4 Ιουλ 2008

Η "δύναμη" του καφέ!!!

"Πίσω από έναν σπουδαίο άντρα κρύβεται μια σπουδαία γυναίκα! "


Κάτι τέτοιο δεν έχει πει - αν δεν κάνω λάθος - ο Ναπολέων;

Δεν φαντάζομαι να υπάρχει κανείς που να διαφωνεί.....

Αλλά για ακούστε και αυτό:

"Πίσω από μια επιτυχημένη γυναίκα κρύβεται μια γερή δόση καφέ*!"




Η δήλωση αυτή από μόνη της θεωρώ ότι είναι ικανή να "ξεσηκώσει" πολλά σχόλια ανδρών τε και γυναικών.



*[Η παραπάνω δήλωση αποτελεί θέμα ενός blog (που πάλι βρήκα τυχαία)].

Καλημέρα και καλή δύναμη!

Άντε, κορίτσια, πιείτε κανένα καφεδάκι!!!

3 σχόλια:

bettyblue είπε...

Ποτέ δεν πίστευα ότι θα ταυτίζονταν τόσο οι απόψεις μας.

Επιτέλους, μια ξεκάθαρη άποψη πάνω σε ένα σημαντικό ζήτημα.

Και το προεκτείνω:

Μια γυναίκα μπορεί να ζήσει -να επιβιώσει- και χωρίς την έννοια-κατάσταση-πράξη που αποδίδεται συνήθως από μια λέξη ξενικής προελεύσεως αποτελούμενη από τρία γράμματα.

Αλλά όχι -ΟΧΙ- χωρίς καφέ.

(Ναι, έχω μπροστά μου το υπέροχο κουβαδάκι μου με τον υπέροχο παγωμένο καφέ μου).

Το σπίτι μου έχει μείνει από πολλά άλλα πράγματα. Ποτέ δεν έχει μείνει από καφέ.

Φιλούρες.

twinkle είπε...

Bettyblue, αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε σένα!!!!

Flora είπε...

Κορίτσια
κάπου διάβασα ότι ο καφές κάνει καλό... Πρέπει λέει να πίνουμε τουλάχιστον δύο κούπες την ημέρα (οι γυναίκες)... Ουφ... τι κρίμα!
Κι εγώ που δεν πίνω...
Θα τον αρχίσω όμως!
Αν κρίνω και από το κείμενο για τη "δύναμη" του καφέ... ε... να μην μένω άλλο στην αδυναμία...