25 Σεπ 2008

Bettyblu, wellcome back!!!

Bettyblue,
επειδή δεν έχω το χρόνο να οργανώσω μπλογκο-πάρτυ επί τη αφίξει σου, πλιζ, αρκέσου σε μια ταπεινή και φτωχή ανάρτηση, αφιερωμένη εξαιρετικά σε σένα και μόνο!!!
(δεκτά βέβαια και τα σχόλια της υπόλοιπης μπλογκοπαρέας!!!)
Με το που εμφανίστηκες - ντίαρ - το μπλογκ μου γέμισε ζωή και σπινθηροβόλο αέρα! (ελπίζω μόνο να μην παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι...).
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια που αφορούν τους αλλήθωρους αγίους μου. Δέχομαι επίσης την επιχειρηματολογία σου περί αληθινής τέχνης και διαφοροποίησης, η οποία - εν τέλει - αφήνει το αληθινό στίγμα!!! (Τι έγραψα πάλι!). Αλλά βρε παιδάκι μου, εκεί που λες ότι είδες την εικόνα του Χριστού στο Άγιο Όρος, τρόμαξα!!! Νόμιζα ότι κατάφερες και "παραβίασες" το "ιερό άδυτο". Με έκανες και γέλασα πάντως με το "χιμσελφ"!!!

Ευχαριστώ επίσης για τις φιλόφρονες εκφράσεις περί των αστραγάλων μου!!! Πάλεψα αρκετά για να αντισταθώ στην κατάπτωση των ηθών της εποχής μας, αλλά δεν το κατάφερα!

Αυτά!!!

......Και για να σε καλοπιάσω να μην ξαναφύγεις, σου αφήνω ένα γλυκάκι!!!

Όμως θα φας μόνο ένα, γιατί έχω κι άλλους φίλους, εντάξει;;;


Υ.Γ. 1: Και μην ξεχνάς! Θα σου αφιερώσω το πρώτο μου "λογισμικό"!!!!!!!!

(Ουάου!!!!)

Υ.Γ. 2: Σαν πολύ προσωπικό δεν το έκανα το μπλογκ;;;;;;;;;;


7 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Γυρισαααααααα!
καλε τι γλειψιμο ειναι αυτο στην BETTYBLU?
αφου στα εχωσε κανονικα για τα "αριστουργηματα" σου.
χα!χα! εχασα τιποτα;;;;;;

bettyblue είπε...

μάι ντήαρ Πουαντερί, γιατί λέτε τέτοια πράγματα; (Συνέχεια με παρεξηγούν, πάω για κοπλιμέντο και θεωρείται χώσιμο, τι κακό κι αυτό. Μήπως επειδή είμαι φυσική ξινή;).

Το γλείψιμο έχει εξήγηση. My name is Karamanli. Natasha Karamanli.

And I am a doctor (I think).

Μην ακούτε, αγαπητή Τουίνκι. Συνεχίστε. Και τον Πικάσο στην αρχή τον έλεγαν τρελό επειδή ζωγράφιζε κυρίες με 5 μάτια και 352 πόδια. Αλλά τώρα συγγενείς, φίλοι και γνωστοί πουλάνε τα έργα του μια περιουσία (χμμ..........)

bettyblue είπε...

1. Ολόκληρο ποστ αφιερωμένο στην αφεντιά μου; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

Η φωτό είναι ΑΠΙΘΑΝΗ!!! Εκπληκτική η ομοιότητα με το πρωτότυπο!

Και το γλυκάκι τέλειο, ας πάει στο ... καλό και η δίαιτα.


2. Ένα μπλογκ είναι εξ ορισμού προσωπικό. Αφιερωμένο στον εαυτό μας και στους φίλους μας, παλιούς και καινούριους, ένα πραγματικό παράθυρο σε ανθρώπους που δεν έχουμε συναντήσει, που θα συναντήσουμε, που δε θα δούμε ποτέ ή ακόμη και σε ανθρώπους που έχουμε συναντήσει αλλά τελικά ίσως ανακαλύπτουμε μια καινούρια πλευρά τους μέσω του γραπτού.

Όταν μπαίνεις σε ένα μπλογκ, είναι σαν να έχεις κολλήσει στην κίνηση στο Σύνταγμα, χειμώνα με βροχή και κόρνες, και μετά να σε υποδέχονται σε ένα σαλόνι φίλων και να σου έχουν έτοιμο καφέ.

Ένα παράδειγμα: αν δεν έμπαινα στο μπλογκ σου, δε θα είχα διαβάσει τα σχόλια των υπόλοιπων κυριών (ΚΑΝΑ ΚΥΡΙΟ ΔΕ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ;). Και μου αρέσει που μιλάτε για χειροτεχνημάτα τα οποία για μένα είναι πιο δύσκολα από την κατασκευή πυρηνικού αντιδραστήρα.

Και δε θα είχα την ευκαιρία να ρωτήσω την Πουαντερί τι σημαίνει το όνομά της. Πείτε, αγαπητή, τι σημαίνει το όνομά σας; Πολύ με αρέσει σαν ήχος. Πολύ παιχνιδιάρικο!

twinkle είπε...

Bettyblu, πέθανα στα γέλια πάλι!!!
Εγώ δεν ήθελα να πω ότι είσαι η Νατάσα - επίθετα - δε λέμε. Δεν ήθελα να αποκαλύψω τη φιλία που μας συνδέει από...παιδιόθεν!
Γιατί το είπες;;;;
Τώρα το μπλογκ μου θα γεμίσει κόσμο που θα ζητάει ρουσφέτια!!
Με έκαψες!!!

Κάνε κι εσύ ένα μπλογκ να ερχόμαστε!

Φιλούρες!

twinkle είπε...

Πουαντερί,
εξήγησε εσύ στη Νατάσα - έ, συγγνώμη, στη Μπέττυ Μπλου ήθελα να πω - τα του ονόματός σου!!!

πουαντερι είπε...

ΛΟΙΠΟΝ.......για σενα bettyblue
το πουαντερι δεν ειναι ονομα αλλά ειδος πλεξης με τις βελονες.
1η σειρα: 1ποντο καλη- 1ποντο αναποδη, ετσι παει ολη η σειρα, τελειώνοντας με 1 ποντο αναποδη.

2η σειρα: 1 ποντο αναποδη- 1 ποντο καλη, τελειώνοντας με εναν ποντο καλη.

Αντε τωρα βρε κανε μας κι εσυ ενα πυρηνικο αντιδραστηρα να μας τον δείξεις;!

bettyblue είπε...

ΛΟΙΠΟΝ...........
Πουαντερί, και μόνο που διάβασα την ερμηνεία του ονόματός σου, ζαλίστηκα. Τι να πω κορίτσια, είστε τρομερές. Τα σανσκριτικά μου φαίνονται πιο προσιτά.

Όσο για τον πυρηνικό αντιδραστήρα, άι αμ γουέρκινγκ ον ιτ, αλλά πόσα πια να κάνω η έρμη πρώτη κυρία! :-)