28 Ιουλ 2008

Έτοιμο το "καρπουζί"!

Το "καρπουζί" είναι έτοιμο εδώ και καιρό αλλά με έχει πιάσει τόσο πολύ η καλοκαιρινή μούχλα που βαριόμουν να το φωτογραφίσω.

Επιτέλους, όμως, τα κατάφερα και να το!


Δεν είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Βασίστηκα στο σχέδιο που είχα ακολουθήσει και για το προηγούμενο (το πράσινο), μόνο που τώρα άλλαξα τις τιράντες. Παρόλα αυτά έκανα το ίδιο λάθος που είχα κάνει και με το μπλε κασκόλ και γι'αυτό υποθέτω μου έστριψε η τιράντα.
Ίσως ήθελε να πλέξω ούγια στο πλάι.... Βέβαια κι έτσι καλό είναι.......
........αλλά έχει τα μειονεκτήματά του.
Το σχέδιο της καρδιάς έγινε με την πλέξη "πουαντερί" και το βρήκα στο Stitch & Bitch.
Γενικά θα μπορούσε να γίνει και καλύτερο....

Δείτε μερικές φωτογραφίες με έμπνευση το καρπούζι!!!



Για την ώρα πλέκω ένα σκούφο. Ναι, ξέρω, θα μου πείτε ότι είναι ό,τι πρέπει για την εποχή. Αλλά θέλω να πλέξω πολλούς και γι' αυτό άρχισα εγκαίρως!!!! Αυτός είναι για τη μητέρα μου. Μου άρεσε πολύ αυτό το νήμα. Είναι 50% μαλλί, 50% ακρυλικό. Αποτελείται από 3 κλωστές διαφορετικού χρώματος και έχει ωραία υφή, μόνο που είναι αρκετά χοντρό και έτσι ο σκούφος θα είναι λίγο...ογκώδης! Το σχέδιο το πήρα από το Knitting Pattern Central . Αποτελείται από διαδοχικές πλεξούδες, έτσι είναι και μια καλή ευκαιρία εξάσκησης στις πλεξούδες!!!

Δεν ξέρω γιατί εμένα δε με βολεύει η στρογγυλή βελόνα...σε κάθε περίπτωση προτιμώ τις καλτσοβελόνες.

Επίσης, πήρα αυτό το νήμα για να πλέξω ένα ωραίο πουλόβερ για το φθινόπωρο που βρήκα μέσω ενός από τα blog που μας παρέπεμψε Sobraluz.
Εδώ είναι οι οδηγίες. Να και η φωτογραφία. Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο και μου αρέσουν πολύ τα κλώστινα πλεκτά...Ελπίζω να το τελειώσω μες στον Αύγουστο στη Σίφνο. (Λέμε τώρα, αν και αμφίβολο!!)

Με την ευκαιρία, ανεβάζω κι ένα δείγμα από τα έργα της μητέρας μου....Της αρέσει πολύ το "μετρητό" κέντημα με σταυροβελονιά σε καμβά. Έχει φτιάξει πολύ όμορφα πράγματα σε λεπτότατους καμβάδες. Όμως λόγω όρασης "το γύρισε" σε χοντρούς καμβάδες και συνεχίζει. Όπως σε όλες τις κεντήστρες, της περισσεύουν πολλές κλωστές σε ποικιλία χρωμάτων, τις οποίες λυπάται να βλέπει αναξιοποίητες...
Έτσι, άρχισε να κεντάει διάφορα "πανό" με μεγάλη επιτυχία!
Αυτή την εποχή επιλέγει θέματα από το κυνήγι για την "προίκα" του αδερφού μου, ο οποίος είναι "δεινός" κυνηγός! Του ετοιμάζει το φασιανό που βρήκε σε ένα ΕΚΕΙΝΗ του 1979.
Μόλις το άρχισε.
Αναρωτιέμαι πώς θα με κοιτάζουν όλοι αν στο πλοίο εμφανίσω νήμα και βελόνες! Μάλλον σαν αξιοθέατο. Για την ώρα λέω να μην το επιχειρήσω.
Θα περάσω την ώρα διαβάζοντας το "Ο κύριος μου Αλκιβιάδης" του Αγγ. Βλάχου που πήρα με το ΒΗΜΑ εδώ και καιρό, αλλά ακόμα δεν το έχω τελειώσει, αν και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον...Μαντεύετε ίσως γιατί. Blogging γαρ...

Αυτά είναι για την ώρα τα καλοκαιρινά σχέδια (πλέξίματος).

4 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Τι να πρωτοσχολιασω.....;
το μπλουζακι ειναι τελειο κι ας λες εσυ οτι θες!οχι σαν εμενα την μουχλα.
Μια φετα καρπουζι ζηλευτη που με εκανε να τρεξω να παρω ενα νεκταρινι (αφου καρπουζι δεν εχω) και οσο για τους μουλινεδες;;;;;;Αχ!
Υπεροχο το κεντημα της μαμας, χαρα στο κουραγιο της! Μπραβο της.
Και αυτο το υπεροχο σκυλι δικο σας ειναι; τι ομορφο που ειναι;;;;
Στο καραβι μην μασας βγαλε κατευθείαν τις βελονες και αρχισε να πλεκεις χωρις ντροπες.
Ειπαμε αυτοι που θα σε κοιτανε περιεργα πρεπει να ντρεπονται οχι εσυ που δημιουργείς;!
Πολλα φιλια να περασεις καλα!!!!!!!!!!

twinkle είπε...

Πουαντερί, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά αν ήμουν κι εγώ στη θάλασσα δεν θα έκανα τίποτα απολυτως!!!

Μάλλον δεν το κατάλαβες, η φωτογραφία με τον κεντημένο φασιανό, το μπαούλο μπροστά και το σκυλί είναι από το ΕΚΕΙΝΗ του 1979! Το φωτογράφησα για να σας το δείξω. Η μάνα μου μόλις το άρχισε.
Επίσης, η διαφορά είναι ότι στο περιοδικό ο φασιανός είναι κεντημένος με μαλλί σε χοντρό καμβά, ενώ η μάνα μου θα χρησιμοποιήσει κλωστές κεντήματος.

πουαντερι είπε...

ΧΑ!ΧΑ! το καταλαβα μολις σου εγραψα το σχολιο αλλά ηταν αργα για να το διορθώσω, αυτο το ειχα παθει και σε μια αναρτηση της ΕΥΑΣ με την φωτο σε ενα μπλουζακι.
ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! εχει πολυ πλακα οταν βλεπω οτι κανω τετοια λαθη.
Περυσι που ήμουν παλι στην θάλασσα έπαιρνα το πλεκτό μου στην παραλία και επλεκα κατω απο την ομπρέλα οσο τα παιδια επαιζαν στην θαλασσα,αλλά φετος τιποτα ουτε εκει δεν πλεκω,δεν ξερω τι εχω παθει.

creationsbyeve είπε...

νεραϊδούλα το καρπουζί μπλουζάκι είναι καταπληκτικό!και οι τιράντες μια χαρά είναι, φορεμένο δεν θα γυρίζει, οπότε μη σκας! και το σκουφί πολύ καλό! όσο για τις κλωστές... είναι κι αυτή μια άλλη αγάπη μου, η μετρητή σταυροβελονιά!!έχω φιτάξει πολλά κάδρα και μαξιλάρια για το σπίτι
φιλια
να περάσεις καλά στις διακοπές!