25 Ιουλ 2008

Το δικό σας "μουσείο"!


Σήμερα πάλι χάζευα στο How about orange, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα blog που έχω ως τώρα πετύχει! -

Το blog αυτό ανανεώνεται διαρκώς και ενημερώνει για του κόσμου τις ιδέες. Εκεί, λοιπόν, βρήκα και
αυτή την ιδέα και .... σιγά μην την άφηνα να πάει χαμένη!


E, και επειδή με είχε συνεπάρει - για άλλη μια - ο ενθουσιασμός, ανέβασα και άλλη μια φωτογραφία με τα παιδιά της Β΄ γυμνασίου, πέρσι στη Σίφνο. Ωραία φωτογραφία, στην είσοδο του Μοναστηριού της Βρύσης, όπου πήγαμε περίπατο....


Ωραίες μέρες!....Αχ!.....


Γίνεται και έτσι, αλλά δεν θα σας τα πω εγώ όλα!!

(Η αλήθεια είναι ότι έχω πάθει μεγάλη ζημιά με το internet, έχω "φάει γερό κόλλημα" και να δω τι θα κάνω είκοσι μέρες στη Σίφνο δίχως!.....Και ύστερα λέω για την Πουαντερί!!!)


Καλό σαββατοκύριακο!

4 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Βλεποντας την φωτο με τον πινακα κατι μου θυμησε και μετα καταλαβα οτι την ειχα αναρτησει και γω χωρις να ξερω οτι μπορεις να φτιαξεις την δικη σου φωτο ετσι.
Τωρα με την βοηθεια σου το καταλαβα και εκανα τις δοκιμες μου... χα! χα!
Νασαι καλα με φωτισες, ειδες τι κανουν οι ξενες γλώσσες???
Καλο ΣΚ. και σε σενα.

creationsbyeve είπε...

χαχα! φανταστικό!ζήλεψα και έκανα και γω μια με τις σαγιονάρες μου :-)

twinkle είπε...

Τα παιδία παίζει....

πουαντερι είπε...

Τωρα εσυ για να καταλαβω εισαι διακοπες; ή οχι.
Αμα δηλαδη κανονισουμε κανενα καφεδακι με την Ευα αυτες τις μερες θα ερθεις;