1 Ιουν 2008

Καφές με την Πουαντερί

Στη μέχρι τώρα ζωή μου έχω υπάρξει απόλυτη σε πολλά ζητήματα...Ένα από αυτά ήταν και η αρνητική μου άποψη για κάθε είδους γνωριμία ή επαφή μέσω Διαδικτύου...Ώσπου η ίδια η πραγματικότητα έρχεται πάντα να επιβεβαιώσει ότι όλα ισχύουν μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο...
Από την πρώτη στιγμή που άρχισα να "συνομιλώ" στα διάφορα blogs κατάλαβα ότι "εδώ κάτι άλλο συμβαίνει"...Κι ενώ στη live ζωή μου δεν έχω κ α ν έ ν α να μοιράζομαι τις "δημιουργικές" ανησυχίες μου (πλέξιμο, κατασκευές, κεντήματα, κλπ), ξαφνικά βρήκα κόσμο να με ακούει, να μου λύνει τις απορίες και να είναι "εκεί"...
Κι ήρθε και η ώρα της άμεσης επαφής και ήταν σα να ήξερα την Πουαντερί χρόνια....Νομίζω ότι θα καθιερώσουμε συχνά πυκνά να έχουμε τέτοιες συναντήσεις και σίγουρα θα χαρούμε πολύ να γίνουμε πολλοί!!! Ίσως κανονίσουμε να συναντιόμαστε πιο κεντρικά για να βολεύει κι άλλους...
Η Πουαντερί ήρθε εξοπλισμένη με το περιοδικό-ευαγγέλιο (όπως είχε πει), με τα υλικά της, το πλεκτό της, την κορούλα της και - πάνω απ΄όλα - με την καλή της τη διάθεση για παρέα κι επαφή...(Φορούσε κι ένα πολύ ωραίο πλεκτό από τα χέρια της...)
Ελπίζω την άλλη φορά να είμαστε κι άλλοι.....

2 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Αχ μωρε με συγκίνησες με τα ομορφα σου λογια.... σε ευχαριστω πολυ και εγω με τον ιδιο ενθουσιασμό εφυγα απο το ραντεβου μας.
Πραγματι περασαμε πολυ ωραια, αν και ήτανε λιγο.
Την επομενη φορα θα εχουμε πιο πολυ ωρα στην διάθεση μας αλλά και τις υπόλοιπες φιλες να τα πουμε.!

creationsbyeve είπε...

το βρίσκω καταπληκτική ιδέα να συναντιόμαστε και λυπάμαι πραγματικά που δεν μπόρεσα να έρθω στην πρώτη συνάντηση,αλλά οργανώθηκε τόσο ξαφνικά..