27 Μαΐ 2008

ΣΟΥΦΛΕ


Για να φτιάξετε ένα λαχταριστό Σουφλέ, θα χρειαστείτε:

1 μικρό πακέτο ψωμί του τοστ (χωρίς κόρα)

5 αυγά

2,5 φλυτζάνια γάλα

1 γιαούρτι

λίγο ζαμπόν

200 γρ. τυρί κασέρι ή γραβιέρα

200 γρ. τυρί έμενταλ ή ρεγγάτο

αλάτι, πιπέρι

1 κουτ.σούπας βιτάμ (λιωμένο)

Ξεκινάτε λιώνοντας το βιτάμ και αλείφοντας με αυτό το σκεύος σας.

Στη συνέχεια στρώνετε τον πάτο του σκεύους με το ψωμί και από πάνω βάζετε το ζαμπόν (κομμένο σε κομμάτια).

Σε ένα μπολ ανακατεύετε τα αυγά με το γάλα, το γιαούρτι, τα τυριά και το αλατοπίπερο. Ρίχνετε το μίγμα στο σκεύος και το αφήνετε για μισή ώρα.

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς και ψήνετε το Σουφλέ για μισή ώρα περίπου.

Τρώγεται ζεστό αλλά μην τσουρουφλιστείτε κιόλας!!!

Καλή όρεξη!!!

Υ.Γ. Αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσε να γίνει λίγο light...Ίσως με άπαχο γάλα και γιαούρτι, με λάδι αντί βιτάμ, αλλά και πάλι είναι "ζουμερό"...

1 σχόλιο:

πουαντερι είπε...

Καλα τωρα πλακα μου κανεις;;;;;;
Ποτε θα χασω εγω κανενα κιλο μου λες;;;;
Τι λαιτ παιδι μου και πραΣΙΝΑ αλογα ή το τρως ή δεν το τρως τελος......
Θα φαμε κανα δυο μερες χορτα και μετα θα το κανω δεν υπαρχει περιπτωση μου τρεχουν τα σαλια.