17 Απρ 2008

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΠΛΕΚΤΑ

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ακριβώς τα πρώτα μου πλεκτά, αλλά κάποια από τα δεύτερα ή τρίτα...Τα πρώτα (ένα κασκόλ με πάρα πολλά λάθη και ένα σετ κασκόλ-σκούφο με πολλά λάθη) τα χάρισα αμέσως.

Ο σκούφος που βλέπετε με έσωσε τα παγερά πρωινά, καθώς περιπατούσα στη Μεσογείων...Είναι ολόμαλλος και πραγματικά ζεστός! Νομίζω όμως ότι έπρεπε να ήταν λίγο πιο μακρύς για να μην περισσεύουν (καθόλου) τα αυτιά μου! (Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...)

Η κάλτσα (μόνο τη μια έχω κάνει) είναι αποτέλεσμα μεγάλης εσωτερικής και εξωτερικής αναζήτησης και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ μέχρι να καταλάβω τι γίνεται. Έχω βρει άπειρα σχέδια και οδηγίες στο διαδίκτυο, αλλά μόνο με τις οδηγίες της Εve στο forum του http://www.hobby.gr κατάλαβα τι τρέχει...Είναι η τρίτη κάλτσα, καθώς προηγήθηκε (και ολοκληρώθηκε) το πρώτο ζευγάρι. [Μια άλλη φορά θα άναρτήσω τις οδηγίες γιατί είναι πραγματικά πολύ κατατοπιστικές].

Το κασκόλ το πήρα από το http://www.ftiaxto.gr και το πλέκω με βαμβακερό νήμα για να το φορέσω την άνοιξη (μάλλον την επόμενη, αφού μέχρι να τελειώσει θα πιάσει ο καύσωνας).

Και για το τέλος κράτησα το καλύτερο....Εξαιτίας της ανυπομονησίας που με διακρίνει -ιδίως κάθε φορά που κάνω κάτι καινούριο - ήθελα να πλέξω μια καζάκα!!!! Βρήκα σχέδιο, πήρα νήμα (που τελικά μάλλον δεν ήταν κατάλληλο για αυτό που το είδος πλεκτού) και άρχισα ακολουθώντας π ι σ τ ά τις οδηγίες. Το αποτέλεσμα...το βλέπετε. Καταρχάς, έπεσε κοντή και φαρδιά (κάποιος μου είπε ότι ίσως φτιάξει με καλό σιδέρωμα;;;;). Από την άλλη, η κοτσίδα δεν ξεχωρίζει λόγω των "νερών" του νήματος, η λαιμόκοψη και τα μανίκια....ας μείνουν ασχολίαστα! Και το χειρότερο, το έπλεξα με βελόνες Νο 5, ενώ το νήμα έγραφε 7 (ας πρόσεχα!). Παρόλα αυτά είναι ζεστό και βολικό για να το φοράω μέσα στο σπίτι, χαμένο σίγουρα δε θα πάει.

Αυτά!!!!

5 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Εγω βλεπω πολυ ωραια εργα για καποια που ειναι ακομα στην αρχη!!!
Αφου μπορεις και πλεκεις και τοσο ωραιες καλτσες μη μιλας καθολου....
Ξερεις εγω πλεκω πολλα χρονια και ακομα καλτσες δεν εχω καταφερει να κανω, δεν ξερω καθολου τον τροπο.
Να φανταστεις γαντια εμαθα να πλεκω πριν απο λιγο καιρο(θα τα ειδες φανταζομαι) και μαλιστα υστερα απο πολυ ψαξιμο.
Μετα βασανων και κοπων!!!!!
Αληθεια τωρα που θα κλεισουν τα σχολειαπως θα μιλαμε μαζι καλε;;;;;
Θα σου δωσω το τηλ. με email νομιζω οτι ειναι ασφαλες ετσι να μην το δουνε ολοι στο διαδυκτιο για να με παρεις να τα πουμε οποτε θες.
Σου ευχομαι καλο Πασχα, καλη Ανασταση και καλα να περασεις οπου κι αν πας!!

twinkle είπε...

