15 Μαΐ 2008

Mille Feuille!


Η συνταγή που θα σας περιγράψω παρακάτω είναι πραγματικά πολύ εύκολη. (Η Πουαντερί ίσως το ξέρει ήδη....).Το γλυκό αυτό είναι από εκείνα "που δεν ξημερώνονται", όπως λέει και η μητέρα μου...
Θα χρειαστείτε:
1 φάκελο κρέμα ζαχαροπλαστικής
1 φάκελο σαντιγί
1 λίτρο γάλα φρέσκο
1 πακέτο από αυτά τα μακρόστενα μπισκοτάκια που είναι φτιαγμένα από λεπτά φύλλα και μοιάζουν με σαβαγιάρ (αλλά δεν είναι σαβαγιάρ), ελπίζω να καταλάβατε!!!!
Ζάχαρη άχνη
Λίγη κανέλα
Στην αρχή χωρίζετε στα δύο αυτά τα "δεν ξέρω πώς τα λένε" μπισκοτάκια και με το κάτω μέρος στρώνετε τον πάτο του σκεύους σας (π.χ. πυρέξ). Το πάνω μέρος θα το χρειαστείτε σε λίγο...Σε ένα μπολ χτυπάτε με το σύρμα ή το μίξερ το περιεχόμενο των δύο φακέλων (κρέμα ζαχαροπλαστικής και σαντιγί) με το γάλα. Όταν η κρέμα σας είναι έτοιμη (ξέρετε εσείς πότε) την ρίχνετε στο σκεύος και στη συνέχεια την καλύπτετε με το πάνω μέρος από τα "γνωστά" μπισκοτάκια. Στο τέλος πασπαλίζετε με μπόλικη ζάχαρη άχνη και λίγη κανέλα.
Το "κρύβετε" στο ψυγείο!!!
Καλή επιτυχία!!!
Χρειάζεται μόνο 15 λεπτά για να ετοιμαστεί και πολύ λιγότερο χρόνο για να...φαγωθεί!!!
*Ένα άλλο κόλπο: αντί να χρησιμοποιείσετε τα "γνωστά" μπισκοτάκια, μπορείτε να κάνετε το εξής: Παίρνετε δύο φύλλα σφολιάτας και τα απλώνετε πάνω σε λαδόκολλα σε ένα ταψί. Τα τρυπάτε πολλές φορές με πιρούνι και τα ψήνετε για 15 περίπου λεπτά στους 170-180 βαθμούς. Τα δύο αυτά φύλλα τα γεμίζετε με την πιο πάνω κρέμα. Αν φτιάξετε το γλυκό με αυτό τον τρόπο, σίγουρα θα είναι πιο τραγανό, αλλά δεν κόβεται εύκολα...
(Σημείωση: η φωτογραφία δεν είναι δικιά μου. Όταν το φτιάξω εγώ, δεν θα προλάβω να το φωτογραφίσω)

3 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Εδω με πατησες στον καλο.
Το ειδος αυτο των γλυκων ειναι η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ.
Εχω κι εγω μια παρομια συνταγη το ιδιο ευκολη με την δικια σου.


ΥΣ. Τα μπισκοτακια αυτα λεγονται "σφολιατινια"

twinkle είπε...

Σφολιατίνια!!!
Σίγουρα το έχω ξαναακούσει αλλά πού μυαλό...
Ευχαριστώ!

creationsbyeve είπε...

Βρε κορίτσια! Έλεος! Επίτηδες το κάνετε? Προσπαθώ να κάνω δίαιτα η χριστιανή και με καλλάζετε με τα γλυκά σας!!!