7 Ιουλ 2008

Πλεκτά βραχιόλια




Τα νέα μου βραχιόλια γίνονται σε 15 λεπτά το καθένα και απαιτούν μόνο κρίκους, λίγη κλωστή κι ένα βελονάκι!

Η ιδέα μου ήρθε καθώς τακτοποιούσα τα συρτάρια μου και βρήκα μερικούς πλαστικούς κρίκους-βραχιόλια που δεν είχα φορέσει ποτέ!

Πήρα, λοιπόν, το βελονάκι μου κι άρχισα να πλέκω "γαϊτανάκια" γύρω από τον κρίκο. Το μυστικό είναι να πλέκονται πολύ πυκνά, ώστε να μην αποκαλύπτεται το πλαστικό. Όταν καλύφθηκε όλος ο κρίκος και προσπάθησα να "ισιώσω" το νήμα, διαπίστωσα ότι μπορώ να το στρίψω προς όλες τις κατευθύνσεις, δίνοντας όποιο σχέδιο θέλω. Σκέφτηκα επίσης ότι αν περάσω διάφορες χαντρούλες μέσα στο νήμα, το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό και πλούσιο.
Με τον ίδιο τρόπο φαντάζομαι μπορεί κανείς να "επενδύσει" και άλλα αντικείμενα, όπως δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, αλλά και ό,τι άλλο φανταστεί.
Δοκιμάστε το! Έχει πλάκα!

5 σχόλια:

Flora είπε...

Τρομερή ιδέα!

Θα το πω αμέσως στην αδερφή μου την Ιωάννα, που είναι fun του βελονακίου...
Κατεβαίνω τώρα αμέσως!
Αχ... μ' έφτιαξες!

creationsbyeve είπε...

καταπλητκική η ιδέα σου με τα βραχιόλια!υπέροχα έγιναν!μπράβο!!!

πουαντερι είπε...

Ρε εχω χασει επισοδια εγω....!
Πολυ ωραια τα βραχιολια σου, που θα βρω κρικους στο μεγεθος που να χωραει στο χερι μου;;;;

Ανώνυμος είπε...

εξυπνη κατασκευη,ευκολη,με καλο αποτελεσμα!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο τελεια η ιδεα σου θα το δοκιμασω