@Πουαντερί, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!! Δεν αγχώνομαι, άλλωστε το πλέξιμο για μένα ξεκίνησε τυχαία...Παρόλα αυτά με κέρδισε και είναι σπουδαία "παρέα".
Μη βιάζεσαι για τις ευχές!! Θα δουλέυω ως Μ.Τετάρτη. Θα φύγω Μ.Πέμπτη για Σίφνο και θα γυρίσω Κυριακή του Θωμά. Ως τότε θα τα πούμε πολλές φορές ακόμα.
Όσο για τις κάλτσες, κι εμένα με παίδεψαν ώσπου βρήκα τις σωστές οδηγίες.Μ'αρέσει να πλέκω κάλτσες γιατί γίνονται γρήγορα, είναι ωραίο δώρο (όλοι σε θαυμάζουν!!!!). Έχω βρει πάρα πολλά σχέδια, αλλά οι οδηγίες είναι στα αγγλικά. Ξέρω τη γλώσσα αλλά όταν περιέχουν ορολογίες δεν καταλαβαίνω τίποτα...Θα συνεχίσω όμως.
Από γάντια έφτιαξα μόνο τα πανεύκολα που βρήκα στο ftiaxto για την αδερφή μου, η οποία ενθουσιάστηκε. Μαύρα με κεντημένο το όνομά της ...κατάλαβες.
Χθες κάθισα και τελείωσα το μπλε κασκολάκι, αλλά τελικά (πράγμα που φάνηκε από την αρχή) στρίβει και γίνεται σαν σωλήνας (μου το΄χε πει και η πωλήτρια στου Σωτηρίου). Πάντως σήμερα το φόρεσα και για την εποχή είναι ό,τι πρέπει..
Καλή σου μέρα!!!

πουαντερι είπε...

Γλυκια μου twinkle τι το εχεις το μαγικο ραυδακι;;;
κουνατο και θα αλαξουν ολα.
Θα φυγεις νωριτερα για Σιφνο, θα βρεις οδηγιες στα Ελληνικα και θα μαθεις με πιο τροπο δεν θα στριβει το κασκολ σου..
Λοιπον εχουμε και λεμε:Στη Σιφνο δεν μπορω να σε παω γρηγοροτερα αλλά μπορω να σου φερω αμετρητες οδηγιες στα Ελληνικα και για να μην ξυλωσεις το κασκολ αλλά ουτε να στριβει θα πλεξεις γυρω-γυρω με το βελονακι πλεξη *καβουρα* ή βουβα γαιτανακια σε αραια διαστηματα και χωρις να σφιγγεις την κλωστη σου.
Δες σε μενα οδηγιες για το βελονακι ισως σε βοηθησουν καπως.
Αν οχι οταν συναντηθουμε να το εχεις μαζι σου και θα σου διξω εγω πως γιναιται... ειναι ευκολο.
Πολλα πολλα φιλια!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Το Σαββατο πηγα Πειραια, σε πηρα τηλ. αλλά δεν σε βρηκα θα πιναμε καφεδακι και θα σου εδειχνα κατι που πλεκω.
Θα σου εδειχνα επισης και το κασκολ πως να το διορθωσεις.
Δεν πειραζει ομως, θα τυχει αλλη φορα και θα συναντηθουμε.
Φιλακια και καλη εβδομαδα.

twinkle είπε...

Πουαντερί,
ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθειά και την προθυμία σου να εξυπηρετήσεις. Νομίζω ότι κατάλαβα τι πρέπει να κάνω, αν τα βρω "σκούρα" θα τα ξαναπούμε...
Πάντως, ξέρεις κάτι; Είναι πολύ σημαντικό να μεταφέρεις τα "φώτα" σου στους άλλους...Πολλοί θεωρούν ότι τους έχει φανερωθεί η γνώση και δε λένε τίποτα...