30 Αυγ 2008

Εκεί που δε με περιμένατε πια....

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι.....











Τέλος Αυγούστου και όλοι μαζευτήκαμε σιγά σιγά...


Κι ενώ έλεγα ότι δε θα αντέξω ένα μήνα χωρίς internet, τελικά τα κατάφερα!



Γενικώς τεμπέλιασα. Δε διάβασα πάνω από δύο σελίδες από το βιβλίο μου και το πλεκτό μου βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο.

Επίσης, προσπάθησα να κάνω μια απόπειρα με τη ραπτομηχανή της μητέρας μου, αλλά δεν είχα πολύ χρόνο και το άφησα για αργότερα......



Καλό Φθινόπωρο!!!

Καλή δύναμη και όρεξη για δημιουργία!!!

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Καλως μου την!!!!!!!!!
Αντε μωρε μας έλειψες...απ' ότι βλεπω ομως περασες ωραια και διμιουργικαααα.
Το πλεκτο σου μου αρεσε πολυ και το χρωμα αλλά και η κοτσιδες! Ειδα οτι το λαστιχο το πλεκεις στο τελος;! ή δεν καταλαβα καλα το σχεδιο;
σιγουρα εχουμε πολλα να πουμε, αντε να μαζευομαστε σιγα σιγα.
Τις καλτσες τις καταφερΑ τελικα ειδες;

πολλά πολλά φιλια και καλο χειμωνα;!

twinkle είπε...

Kαλημέρα!

Το περίμενα ότι όποιος δει το πλεκτό δεν θα καταλάβει και πολλά...Είναι το σχέδιο τέτοιο. Το λάστιχο είναι στο λαιμό!!! Δες την ανάρτησή μου στις 28 Ιουλίου και θα καταλάβεις. Είναι λίγο παράξενο σχέδιο.

Όσο για τις κάλτσες, περιμένω πώς και πώς. Ωραίες και οι μπαλαρίνες της κόρης.
Βρήκα ωραία σχέδια για καλτσάκια για το σπίτι με πον-πον στο www.purlbee.com, το οποίο - έτσι κι αλλιώς΄- έχει τρομερές ιδέες.

Τα λέμε.

creationsbyeve είπε...

Καλώς ήρθες :)Άντε βρε μ'έφαγε η μοναξιά όλο τον Αύγουστο!Ελπίζω να πέρασες όμορφα και να γέμισες τις μπαταρίες! πολύ ωραίο γίνεται το πουλόβερ!
πολλά φιλιά :)

neni είπε...

Καλό φθινόπωρο καλή μου και σε σένα!
Ας τεμπέλιασες σιγά-σιγά θα βρεις τους ρυθμούς σου!
Φιλάκια πολλά

πουαντερι είπε...

Καλο μηνα;!
εχεις δικιο δεν το θυμαμε το πουλοβεράκι, τωρα ομως που το ειδα το καταλαβα...πολυ ωραιο ειναι μπραβο ρε τελειο!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

αποτοξίνωση έκανες.... όχι τεμπελιά.......

και έκανες το καλύτερο!!!!!!!!!

καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!