20 Ιουλ 2008

Θήκη για βελόνες

Αν και η μητέρα μου δεν ξέρει να πλέκει πέρα από απλά κασκόλ, παρόλα αυτά έχει πολλές βελόνες. Από μικρό παιδί τις θυμάμαι στην ίδια θέση, στο αριστερό συρτάρι του μπουφέ, κάτω από τα κεντήματα!!!
Εκεί θυμάμαι τη γιαγιά μου να τις αναζητά κάθε φορά που ήθελε να πλέξει φανέλα του παππού μου...Και έπλεκε φανέλες από μαλλί προβάτου, ακατέργαστο, το οποίο έγνεθε με τη ρόκα μαζί με βαμβακερή κλωστή...(Αλήθεια, κάπου θα είναι και η ρόκα της, πρέπει να την αναζητήσω...).
Στο ίδιο συρτάρι καταφεύγαμε κι εγώ με τον αδερφό μου για τις πάρουμε κρυφά! Εγώ, σαν πιο μεγάλη και πιο ψηλή, σηκωνόμουν στις μύτες και έψαχνα στο συρτάρι για το "θησαυρό"...Τώρα που το σκέφτομαι αναρωτιέμαι γιατί μας μάγευε τόσο πολύ το παιχνίδι με τις βελόνες...Μου φαίνεται ότι και αυτό θα μείνει ένα αναπάντητο ερώτημα!...Και θυμάμαι φορές φορές τη γιαγιά να μουρμουρίζει, "Ποιος έπαιζε πάλι με τις βελόνες...".
Τότε δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε πώς ήξερε ότι εμείς τις παίρναμε κρυφά...Ποτέ δε μας προβλημάτισε το γεγονός ότι τις είχαμε καταστραβώσει....

Κάποια στιγμή το χειμώνα και έχοντας δει σε διάφορα blogs θήκες για τις βελόνες πλεξίματος, σκεφτόμουν ότι μάλλον "ήγγικεν η ώρα" να αποκτήσουν και οι βελόνες της γιαγιάς μου τη θήκη τους....
Τυχαία, ψαχουλεύοντας σε ένα άλλο συρτάρι - αλήθεια, πόσοι "θησαυροί" κρύβονται στα συρτάρια! - βρήκα ένα κομμάτι από μαύρο καπιτονέ ύφασμα και το θεώρησα ιδανικό για αυτή τη δουλειά. Παρόλα αυτά δεν το αξιοποίησα τότε. Προχθές το βράδυ βρήκα δύο άλλα κομμάτια μαύρου καρό υφάσματος. Κάτι μου θύμιζαν...Ήταν τα δύο φύλλα μιας παιδικής μου φούστας.
Αμέσως συνέλαβα την ιδέα!!!
Βρήκα διάφορα σχέδια ψάχνοντας στο ίντερνετ για περισσότερες ιδέες. Δείτε μερικά εδώ και εδώ. Γενικά υπάρχουν άπειρες λύσεις, ανάλογα με το γούστο και τις ανάγκες της κάθε πλέκτριας. Μια εύκολη και γρήγορη λύση υπάρχει στο ftiaxto.


Για άλλη μια φορά δούλεψα στην τύχη, χωρίς πατρόν και σχέδια. (...Δεν υποστηρίζω ότι αυτό είναι σωστό!!!)


Πήρα το καπιτονέ ύφασμα και το γύρισα μέσα στα άκρα.
Έπειτα έκοψα το καρό στις ίδιες διαστάσεις και το έραψα πάνω στο καπιτονέ (στο χέρι, βέβαια, αφού ραπτομηχανή ούτε έχω, ούτε ξέρω να χειρίζομαι).


Με το δεύτερο φύλλο της φούστας έφτιαξα την τσέπη για τις βελόνες.


Στο δεξί άκρο άφησα μεγαλύτερης διάστασης τσέπη και έραψα πάνω της ένα κομμάτι από το ίδιο ύφασμα μαζί με λίγο αφρολέξ για να καρφιτσώνω παραμάνες, βελόνες, κλπ.




Από πάνω πρόσθεσα δεύτερη τσέπη για τις καλτσοβελόνες και τα βελονάκια μου.


Στο τέλος πήρα μια σατέν κόκκινη κορδέλα και έραψα δύο λουριά για να δένω τη θήκη!


Ωραία δεν έγινε;;; Εμένα πάντως πολύ μου αρέσει!
(Τα κεντημένα λουλούδια στο καρό ύφασμα υπήρχαν!
Ε, είπαμε! Η προκοπή μου δεν έφτασε ως εκεί!!!)

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

κουκου; τζα.!
Ηρθα για λιγο γλυκια μου νεραιδουλα και αμεσως ετρεξα να σας δω.
Η θηκη ειναι ΤΕΛΕΙΑ,ακομα ομως δεν τα ειδα ολα θελω να δω ολα οσα εχασα....

twinkle είπε...

Bρε, καλώς την!!!!
Μου έλειψες πάρα πολύ!!
Όλους τους περίμενα εκτός από εσένα... Φαντάζομαι θα περνάτε πολύ ωραία.
Αλίμονο σε μας που λιώνουμε εδώ ακόμα...

Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι, και ... μη σκας,το ίντερνετ δεν το χάνεις, ενώ οι διακοπές, το καλοκαίρι και η θάλασσα κάποτε τελειώνουν....

Φιλιά

πουαντερι είπε...

Και μενα μου έλειψες πολυ καθως και η διαδικτυακή βολτα.
Δεν θα κατσω πολυ μονο 10 μερες αλλά βλεπω οτι τωρα που ηρθα εγω λείπετε όλες.
Αντε καλες διακοπες και καλα να περασεις.
Τα συγχαρητήρια μου στα εδωσα ετσι;;;
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σούπερ είναι...

η χαρά της δημιουργίας δεν είναι ότι καλύτερο????

με γεια..

φιλάκια!

twinkle είπε...

@Πουαντερί μου,
γύρνα το συντομότερο στη θάλασσα...Κι εμείς αραιώνουμε αναγκαστικά λόγω θερινής ραστώνης. Έρχονται μέρες που δεν ανοίγω καν τον υπολογιστή.

Άντε, θα πετύχεις και καλές εκπτώσεις!

Μόλις μπήκα από το πρωί και είμαι χώμα:(

Φιλιά

@Ζαχαρούλα μου,
ευχαριστώ για τις γλυκές κουβέντες σου. Σου είπα ότι έβαλα βύσσινο να γίνεται; Υπομονή και θα σου πω νέα εν καιρώ...
Καλό βράδυ

creationsbyeve είπε...

καταπληκτική η θήκη σου!μπράβο!!