14 Μαΐ 2008

ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙ



Αυτό είναι το παπουτσάκι που έπλεξα για το μωρό της φίλης μου. Ουσιαστικά πειραματίστηκα πάνω σε ένα σχέδιο που κάπου βρήκα. Εκείνο ήταν με δυο σταυρωτά λουράκια, εγώ προτίμησα να του δώσω καθαρά "αγορίστικη" μορφή. Βέβαια, όπως βλέπετε, βγήκε εξαιρετικά μικρό! Ούτε στην κούκλα δεν κάνει!
Τουλάχιστον έχω το σχέδιο και θα προσπαθήσω να το προσαρμόσω σε μεγαλύτερο ποδαράκι.
Επομένως αναμείνατε...
Πάντως εμένα μου αρέσει πολύ!!! (Πάντα καμαρώνω για ό,τι κάνω...).
Νομίζω όμως ότι το κουμπί είναι εντελώς άσχετο...Δέχομαι ευχαρίστως κάθε παρατήρηση ή σχόλιο...

3 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Το παπουτσακι σου ειναι τελειο.
Πυ βρηκες τις οδηγιες;

twinkle είπε...

Eυχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Χθες βράδυ άρχισα να πλέκω το μεγαλύτερο μέγεθος στην τύχη. Ελπίζω να βγει...
Τις οδηγίες τις βρήκα τυχαία στο flickr χαζεύοντας. Θα σου τις στείλω με e-mail (αν και δε νομίζω να πειράζει να τις δημοσιεύσω) ή θα σου πω τη διεύθυνση της ιστοσελίδας.

creationsbyeve είπε...

πολύ ωραίο το παπουτσάκι! Και είμαι σίγουρη ότι η φίλη σου θα το εκτιμήσει δεόντως αυτό το χειροποίητο δωράκι!