5 Ιουν 2008

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!!

Αυτή είναι η αγαπημένη τσάντα του γνωστού παριζιάνικου Οίκου HERMES.
Το όνομα αυτής: KELLY....
Οφείλει το όνομά της στην αξέχαστη Γκρέις Κέλλυ, (το λόγο ακριβώς δεν τον ξέρω...Σχεδιάστηκε γι'αυτήν ίσως;;.. Δεν έχει σημασία)


Ίσως η απόκτηση μιας τέτοιας πανάκριβης και επώνυμης τσάντας να μην είναι μέσα στο εύρος των ονείρων μου (ούτε καν δηλαδή!), ωστόσο μια δόση γκλαμουριάς κανέναν δεν τον χαλάει (νομίζω;). Έτσι, χαζεύοντας ανάμεσα σε διάφορα αγαπημένα blogs, πέτυχα στο http://howaboutοrange.blogspot.com/ την ευκαιρία της ζωής μου!
Μια τσάντα HERMES Kelly μόνο για μένα με ένα κλικ και μάλιστα σε 8 διαφορετικά σχέδια!!!!
Δοκιμάστε το και....καλορίζικη !!!

Αν μη τι άλλο, θα ικανοποιήσετε τη δημιουργική σας διάθεση και θα εξασκηθείτε στις κατασκευές!!!

Φιλιά!!!;

Υ.Γ. Την άλλη φορά σας υπόσχομαι μια PRADA!

5 σχόλια:

faraona είπε...

αΧΑΧΑΧΑ!!!πολυ ωραιο το κολπο με την χαρτοκοπτικη.
Μου αρεσε.
καλο μεσημερι!

sobraluz είπε...

Εκπληκτική ιστοσελίδα. Δε βαριέσαι... Φάτε μάτια.

πουαντερι είπε...

Αντε και στην γνησια αν και οπως λες και εσυ δεν με πολυκαιει το θεμα.
Λοιπον σου βρηκα τις ΛΙΛΙΚΕΣ που ελεγες.
Μπες σε αυτο το blog(knitwise.typepad.com)και δεστο όλο.
Είναι γεμάτο απο τέτοιες εικόνες.

twinkle είπε...

Καλημέρα κυρίες μου!!!
Το ήξερα ότι θα "συγκινηθείτε" ιδιαίτερα με τη τσάντα...εγώ πάντως - επειδή χθες είχα πολλή δουλειά - εκτύπωσα ένα μοντελάκι και έφτιαξα μία! Την καμαρώνω στο γραφείο μου!

@Πουαντερί, σ' ευχαριστώ! Σου'χω πει τι θα έκανα χωρίς εσένα;

Φιλάκια και καλή μέρα!
Να περάσεις ωραία στο Ναύπλιο...αν και ελπίζω ο καιρός να μη στα κάνει ....μούσκεμα!

creationsbyeve είπε...

χαχαχα πολύ χαριτωμένη ιδέα!
Η kelly bag είναι όντως μια ιδιαίτερα κομψή τσάντα όπως άλλωστε ήταν και η Grace!