14 Μαΐ 2008

Original Sacher-Torte!!!

Αυτή είναι η περιβόητη βιενέζικη τούρτα...Υπάρχει και ειδική ξύλινη συσκευασία για τη μεταφορά και αποστολή μακριά....
Και να η συνταγή.... Λοιπόν...όσοι από εσάς έχετε επισκεφτεί κάποια στιγμή τη Βιένη, σίγουρα θα ήπιατε καφέ στο περιβόητο Sacher. Ίσως δοκιμάσατε και το ομώνυμο γλυκό. Δεν είναι κάτι το ανεπανάληπτο, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Παρόλα αυτά έχει μια "αίγλη" λόγω καταγωγής....

Κάποια στιγμή χαζεύοντας και ψάχνοντας για σχέδια σε παλαιά τεύχη του περιοδικού ΠΡΑΚΤΙΚΗ της μητέρας μου βρήκα τη συνταγή και την αντέγραψα στο σημειωματάριό μου.
Χθες, κι ενώ έψαχνα να βρω κείμενο για να με αντιπροσωπεύει στο παιχνίδι, σκέφτηκα τη συνταγή...Αλλά μετά άλλαξα γνώμη...μη νομίζετε ότι μόνο τα γλυκά σκέφτομαι!!!

Έτσι, μου δόθηκε η ευκαιρία να εγκαινιάσω και μια νέα ετικέτα ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ που -να είστε βέβαιοι-θα εμπλουτιστεί λίαν συντόμως!

3 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Την ιδια σκεψη καναμε.
Ειπα κι εγω να γραφω καποιες συνταγες απο αυτα που φτιαχνω και ειναι δοκιμασμενα.
Οσο για την τουρτα επειδη εγω πηγαινω-ερχομαι συχνα στην Βιεννη την αγοραζω απο εκει ετοιμη!!!!(χα χα χα)
Μαλλον εχει πολλη σοκολατα για τα γουστα μου αλλά θα την δοκιμασω.

twinkle είπε...

Δεν είναι αυτό που εμείς λέμε τούρτα. Περισσότερο μοιάζει με κέικ σοκολάτας. Όντως είναι παράξενο γλυκό. Σύντομα θα γράψω τη συνταγή για ένα πολύ ωραίο κέικ σοκολάτας χωρίς αυγά,μόνο με λάδι.Πολύ υγιεινό.

πουαντερι είπε...

Εγω γενικα την μυρωδια του ωμου αυγου την μισω γιαυτο και οπου το συναντησω σε συνταγη το αποφευγω γιατι φοβαμαι πως οτι κι αν βαλω για αρωμα παλι θα μυριζει το αυγο.
Την σοκολατα την τρωω αλλα οταν εχει και κατι αλλο οπως π.χ.πορτοκαλι ή φραουλα ή κατι που να την "σπαει"λιγο.
Εκτος βεβαια οταν προκειται για την αμυγδαλου της ΙΟΝ που την καταπινω ολη.