νήματα...
Με αφορμή την ενασχόληση της Πουαντερί με τις κάλτσες, αναζήτησα νήμα και λεπτές καλτσοβελόνες. Τον προηγούμενο χειμώνα έπλεξα δυο-τρια ζευγάρια κάλτσες, αλλά κάτι δεν μου πήγαινε καλά. ... Αυτό που έφταιγε ήταν το χοντρό νήμα και η χοντρές βελόνες.

Πήρα λοιπόν ένα καταπληκτικό νήμα που μου πρότειναν ως κατάλληλα για κάλτσα: Zimba Top (schoeller & stahl), 80% μαλλί και 20% πολυαμίδη (αλήθεια, τι είναι αυτό;;!!). Το έπλεξα με βελόνες Νο 2,5 και τελικά έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και την υφή του έργου μου.

Χρησιμοποιήσα τις αναλυτικότατες οδηγίες από το purlbee. Και τώρα δικαιολογημένα θα μου πείτε, πού είναι οι φωτογραφίες;;;;

Λοιπόν, έχω δανείσει τη φωτογραφική μου μηχανή στον αδελφό μου κι έτσι αναβάλλεται η δημοσίευση της πρώτης κάλτσας. Μέχρι να γυρίσει ο αδερφός μου, ελπίζω να έχω τελειώσει και την άλλη κάλτσα και να μη με πιάσει "το σύνδρομο της αριστερής κάλτσας"!! (Αύτό το είχα διαβάσει σε κάποιο ξένο blog παλαιότερα...)

Αυτή είναι η κάλτσα από το purlbee. Επί τη ευκαιρία, το έχετε ποτέ επισκεφτεί; Είναι από τα αγαπημένα μου!

3 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Ειδες που σου ειπα οτι εχει πολυ ωραια νηματα; εγω καθε φορα που παω Πειραια πρεπει να περασω απο εκει και να παρω κατι... ασε που ειναι φιλικότατοι και ευγενέστατοι και το αφεντικο και η κοπελα που ειναι υπάλληλος(η ξανθουλα) η οποια ξερει και πλεξιμο πολυ καλο.
Θα περιμενω να γυρισει ο αδερφος με αγωνια.....αμα συναντηθουμε θα σου πω πως κανω εγω τις δικες μου...ειναι πολυ ευκολες!
Μπηκα- μπηκα στο σαιτ και τις ειδα καλε θα περιμενα νομιζεις;!

πουαντερι είπε...

Α! ξεχασα να σου πω....
πολυ καλη η ομελετα!!!!!!!

creationsbyeve είπε...

σε κόλλησε η πουαν!!!!χεχεχε
περιμένουμε φωτογραφίες!!!!