21 Απρ 2008

Δοκιμές Felting

Αν και αρχικά είχα αποφασίσει να μην ανεβάσω τις felting δημιουργίες μου, τελικά άλλαξα γνώμη. Πραγματικά δεν είμαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, αλλά τουλάχιστον πειραματίστηκα ως προς το υλικό και τον τρόπο που δουλεύεται. Έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για μια νέα τεχνική στην Ελλάδα, αν και - από όσο βλέπω σε διάφορα sites και blogs διαδίδεται ευρέως και γρήγορα. Οι βασικές τεχνικές είναι δύο, η πρώτη με βελόνα και η δεύτερη με νερό.

Αυτό έγινε με διάφορα χρώματα τσόχας. Στη συνέχεια πέρασα τις χάντρες σε κλωστή κεντήματος και έπλεξα "αλυσιδίτσα" με το βελονάκι. Για τελείωμα έβαλα κουμπί. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κολιέ το φόρεσα με μαύρο πουλόβερ και ήταν ωραίο...
Αυτό είναι - θα έλεγα -μια αποτυχημένη προσπάθεια (και ακόμα πιο αποτυχημένη φωτογραφία). Ουσιαστικά, είναι κομματάκια υφάσματος κατασκευασμένου με την τεχνική του νερού, περασμένα σε σύρμα. (Από κοντά δεν είναι και τόσο άσχημο....)

Αυτό το κολλιέ μου αρέσει περισσότερο. Οι χάντρες έχουν περάσει μέσα από κλωστή για κέντημα και ενδιάμεσα έχω περάσει χάντρες σε παρόμοια χρώματα.Τα σκουλαρίκια έγιναν από μια χάντρα κομμένη στη μέση και κλωστή κεντήματος που πλέχτηκε με βελονάκι...

Αυτά τα δύο λουλούδια έγιναν με την τεχνική της βελόνας. Στο μενεξέ έχω ράψει παραμάνα και το φοράω ως καρφίτσα. Το άλλο (υποτίθεται τριαντάφυλλο) δεν έχει αξιοποιηθεί ακόμα...

Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν η τεχνική του felting μ' αρέσει ή όχι...Πάντως η αλήθεια είναι ότι μπορείς να φτιάξεις υπέροχα πράγματα συνδιάζοντας και αξιοποιώντας διάφορα υλικά, όπως κουμπιά, κορδέλες, χάντρες, ύφασμα, φτερά και ό,τι άλλο βάλει ο νους σας.

Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και οδηγίες προς ναυτιλομένους....

5 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Δεν ξερω τι λες εσυ ,εμενα μου αρεσουν τα δυο κολιε με χαντρες αρκετα, τοσο που θα ηθελα πολυ να με μαθεις να φτιαχνω .
Τωρα για το τριτο πραγματικα η φωτο δεν το δειχνει πολυ φωτεινο μαλλον ειναι καλυτερο απο κοντα.
Οι καρφιτσες ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!!
να βαλεις οδηγιες για ναυτιλομενους γιατι πως θα βγουμε στο πελαγο χωρις πυξιδα καλε...
τι μας περασες για Κολομβους;;;

creationsbyeve είπε...

δεν έχεις δίκαιο,είναι πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες!!και τα λουλούδια καταπληκτικά!! εγώ με τη βελόνα δεν το ευχαριστιέμαι και πολύ, προτιμώ τη μέθοδο με το νερό..

Ειρηνη είπε...

κοριτσια , μπορει καποια να μου γραψει αναλυτικα την τεχνικη και που θα βρω μαλλι σε αυτη την μορφη? Φτιαχνω κατασκευες εδω και χρονια, αυτη την τεχνικη την ανακαλυψα περσι , αλλα μεσω διαδικτυου δεν μπορω να καταλαβω πολλα πραγματα και να λυσω τις αποριες μου.... ευχαριστω....

euapap είπε...

ας γράψει κάποιος την τεχνική του felting, μόνο στα Αγγλικά βρίσκω που είναι μεν κατατοπιστικά, αλλα μου λείπουν οι πηγές για την πρω΄τη ύλη. Από που παίρνουμε το μαλλί και τί μαλλί είναι το καλύτερο;

τοτα κοντογεωργα είπε...

γεια σας
ειμαι η τοτα εχω καλλιτεχνικο εργαστηριο στην πατρα και το καλοκαιρι του 2009 εκπαιδευτηκα στην γερμανια στην τεχνικη φελτ.δημιιουργω κοσμηματα, τσαντες,κασκωλ,εσαρπες και παραδιδω εκπαιδευτικα σεμιναρια στο νομο αχαιας.εποικινωνια,τηλ.6976852773
www.tota.gr